Λυκούργος Νάνης, ιατρός
Τον Ιούνιο του 1989 με πρωτοβουλία των τότε συνοδικών μητροπολιτών, μακαριστών πλέον, Φλωρίνης Αυγουστίνου, Σιδηροκάστρου Ιωάννη και Δρυινουπόλεως και Κονίτσης Σεβαστιανού, ετέθη εν συνόδω το θέμα των κακοδοξιών του τότε καθηγητή της Παντείου και "πρυτάνεως" της λεγόμενης "νεοορθοδοξίας" Χρήστου Γιανναρά.
Μάλιστα ο μακαριστός Φλωρίνης στη ΣΠΙΘΑ, φύλλο 444 έτος 1986, τόνισε τα εξής βαρυσήμαντα αναφορικά με την επικίνδυνη και ναρκοθετούσα τη σωτηρία μας γιανναρική διδαχή:
"Όσον το κατά σε, κ.Γιανναρά, λόγω του ψυχικού συμπλέγματος υπό του οποίου πάσχετε, συνετελέσατε ουκ ολίγον με την στείραν και άγονον κριτικήν σας να δυσφημισθεί και διαβληθεί το χριστιανικόν κίνημα. Με τας παραδόξους ιδέας που εκηρύξατε εγίνατε, ασυνειδήτως ή ενσυνειδήτως - ο Θεός οίδεν -, εμπνευστής ενός ιδεολογικού ρεύματος, ΣΥΝΟΘΥΛΕΥΜΑΤΟΣ ΕΚ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΥΠΑΡΞΙΑΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ, κεκαλυμμένων με επίχρισμα ορθοδόξου παραδόσεως και καλογερισμού.".
Ετέθη, λοιπόν, συνοδικώς το θέμα της καταδίκης των γιανναρικών κακοδοξιών αλλά, δυστυχώς, δεν έγινε τίποτε, υπαιτιότητα, κυρίως, του τότε μητροπολίτη Θηβών και νυν αρχιεπισκόπου Αθηνών Ιερωνύμου που "αλληθώρισε" προς το θέμα των ιεραποστολικών αδελφοτήτων και το κέντρο βάρους της όλης υποθέσεως μετατοπίστηκε αλλού.
Εν τω μεταξύ η γιανναρική αίρεση συνεχίζει ανεμπόδιστα το διαβρωτικό της "έργο" προς δόξαν του… αρχεκάκου όφεως που τέρπεται όταν ψυχές υπέρ ων Χριστός απέθανε απόλλυνται συνεπεία φρικαλέων ετεροδιδασκαλιών!
Και, φυσικά, αφού η εκκλησiαστική ηγεσία εκώφευσε σκανδαλωδώς και εξακολουθεί να κωφεύει στο διηνεκές
άδραξαν την ευκαιρία οι προφέσσορες του ΕΚΠΑ και
αναγόρευσαν σε επίτιμο διδάκτορα το γνωστό "θεολογούντα φιλόσοφο" ή "φιλοσοφούντα θεολόγο", (διαλέγει και παίρνει κανείς...) προς δόξαν της… ανορθοδόξου και αντιπατερικής θολο-λογίας και προς νεο-νικολαιτικό "εμπλουτισμό" των θεολογικών μας γραμμάτων!
"Και διηγώντας τα να κλαις"!
ΣΧΟΛΙΟ:
ΟΥΚ ΕΑ ΜΕ ΚΑΘΕΥΔΕΙΝ ΤΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΡΑ ΤΡΟΠΑΙΟΝ.
ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΟΝ ΚΙΝΗΜΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ. ΜΕ ΘΑΥΜΑ. ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΑΝΔΡΕΣ ΟΥΤΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΥΔΕΤΕΡΟΙ.ΑΦΥΛΟΙ. ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΝΟΝΤΑΙ. Ο ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ;;;!!!
ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΟΝ ΚΙΝΗΜΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ. ΜΕ ΘΑΥΜΑ. ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΑΝΔΡΕΣ ΟΥΤΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΥΔΕΤΕΡΟΙ.ΑΦΥΛΟΙ. ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΝΟΝΤΑΙ. Ο ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ;;;!!!
Κάνε κριτική στά φιλοσοφήματα τού Γιανναρά βρέ Νάνη. Στήν θεολογία του. Γιατί νά είσαι ερωτευμένος μέ τήν συκοφαντία καί τόν διασυρμό;; Γιατί νά συντάσσεσαι μέ τήν πιό αμόρφωτη μερίδα τών ελλήνων; Επειδή είσαι χριστιανός; Ερμαφρόδιτος; Διάβασες ποτέ σου τί λέει στό θέμα ο Αγιος Πορφύριος; Καί αυτός Νικολαίτης;
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΦΗΤΕΥΩ;; Ο Καντιώτης αρχηγός; Κρίμα. Λίγα τράβηξε ο Γιανναράς καί η οικογένειά του από τόν Θεόκλητο Διονυσιάτη; Αυτά πού τού δημοσίευσε ο ορθόδοξος τύπος είναι κυριολεκτικά οχετός. Ο Αγιος Συμεών ψυχοπαθής γιά τόν Τρεμπέλα, Ο Αγιος Παίσιος,ούτε προφέρεται κάν, από τούς Καντιωτικούς!!
ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΟΙ;; Κύριε ελέησον..
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ:
Μάλιστα, τώρα μας απαγορεύουν και να μιλάμε!
Μάλλον κάποιοι παριστάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν.. (και κουνάνε το δάκτυλο όταν κάποιος τολμάει να διαμαρτυρηθεί).
Δεν καταλαβαίνουν (τάχα) τι πρεσβεύουν πραγματικά ένα σωρό "μοντέρνοι" ρασοφόροι,
-που αρέσκονται να μιλάνε "περί έρωτος" κλπ,
-που επίμονα αγωνίζονται να παρουσιάσουν την ομοφυλοφιλία όχι ως διαστροφή της ανθρώπινης φύσης αλλά ως απλά κάτι διαφορετικό,
-που δεν θα ακούσεις σε κανένα κήρυγμα τους την λέξη "αμαρτία", "Δευτέρα παρουσία",
-που η ρητορική τους συνοψίζεται στο "τι πειράζει":
-τι πειράζουν οι συμπροσευχές, τι πειράζει αν δεν νηστεύουμε, τι πειράζει αν παντρευτούμε με "ετερόδοξο" (=αιρετικό), τι πειράζουν οι προγαμιαίες σχέσεις αν υπάρχει "αγάπη", τι πειράζει αν τα ράσα δεν είναι μαύρα αλλά μπλε, γκρι ή ροζ(!), τι πειράζει αν οι ιερείς δεν φοράνε ράσα, τi πειράζει αν οι παπάδες δεν έχουν γένια, τι πειράζει αν χειροτονούμε διακόνησες, τι πειράζει αν ψέλνουν γυναίκες στο ψαλτήρι, ...
δεξιά ο μητροπολίτης Δωδώνης, (στη συνέχεια Ζακύνθου) Χρυσόστομος |
ένα σωρό επιδιωκόμενοι νεωτερισμοί που δείχνουν ότι ούτε τα ορθόδοξα δόγματα σέβονται, ούτε την παράδοση της εκκλησίας μας.
ο γνωστός μητροπολίτης Σύρου Δωρόθεος. Πάντα έχει δίπλα του τον παπικό (ψευδο)επίσκοπο. |
Ακόμη και τους Αγίους, τους χρησιμοποιούν επιλεκτικά διαστρέφοντας πλήρως την ζωή και την διδασκαλία τους.
Δεν έχουν το θάρρος να ομολογήσουν εξ αρχής ότι με πρόσχημα την "αγάπη" καταργούν τα πάντα. Κατ' ουσίαν δεν τους αρέσει η ορθόδοξη εκκλησία. Πιστεύουν σε μια άλλη, δική τους θρησκεία, την πανθρησκεία.
Το ποιοι πραγματικά είναι φαίνεται όταν ξεχνιούνται και βγάζουν τη μάσκα με το μόνιμο χαμόγελο. Όταν διώκουν τους ομολογητές. Τότε εμφανίζεται το πρόσωπο του λύκου και τα ακονισμένα δόντια τους. Τις δολοπλοκίες που στήνουν για να πετύχουν το σκοπό τους (να διώξουν τους ομολογητές που κρατάνε ακόμη την ορθόδοξη πίστη μας), θα τις ζήλευε και ο διάβολος. Σατανικά μυαλά.
Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
Οι υπόλοιποι ας
συνεχίσουν τον ύπνο. Είναι τόσο ωραίο το όνειρο ότι δεν συμβαίνει τίποτε. Δεν υπάρχουν ούτε "λύκοι", ούτε "αιρέσεις", ούτε διαστροφή της αλήθειας.
Προσέξτε μόνο μην έρθει ο "νυμφίος εν τω μέσω της νυκτός" ...
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
6 σχόλια:
Έχω φρίξει με την ελεεινού επιπέδου τοποθέτηση του Αμέθυστου.
Χίλιες φορές ντροπή για τον τρόπο που εκφράζεται!
Δεν είναι η πρώτη φορά που εκφράζεται έτσι ο "αμέθυστος". Σε πολλές αναρτήσεις κάνει το ίδιο. Ο μακαριστος Αυγουστίνος συνόψισε με αξιοσημείωτη θεολογική ενάργεια την προβληματική γιανναρική φιλοσοφία. Ας τολμήσει ο αμετροεπής "αμέθυστος" να ανασκευάσει την καντιωτική θέση ή να προβεί αυτός σε τόσο επιτυχημένη κριτική των γιανναρικών απόψεων.
https://drive.google.com/file/d/0B1rFS_QTfNudaXVNZ18tYWZMVE0/view
ΕΓΚΩΜΙΑΣΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ
Κάθε ιστολόγιο έχει το στυλ και την "φυσιογνωμία" του. Σε γενικές γραμμές το εκτιμούμε ως ιστολόγιο. Κάποιος αφιερώνει χρόνο για να εκφράσει τις απόψεις του. Άξιο επαίνου.
Σε αρκετά θέματα όμως υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις. Όλοι κάνουμε λάθη. Γιατί όχι και ο Αμέθυστος;
Παιδαγωγέ, απλό λάθος είναι να εκφράζεται με αυτόν τον αήθη τρόπο για το μακαριστό Αυγουστίνο;
Απλό λάθος είναι να ονομάζει "παπικό" τον άγιο Αυγουστίνο ο αγιομάχος;
Μην διαστρεβλώνετε το σχόλιο μας.Δεν χαρακτηρίσαμε το λάθος του "απλό". Είπαμε ότι όλοι κάνουν λάθη.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.