"Δυστυχώς οι δύο λαοί διέκοψαν την υπέροχη συμβίωση των 400 χρόνων όταν ξεσηκώθηκαν κάτι ξεβράκωτοι το 1821 και δημιούργησαν τις γνωστές προστριβές".
Η είδηση κατεγράφη από τις εφημερίδες "Αυριανή" της 26/10/1991 και "Ελεύθερη Ώρα" της 30/10/1991.
Με απλά λόγια διακήρυξε ότι οι ξεβράκωτοι ήρωες και απελευθερωτές πρόγονοί μας, χάλασαν την "ΩΡΑΙΑ ΣΧΕΣΗ" που είχαμε με τους Τούρκους.
και μερικά σχόλια για την γνησιότητας της είδησης:
ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΨΑΞΕ ΣΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΩΝ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΑΡΧΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1990. ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΨΕΥΔΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ 20 ΧΡΟΝΗ ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ . ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΜΥΑΛΟ .
Και κάτι ακόμη: Στην ομιλία του, το 2009 στην έδρα της Coca Cola, στις Η.Π.Α., ο κ. Βαρθολομαίος είπε στον Τούρκο πρόεδρο της κολοσσιαίας πολυεθνικής εταιρίας: "Σήμερα είναι η εθνική εορτή της πατρίδας μας, της Τουρκίας"* Είπατε τίποτα κύριε "enotitapnevmatos";
http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2009/11/blog-post_153.html και το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=6_TQksRRAJY
Πηγή: Κατάνυξις
Γράψαμε για τα αντίστοιχα αίσχη του προκατόχου του Πατριάρχη Αθηναγόρα (μασόνου και οικουμενιστή), εδώ
Σχόλιο:
|
Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
9 σχόλια:
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ . ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗ ΠΙΣΤΕΥΑΣΑΝΤΕΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΟΥ '90. (ΠΑΤΗΡ-ΦΩΤΙΟΣ).
Το ο,τι καποιες εφημεριδες πετανε λασπη δεν αποτελει αποδειξη.
Οποιος θελει γραφει ο,τι θελει.
Δηλαδη αν εσεις τωρα πειτε κατι απο το μυαλο σας, θα ειναι αποδειξη μετα απο 10-20 χρονια;
Σε χαζους ανθρωπους απευθυνεστε;
Οι εφημερίδες διέπονται από νόμο περί του τύπου.
Τα ιστολόγια είναι διαφορετική κατηγορία (δεν ανήκουν στον τύπο), συνεπώς δεν έχουν την ίδια βαρύτητα.
Όπως έγραψε και ο σχολιαστής, αν υπήρχε η παραμικρή αμφιβολία, θα είχαν ήδη υποβάλει μηνύσεις και σε κάθε περίπτωση θα το είχαν διαψεύσει (εδώ ολόκληρος Καλαβρύτων αναφέρθηκε στο θέμα).
Κράτα λοιπόν τις "ορέξεις" σου!
ΥΓ.
Όπως είδαμε 4 λεπτά αργότερα, 12:43, σχολίασες εδώ:
http://opaidagogos.blogspot.gr/2017/03/blog-post_27.html
ελπίζοντας να καταγράψεις με την κάμερα σου "διαφωνίες" στην σύναξη που ετοιμάζεται στο Ωραιόκαστρο.
Κανείς δεν μπορεί να σου απαγορεύσει τον ρόλο του χαφιέ. Το αποδεικνύεις και με τα σχόλια σου. Πάντως απ ότι φαίνεται δεσποτοκρατία και οικουμενισμός δεν πάνε καλά και σας πληρώνουν βραδιάτικα υπερωρίες;!
Απαράδεκτη ενέργεια από ''ορθόδοξο'' πατριάρχη. Οι πρόγονοι του εις τον θρόνον, όχι όλοι, πλήρωναν με χρυσό για την θετική έκβαση εξεγέρσεων και επαναστάσεων και ούτος στέκεται για φωτογραφία δίπλα εις τον σφαγέα των Ελλήνων και ντονμέ Μουσταφά Κεμάλ. Κατάντια.
Λάβαμε ένα υβριστικό σχόλιο από ένα τσιράκι του Πατριάρχη και των "μαϊμού" εσφιγμενιτών (αυτών που επειδή κατέσχεσαν τραπεζικούς λογαριασμούς, ακίνητα κλπ από την Μονή Εσφιγμένου, νομίζουν ότι απέκτησαν και κανονικότητα).
Αν τα τσιράκια του πατριάρχη θέλουν να σχολιάζουν στο ιστολόγιο μας, είναι ευπρόσδεκτοι, με την προϋπόθεση που ισχύει για όλους τους σχολιαστές: δεν θα υβρίζουν με εκφράσεις όπως πχ "ψευδοϊερείς" κλπ.
"Ψευδοιερείς" είναι αυτοί που φυλάνε το χέρι του Πάπα, που δίνουν αντίδωρο στους αιρετικούς, που συμπροσεύχονται μαζί τους και που αντί για ράσα και γένια είναι ξυρισμένοι και φοράνε κουστούμια (ενίοτε και βερμούδες σε εξωτικά μέρη)
1] Τις φρικτές αυτές συκοφαντίες κατά του οικουμενικού πατριάρχη Βαρθολομαίου ανακυκλώνουν συστηματικά α) σχισματικοί β) παλαιοημερολογίτες γ) αποτειχισμένοι/αποσχισθέντες δ) νεοζηλωτές. Και οι τρεις κατηγορίες έχουν κοινό σημείο το ΜΙΣΟΣ προς το πρόσωπο τού πατριάρχη. Είναι ντροπή να συνεχίζετε αυτήν την τακτική. Με το ψέμα «υπερασπίζεστε» την ορθοδοξία;!
2] Απουσιάζει γενικώς στα ΜΜΕ οποιαδήποτε αναφορά σε τέτοιες «δηλώσεις» του πατριάρχη. Καμμία εφημερίδα, δημοσιογράφοι, ερευνητές ή κανάλια δεν αναφέρθηκαν ποτέ σε αυτό. Ούτε έγινε ποτέ κυβερνητικό διάβημα διαμαρτυρίας προς τον οικ. πατριάρχη. Εάν ήταν αληθινό ως είδηση, θα είχε βουϊξει ο τόπος. Μόνες εξαιρέσεις οι προαναφερθείσες φυλλάδες, το γνωστό αντιεκκλησιαστικό βιβλίο του Ιάκωβου Φίλια, κάποια παλιοημερολογίτικα περιοδικά, ο βαρυποινίτης Μεθόδιος Παπαλαμπρακόπουλος και ορισμένοι ακόμα μισούντες.
3] Κανείς δεν κάνει τον κόπο να μας δώσει το πλήρες κείμενο τής εν λόγω «ένοχης και εμετικής» ομιλίας του οικουμενικού πατριάρχη, τον τόπο και χρόνο που εκφωνήθηκε, το κοινό στο οποίο απυθυνόταν, την επίσημη περίσταση κλπ. Ομοίως κανείς δεν δημοσιεύει έστω το πλήρες άρθρο τής ανωτέρω φυλλάδας και την πηγή του. Αναμένουμε τα αδιάσειστα στοιχεία. Πότε και ποιοι θα τα προσκομίσετε;!
4] Ο οικουμενικός πατριάρχης χαίρει πανελλήνιας και διεθνούς εκτίμησης. Όσο δε για την θέση του εντός του ελληνισμού, ας κάνουν κάποτε τον κόπο οι αμφισβητίες να διαβάσουν έστω και έναν από τους λόγους που κάθε εβδομάδα εκφωνεί είτε απ' εκκλησίας είτε σε συνέδρια είτε πατρικώς προς την ομογένεια κλπ. Έχουν διαβάσει ποτέ οι μισούντες κείμενο τού πατριάρχη;! Αντιλαμβάνονται καθόλου την λεπτή θέση του εντός Τουρκίας; Υπενθυμίζουμε πως μόλις στις 24/3/17 στην τελετή παράδοσης του κουβουκλίου του Παναγίου Τάφου ανέφερε εις επήκοον συμπάσης της ανθρωπότητας: «το ημέτερον Ορθόδοξον Ελληνικόν Γένος και οι εκάστοτε άγρυπνοι φύλακες των Παναγίων Προσκυνημάτων Αγιοταφίται Πατέρες διεφύλαξαν αυτό θυσιαστικώς».
5] Η ίδια απάτη (hoax) κυκλοφορεί στο διαδίκτυο ως δήθεν ειπωθείσα στον ενθρονιστήριο λόγο του πατριάρχη, ο οποίος όμως είναι αυτός: https://www.scribd.com/document/288508814/%CE%92%CE%91%CE%A1%CE%98%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%9C%CE%91%CE%99%CE%9F%CE%A3-%CE%95%CE%9D%CE%98%CE%A1%CE%9F%CE%9D%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%97%CE%A1%CE%99%CE%9F%CE%A3-%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%9F%CE%A3
Κάνε τον κόπο και διάβασε τον ενθρονιστήριο λόγο, στον σύνδεσμο στον οποίο παραθέτεις, δες στις σελίδες 11-13 πως αποκαλεί τον αιρεσιάρχη Πάπα, και πως τις αιρέσεις. Δες μόνος σου. Βγάλε τις παρωπίδες και διάβασε.
Μήπως αμφισβητείς και την επίσκεψη του Βαρθολομαίου στο -υποτιθέμενο σπίτι-μουσείο του Κεμάλ;
Ξέρουμε πολύ καλά πως "θάβονται" οι ειδήσεις από τα μεγάλα ΜΜΕ.
Όπως θάβεται και σήμερα η δίωξη του π.Θεοδώρου Ζήση από τον Άνθιμο, όπως του π.Νικολάου Μανώλη, όπως του π.Φωτίου από τον μητροπολίτη Λαγκαδά, όπως δεκάδων αγιορειτών που εκδιώκονται από τα κελιά τους γιατί μετά την ψευδοσύνοδο της Κρήτης διέκοψαν το μνημόσυνο στον Βαρθολομαίο.
Σε λίγα χρόνια θα γράφεις : μα ποιοι τα δημοσίευσαν αυτά; "σχισματικοί"!!
Πολύ καλά κάνεις τη δουλειά σου, προφανώς είσαι έμμισθο τσιράκι τους (αν δεν είσαι φιλόδοξος αρχιμανδρίτης τους). Όπως βλέπεις εμείς δεν έχουμε ούτε χορηγούς ούτε "προστάτες".
Αποκαλύπτουμε την αλήθεια.Κοίτα τις φωτογραφίες από τα δημοσιεύματα και από την επίσκεψη στο μουσείο του σφαγέα Κεμάλ και ρώτα εσύ τα αφεντικά σου.
Θα μπορουσα φιλε enotitapnevmatos να σου γραψω τα χιλια-οσα για τον "πατριαρχη της αγαπης" αλλα βλεπεις θα ερθω δευτερος μια και τρεχει μονος του στον κατηφορο με τερμα τα γκαζια.
Τετοιος βλασφημος και υβριστης της Ορθοδοξιας ΔΕΝ ξαναπερασε απο τον Πατραρχικο θρονο, οσο για τον Γεροντα Μεθοδιο ενα να θυμασαι, τετοιο παληκαρι σαν και αυτον εχει πολυ λιγους σημερα η Πιστη μας....κλασικη αποδειξη τα οσα εχει υποφερει απο τον βοθρολομαιο και τα τσιρακια του !
Οταν λοιπον θελεις να ψεξεις καποιον καντο με καλυτερο τροπο, οχι τιποτα αλλο βρε αδερφε αλλα να αξιζεις τουλαχιστον τα φραγκα που συ δινουν ....
Είναι γνωστός ο ρόλος του enotitapnevmatos. Διάβαστε μόνο το ιστολόγιο του και ευκόλως θα καταλάβετε ποιά συμφέροντα προωθεί και από που πηγάζουν οι ενέργειές του. Η θεματική του ιστολογίου μιλά από μόνη της. Περισσότερα δεν χρειάζεται να πούμε. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.