Διευκρινίσεις ἀναγκαῖες τοῦ Ἱερομονάχου Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ πρὸς σκανδαλισθέντας ἀδελφούς
Ἐπειδὴ δημιουργήθηκε ἕνας σκανδαλισμὸς μεταξὺ τῶν ἀδελφῶν, ἐξ αἰτίας τοῦ ὅτι λειτουργῶ, μιὰ φορὰ τὸν μήνα στὸ ἰδιωτικὸ ἐκκλησάκι τοῦ ἁγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ στὴν Σουρωτὴ Θεσσαλονίκης, εἶμαι ὑποχρεωμένος νὰ ἀναφέρω τὰ ἑξῆς:
1) Ὅπως ἔχω κατ’ ἐπανάληψι ἀναφέρει, τὸ ἱστολόγιο τὸ ὁποῖο μὲ ἐκπροσωπεῖ, μὲ καλύπτει πλήρως καὶ μὲ τὸ ὁποῖο συνεργάζομαι εἶναι ἡ «Ἀποτείχιση καὶ Πατερικὴ Παράδοση» (σχόλιο ο παιδαγωγός: θα το βρείτε στο https://paterikiparadosi.blogspot.gr ).
2) Μὲ τὸ ἱστολόγιο «Ὁμολογία» (Σχόλιο ο παιδαγωγός: εννοεί το: https://apotixisi.blogspot.gr ), τοῦ ὁποίου διαχειριστὴς εἶναι ὁ κ. Ὀδυσσέας Τσολογιάννης,
ἂν καὶ ἀνήκει σὲ ἀποτειχισμένο ἀδελφό, δὲν ἔχω κάποια ἰδιαίτερη συνεργασία, οὔτε μὲ ἐκφράζουν οἱ θέσεις του, εἰδικὰ γιὰ τὰ ἐσχατολογικὰ θέματα, ὅπως καὶ ὁ τρόπος ἐκφράσεως καὶ ἀντιμετωπίσεως τῶν διαφωνούντων μὲ αὐτό.
3) Τὸ ὅτι λειτουργῶ εἰς αὐτὸ μιὰ φορὰ τὸ μήνα, τὸ κάνω ἐξ αἰτίας τῆς ἀποτειχίσεως, ὡς πρὸς τὸν σκοπὸν νὰ ἐξυπηρετοῦνται λειτουργικὰ οἱ ἀποτειχισμένοι ἀδελφοὶ τῆς περιοχῆς αὐτῆς.
Πιθανόν, ὅταν ὑπάρξουν καὶ ἄλλες ἑστίες ἀποτειχισμένων ἀπὸ τὴν αἵρεσι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἰς τὴν περιοχὴ αὐτή, νὰ μὴν χρειάζεται καὶ ἡ δική μου παρουσία.
Τέλος ἀναφέρω ὅτι ἡ ἀποτείχισις ἀπὸ τὴν αἵρεσι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τοὺς φορεῖς της πρέπει νὰ εἶναι τὸ σημεῖο κοινωνίας ἐκκλησιαστικῆς καὶ ἐπικοινωνίας μεταξύ μας, οἱ δὲ ἄλλες διαφορὲς ὡς δευτερεύουσες, πρέπει νὰ τίθενται εἰς τὸ περιθώριο, προκειμένου, εἰς τὰ ἔσχατα χρόνια, νὰ εἴμεθα μιμηταὶ ἢ συνοδοιπόροι τῶν Ἁγίων Πατέρων.
Σχόλιο:
Αναγκαία και επιβεβλημένη η διευκρίνηση του π.Ευθυμίου Τρικαμηνά.
Πολλοί επικαλούνται τις διάφορες θέσεις/συμπεριφορές ιστολογίων που πρεσβεύουν την αποτείχιση για να δικαιολογήσουν την μη ακολούθηση της σωστής πατερικής οδού της αποτείχισης (=διακοπή μνημόνευσης).
Για λόγους δεοντολογίας παραθέτουμε και τον σύνδεσμο με την απάντηση του κ.Τσολογιάννη, εδώ(ο οποίος επιβεβαιώνει και ο ίδιος ότι πράγματι υπάρχει διαφορά απόψεων σε διάφορα ζητήματα με τον π.Ευθύμιο, και φυσικά ότι ουδέποτε τον εκπροσωπούσε ή τον εκπροσωπεί).
Αφού ευχαριστήσουμε τον κ.Τσολογιάννη Οδυσσέα για την παραχώρηση του παρεκκλησίου μία φορά το μήνα για τις ανάγκες των αποτειχισμένων αδερφών (η επόμενη Θεία Λειτουργία θα είναι το Σάββατο του Λαζάρου), θα προσθέσουμε ότι
ως ομάδα είμαστε περήφανοι που γνωρίσαμε από κοντά τον π.Ευθύμιο,
έναν ιερέα που ΔΕΝ μισθοδοτείται,
που κατοικεί σε ασκητήριο, σε πραγματικό ασκητήριο -και σε όχι κάτι κυριλέ βίλες με φωτοβολταϊκά από ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτήσεις, όπως κάποιοι "Αγιορείτες",
που πηγαίνει καθημερινά -τις περιόδους της σαρακοστής- στην Λάρισα και εξομολογεί μέχρι τα μεσάνυχτα ή και αργότερα,
που όταν δεν προλαβαίνει να επιστρέψει στο ασκητήριο του, επιλέγει να κοιμάται λίγες ώρες μέσα στο αυτοκίνητο του, στα πάρκινγκ των βενζινάδικων, για να μην ενοχλεί αδερφούς,
που έρχεται από την Λάρισα στην Θεσσαλονίκη οδηγώντας μόνος του, ιερουργεί, συμβουλεύει επί ώρες κόσμο και αμέσως μετά ξαναοδηγεί ο ίδιος πίσω και κάποιες φορές έχει και αγρυπνία το ίδιο βράδυ .., αγρυπνία που θα αρχίσει στις 8 μμ τελειώσει στις 3 ή στις 4 τα ξημερώματα
που δεν παίρνει μισθό, που δεν έχει τραπεζικούς λογαριασμούς, ΑΜΚΑ και ΑΦΜ αλλά ζει με την πρόνοια του Θεού και την ελεημοσύνη των πιστών.
Ο Θεός να τον έχει καλά,
υπάρχουν πράγματι και σήμερα ΑΞΙΟΙ ορθόδοξοι ποιμένες.
Κι ας τον έχουν καθαιρέσει οι (διαβολο)ποιμένες μας.
Τέτοιες καθαιρέσεις από "επαγγελματίες" και "καριερίστες" που φοράνε την στολή του μητροπολίτη, είναι άκυρες σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες.
Ως ομάδα ακολουθούμε αυτόνομη γραμμή, φυσικά ΔΕΝ
εκπροσωπούμε τον π.Ευθύμιο ή οποιονδήποτε άλλον ιερέα ή ιερομόναχο ή
μοναχό.
εκπροσωπούμε τον π.Ευθύμιο ή οποιονδήποτε άλλον ιερέα ή ιερομόναχο ή
μοναχό.
Ουδέποτε στηρίξαμε "φατρίες" ή υπακούσαμε τυφλά σε πρόσωπα (γράφουμε γενικά και δεν αναφερόμαστε φυσικά στην περίπτωση του π.Ευθυμίου, τον οποίο γνωρίσαμε σχετικά πρόσφατα).
Καταθέτουμε την άποψη μας -δεν υποχρεώνουμε κανένα μέλος μας να την αποδεχθεί ή να την εφαρμόσει- και φυσικά τα σχόλια πάντα είναι στην διάθεση των αδερφών (αναγνωστών) για να καταθέσουν κάθε άλλη σκέψη ή άποψη.
Αλάθητοι ούτε είμασταν ούτε πρόκειται ποτέ να γίνουμε! Τα ιστολόγια είναι δεξαμενή σκέψης και προβληματισμού. Το δικό μας ιστολόγιο επιπλέον, ως μέσο έκφρασης της ομάδος μας, αποτελεί και μια έπαλξη αγώνα. Όσο νοιώθουμε την ευλογία του Θεού, θα είμαστε στις επάλξεις.
Δόξα τω Θεώ, τα αντιοικουμενιστικά ιστολόγια πολλαπλασιάστηκαν, διαπιστώνουμε ότι όσο πιο "αυτόνομος" είσαι (δηλαδή δεν "κόβεις" ειδήσεις και σχόλια σύμφωνα με τις εντολές που λαμβάνεις) τόσο περισσότερο σε εμπιστεύονται οι αναγνώστες,
δεν αποκλείεται η παρουσία μας κάποια στιγμή να είναι περιττή και να λειτουργήσουμε με κάποια άλλη μορφή. Έχει ο Θεός!
Δόξα τω Θεώ, τα αντιοικουμενιστικά ιστολόγια πολλαπλασιάστηκαν, διαπιστώνουμε ότι όσο πιο "αυτόνομος" είσαι (δηλαδή δεν "κόβεις" ειδήσεις και σχόλια σύμφωνα με τις εντολές που λαμβάνεις) τόσο περισσότερο σε εμπιστεύονται οι αναγνώστες,
δεν αποκλείεται η παρουσία μας κάποια στιγμή να είναι περιττή και να λειτουργήσουμε με κάποια άλλη μορφή. Έχει ο Θεός!
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
5 σχόλια:
Άγιοι νά είμαστε, κατά Χάριν, εντός Αγίας Εκκλησίας.
Εφ'όσον ως προς τα εσχατολογικά διαφωνείτε με τον κύριο Οδυσσέα Τσολογιάννη και συμφωνείτε κατἀ πάντα με τον σεβαστό π. Ευθύμιο, θα πιστεύετε κι εσείς ότι ζούμε στα έσχατα των εσχάτων και πιθανώς ότι ήδη υπάρχει στη Γη ο Αντίχριστος. Διότι, αν δεν υπάρχει, μέχρι να γεννηθή και να γίνει 40 -50 ετών ώστε να αναλάβη δράσι, πιθανώς εμείς δεν θα ζούμε και θα προλάβει να διεξαχθεί και οικουμενική Σύνοδος, την οποία όμως αποκλείει ο π. Ευθύμιος, διότι, λέει, δεν θα προλάβει να διεξαχθή. Καταλαβαίνετε τι λέει, ο αγαθός και πιστός γέρων; Δεν αποκλείετε να πλανάται κι εκείνος, παρασυρόμενος από φανατικούς οπαδούς του που το καταπιέζουν ψυχολογικά; Αν όμως κι εσείς φρονείτε ότι ζη ήδη επί Γης ο Αντίχριστος, τὀτε, ώ τότε! Πουλείστε τις περιουσίες σας, παρατείστε και τις εργασίες σας και ανεβείτε σε ένα βουνό για να περιμένετε τη Δευτέρα Παρουσία. Και επειδή, όσο κι αν οι περισσότεροι νέοι εσχατολόγοι θέλουν να απενοχοποιηθούν από αμαρτίες του παρελθόντος, οι εσχατολογίες περί δήθεν "εσχάτων ημερών" και σφραγίσματος του Αντιχρίστου σε κάρτες του Πολίτη πάνε πακέτο με τις επί 30 έτη τρομοκρατίες για σφραγίσματα του Αντιχρίστου σε bar-codes, micro-chips κ.α. συνεπώς θα έπρεπε όχι μόνον να μην χρησιμοποιείτε ο,τιδήποτε με bar-code και να μη χρησιμοποιείτε τραπεζικές κάρτες με micro-chips αλλά, αν το πράττετε, οφείλατε να είχατε καταγγείλει ως τρομοκράτες, ψευδοπροφήτες και παρερμηνευτές των Γραφών εκείνους που επί 30 χρόνια μας παραπλανούσαν και δεν μετανόησαν ούτε ζήτησαν συγνώμη. Αν ζητήσουν συγνώμη, απλώς είναι πλανεμένοι, αλλά δεν δικαιούνται πλέον να συνεχίζουν τις ψευδοπροφητείες τους για κάρτες, αντιχρίστους και Δευτέρα Παρουσία. Διότι αρκετό κακό προκάλεσαν στην Εκκλησία, ας μην το συνεχἰζουν. Ο κύριος Οδυσσέας Τσολογιάννης εκτιμά και σέβεται πάρα πολύ τον πατέρα Ευθύμιο, τον οποίο θεωρεί αυθεντία σε θέματα αντιαιρετικά και αποτειχίσεως, στα οποία μέχρι στιγμής τον ακολουθεί επακριβώς. Άλλο το ιστολόγιο "πατερική παράδοσις" που διακρίνεται για κάποια ιδιαιτερότητα και εμπάθεια. Αν τώρα, λόγω ακροτήτων που η "πατερική παράδοσις" και κάποιοι φανατικοί οπαδοί του π. Ευθυμίου επιδιώκουν θέλουν να προκαλέσουν τεχνητή διαφωνία Παύλου και Βαρνάβα, οι αγαθές προθέσεις αμφοτέρων δεν αλλάζουν, ούτε ημών που εκτιμούμε τον κύριο Οδυσσέα αλλά και τον πατέρα Ευθύμιο παρά τις εσχατολογικές του ακροβασίες, ως επίσης και τον καλοπροαίρετο παιδαγωγό, παρά τις επιφυλάξεις μας για τους ίδιους και άλλους λόγους.
Υ.Γ. 1 Το ίδιο σχόλιο, χωρίς να γνωρίζω εάν θα εγκριθή για ανάρτηση εις αμφότερα τα ιστολόγια, θα το τοποθετήσω και στην apotixisi του κ. Οδυσσέα απ΄ὀπου παρακινήθηκα να επισκευτώ τον opaidagogos. Δυστυχώς η paterikiparadosi δεν επιδιώκει τον ελεύθερο έστω και με ανωνυμία, διάλογο από τον οποίο θα είχε πολλά να ωφεληθή.
Υ.Γ. 2. Βάσει του ιερού Ευαγγελίου και της όλης διδασκαλίας της Πίστεως ο κάθε πολίτης οφείλει να είναι δηλωμένος στο Κράτος και εάν η Νομοθεσία ορίζει να καταβάλει "τα του Καίσαρος Καίσαρι" ήτοι να δηλώνονται ακόμα και οι χρηματικές δωρεές και οι υλικές προσφορές τρίτων (π.χ. αυτοκίνητο, καύσιμα, διατροφή) προς αυτόν τόσο από τον δωρητή όσο και από τον αποδεχόμενο την δωρεά. Προσωπικά δεν θεωρώ τίτλο τιμής το ότι κάποιος Έλληνας Πολίτης που αποδέχεται χρηματικές ή άλλες δωρεές δεν έχει ΑΦΜ όταν ακόμα και άνεργοι οικογενειάρχες έχουν. Κάποτε όλοι, θα πάρουν την λεγόμενη "εθνική σύνταξη" το δε Κράτος παρέχει Αστυνομία, ασφάλεια, υγειονομική περίθαλψη, Στρατό για να φυλάει τα Σύνορα, είναι αμαρτία να μην εγγραφόμαστε στο Κράτος μας, να μην το υπακούμε ως προς τα κοσμικά και να μην θέλουμε να ελεγχόμαστε από αυτό.
Χρόνια Πολλά.
https://youtu.be/4fk4B8MCY9M
Το βίντεο με τις θέσεις του π.Ευθυμίου Τρικαμηνά (δεν το δημοσιεύσαμε, απλά δεν έτυχε),
το οποίο προφανώς παρερμηνεύετε.
Οι θέσεις μας για τις κάρτες, την αχρήματη κοινωνία κλπ
καταγράφονται στην αντίστοιχη ετικέτα "Κάρτα του Πολίτη", στην δεξιά στήλη.
Γιατί κύριε παιδαγωγέ δεν δημοσιευσες και την απαντηση του κ. Οδυσσέα; Η άλλη γνώμη δεν πρέπει να ακουστή σε μία καταγγελία έστω και του π. Τρικαμηνά;Φοβούμαστε ότι εχεις αποκτήσει την νοοτροπία αυτών που υπεραμύνεσαι με τους αρχαιολάτρες.Η παραπομπή και μόνο (και μάλιστα στην αρχή του ιστολογίου και όχι στο κείμενο απαντηση),σε μία τέτοια επίσημη ξαφνική αναφορά δεν φτάνει και αφήνεις κενά στους αναγνώστες σου και βέναια μεροληπτείς αγενέστατα. Σας εκφράζω την λύπη μου.
Σου το επαναλαμβάνουμε μία ακόμη φορά:
Αν δεν είσαι προβοκάτορας που επιδιώκεις να προκαλείς έριδες στον αντιοικουμενιστικό χώρο,
είσαι ψυχικά άρρωστος.
Από την πρώτη στιγμή βάλαμε τον σύνδεσμο με την τοποθέτηση του κ.Τσολογιάννη. Όποιος λοιπόν θέλει, κάνει κλικ και το διαβάζει. Δεν υπάρχει κάτι ποιο αμερόληπτο και ξεκάθαρο.
Το τι θεωρούμε αξιόλογο να δημοσιεύσουμε και τι όχι, το αποφασίζουμε εμείς. Αλλιώς κάνε το δικό σου ιστολόγιο και ανέβαζε εσύ ότι θες.
Δεν μας πληρώνει κανείς ούτε υπογράψαμε κανένα συμβόλαιο να δημοσιεύουμε 100 αναρτήσεις τη μέρα.
Το περί "αρχαιολατρών", το παραβλέπουμε, δεν έχει νόημα να συζητάς με έναν εμπαθή ή έναν ηλίθιο. Πάντως στην αρχαία Ελλάδα εκτός από τον Λεωνίδα υπήρχε και ο Εφιάλτης.
Πήγαινε πρώτα να δεις τον γιατρό σου -ή το αφεντικό σου- και όταν αισθάνεσαι ότι είσαι καλά τα λέμε.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.