Ακούστε την μοναδική, απολογητική ομιλία του π.Θεοδώρου, που θα μείνει στην ιστορία.
το Σχόλιο μας:
ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ εκ βάθους καρδίας τον π.Θεόδωρο Ζήση για την ομολογία του.
«ΤΙΣ ΘΕΟΣ ΜΕΓΑΣ ΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ;»
Ακόμη κι όταν οι περισσότεροι, βλέποντας τις δυσκολίες, σκεπτόμενοι με την ανθρώπινη λογική δειλιάζουν, οικονομεί ο Θεός. Ποτέ δεν αφήνει το ποίμνιο του χωρίς ποιμένες (προηγήθηκαν και άλλοι, που έδειξαν τον δρόμο, άσχετα αν η απόφαση τους έγινε ευρύτερα γνωστή).
κανείς δεν μπορεί να πει ότι "δεν ήξερε".
Όλοι είδαν τις συμπροσευχές με τον Πάπα και στο Φανάρι και στα Ιεροσόλυμα και στην Λέσβο.
Όλοι -όσοι αγαπάνε και πονάνε για την εκκλησία μας- έμαθαν τι αποφάσισε η ψευδοΣύνοδος της Κρήτης.
Η αλήθεια -της διακοπής της μνημόνευσης- διαδίδεται παντού.
Το βλέπουμε κι εμείς αφού το ιστολόγιο μας τελευταίο χρόνο έχει τετραπλασιάσει τις επισκέψεις του. Σήμερα ξεπερνάμε τις 2000 μοναδικές επισκέψεις την ημέρα (ενώ μέχρι πέρσι είχαμε μόλις 3 αναρτήσεις την εβδομάδα, με μέσο όρο 250-500 επισκέψεις ημερησίως).
η πορεία του ιστολογίου μας (σε όλα τα έτη) |
στατιστικά "Δεκέμβριος 2016" |
Ο κόσμος, παρά τα προβλήματα του, διψάει να μάθει την αλήθεια και να την ακολουθήσει. Νέα αντι-οικουμενιστικά ιστολόγια εμφανίζονται. Ομάδες πιστών σχηματίζονται και συντονίζονται σε κάθε γωνιά της Ελλάδος.
Ζητούμε ελευθέρα και ζώσα εκκλησία.
100 χρόνια προδοσίας είναι αρκετά.
Ήρθε η ώρα ο κόσμος να γυρίσει την πλάτη του στους αιρετικούς.
Να καταδικαστούν οι "λύκοι" που λυμαίνονται τόσα χρόνια την εκκλησία μας.
Ακούστε την μοναδική, απολογητική ομιλία του π.Θεοδώρου, που θα μείνει στην ιστορία.
Ήρθε η ώρα της ευθύνης για τον καθένα μας.
Ήρθε η ώρα να δώσουμε ως πιστοί την μαρτυρία της ορθόδοξης αλήθειας, να μην νερώσουμε το Άγιο Νάμα της πίστης μας, ήρθε η ώρα να γράψουμε την δική μας σελίδα στην εκκλησιαστική μας ιστορία.
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
ΥΓ.
Λίγη ώρα αργότερα (11:28 μμ), η επισκεψιμότητα της ημέρας ξεπέρασε τις 3.000!
Δείτε:
Σκεφθείτε ότι είμαστε ένα από τα πολλά αντι-οικουμενιστικά ιστολόγια, κάποια από αυτά με πολύ πιο συχνή ανανέωση.
Όσο κι αν πληρώνουν τα εκκλησιαστικά πρακτορεία ειδήσεων για να προβάλουν τα συλλείτουργα και τις φάτσες τους, είναι φανερό πλέον πως οι πιστοί ΔΕΝ τρώνε κουτόχορτο.
Όχι στην δεσποτοκρατία. Όχι στον οικουμενισμό. Αρκετά προσποιηθήκαμε ότι δεν καταλαβαίνουμε. "Φερμουάρ" να βάλετε στο δικό σας στόμα. Που αποκαλεί τον Πάπα "αγιότατο" και του ψάλλει το "πολυχρόνιο" στο Φανάρι. ΑΡΚΕΤΑ.
7 σχόλια:
Μπράβο βρε παιδιά! Ο Κύριος να σας ευλογεί και να σας δυναμώνει.
Χάρις σε όλους σας πάιρνουμε πληροφόρηση και δύναμη ταυτόχρονα.
Δύσκολες μέρες, πολύς ο πόνος και τα δάκρυα.
Οποιος πολεμαει την αληθεια καταστρεφεται,οποιος τη δεχεται σωζεται.Οπως ο Ηρωδης αποκεφαλισε το στομα της αληθειας,τον Ιωαννη τον Προδρομο νομιζοντας πως ετσι θα αποθαρρυνει το λαο του Θεου στο να τρεχει και να ακουει το λογο της αληθειας πετυχε το αντιθετο.Οποιος διαλεγει τη πορεια του Χριστου σηκωνει σταυρο,παει κοντρα στα ρευματα που κυκλοφορουν μεσα του και γυρω του και βρισκεται συνεχεια σε σταση μαχης...Ολοι,κατ'αναγκη υπακουομε καπου,καμια ομως υπακοη δεν ειναι και δεν δινει ζωη παρα μονο η υπακοηστο θελημα του Θεου...Ευγε π.Θεοδωρε..!!!
Να τα πουουοούμε
Καλήν Εσπέραν Άρχοντες
https://www.youtube.com/watch?v=nSnhvgsTa04
Καλά Χριστούγεννα Δάσκαλε
Χρόνια πολλαααααα
Και σε εσάς και στο ιστολόγιό σας
Τα δώρα μας τα προσφέρετε καθημερινά με την πνευματική τροφή που αφειδώς , ακούραστα και ανιδιοτελώς μας χαρίζετε.
Εύχομαι Ο Χριστός και μας με την βοήθεια της Παναγίας μας να σας έχει πάντα καλά να αγωνίζεστε , να μας αφυπνίζετε, ορθόδοξα και Ελληνοχριστιανικά!
Κανείς ποτέ δεν κατάφερε και ούτε θα καταφέρει να ξεριζώσει τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό μας από τις καρδιές των Ελλήνων.
Δεν ξεριζώνεται , Είναι Ανίκητος γιατί είναι
ΘΕΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ,
ΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ
ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ.
Εις μάτην οι αγώνες τους.
Όσο πιο γρήγορα τους βοηθήσει η Μητέρα του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού μας , η Παναγία μας , να το καταλάβουν τόσο το καλλίτερο για τους ίδιους για εμάς για την Ελλάδα μας και για τον κόσμο όλον!
Χρόνια πολλά και πάλι και να είστε πάντα καλά.
Υπάρχει ένας στίχος του Γ Βερίτη που λέγει.
Ο θερισμός είναι πολύς
και εμείς είμαστε λίγοι
κ΄ αλίμονο στον θεριστή
που απ΄τη δουλειά θα φύγει.
Σε θέματα πίστεως δεν υποτασόμεθα.
Όλοι μας κοντά στον πανάξιο π. Θεόδωρο, και να του συπαριστάμεθα συνεχώς. Ποτέ κιοτήδες!!! ποτέ ραγιάδες!!! Είθε η Αγία Τριάς να μας αξιώνει όλους να Την ομολογούμε με θάρρος και παρρησία!!!
Την Αγία μας Εκκλησία πύλαι ἅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆ. Το ολέθριο είναι όταν αποκοβόμαστε από αυτή ακολουθώντας ακραίους δρόμους.
"Χριστιανέ ορθόδοξε"
Όταν ο Βαρθολομαίος αποκαλεί ΔΗΜΟΣΙΑ (γυμνη τη κεφαλη) τον Πάπα "Αγιότατο"
και του ψάλλουν το πολυχρόνιο ΜΕΣΑ στον ναό του Αγ.Γεωργίου στο Φανάρι,
ο Βαρθολομαίος είναι η εκκλησία;
Αυτός λες;
Και όσοι σταματάνε να στον μνημονεύουν βγαίνουν εκτός εκκλησίας;
Δεν το βρίσκεις υποτιμητικό να παπαγαλίζεις "καραμέλες";
Έψαξες λίγο την εκκλησιαστική ιστορία.
Ποιος ήταν πχ ο Άγιος Ραφαήλ. Γιατί εκδιώχθηκε από την Πόλη. Μήπως επειδή -παρά τους εκβιασμούς- παραμονές της Άλωσης (Δεκέμβριος 1452), αρνήθηκε να παραστεί στο συλλείτουργο στην Αγ.Σοφιά με τος παπικούς;
Κάνε τον κόπο να διαβάσεις λίγο εκκλησιαστική ιστορία, πως αντιμετώπιζαν οι άγιοι τους αιρετικούς "ορθόδοξους" (κατ όνομα) πατριάρχες.
Να δεις που ήταν η εκκλησία και που η αίρεση και τι έκαναν οι Άγιοι πατέρες, και τι πρέπει να κάνουμε κι εμείς σήμερα.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.