" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

Δίωξη π.Θεοδώρου Ζήση: "Ορθόδοξα" ιστολόγια, οι "Πόντιοι Πιλάτοι" του (αντιοικουμενιστικού) αγώνα, "νίπτουν τας χείρας τους"!

Γράψαμε πριν λίγες μέρες για την προκλητική "σιωπή" των υποτιθέμενων "αντιοικουμενιστικών" ιστολογίων:



Σήμερα, Κυριακή 12/3/2017,  συμπληρώνεται μία εβδομάδα από την ΔΙΑΚΟΠΗ μνημόνευσης του μητροπολίτη Ανθίμου, από τον π.Θεοδώρου Ζήση, αλλά κάποια "ορθόδοξα", "αντιοικουμενιστικά" ιστολόγια, δεν το πληροφορήθηκαν!! Ούτε μια γραμμή δεν αφιέρωσαν! 




Ούτε τις τιμωρίες που επέβαλε ο Άνθιμος -πριν καν απολογηθεί ο π.Θεόδωρος Ζήσης-  πληροφορήθηκαν! Ως νέοι "Πόντιοι Πιλάτοι", νίπτουν τας χείρας τους...

Γι αυτούς το "πολυχρόνιο" στον  δεσπότη της "Μόρφου Νεόφυτου" (Κύπρο), 
τον υμνητή του Κορανίου και τον υβριστή των αγωνιστών της ΕΟΚΑ (δείτε εδώ και εδώ), είναι πιο σημαντική "είδηση".


Είπαμε, το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή στην εκκλησία μας, δεν είναι η αίρεση του οικουμενισμού -αυτήν και τυφλός να είσαι, την βλέπεις (άλλο αν δες τολμάς δημόσια να την αποκηρύξεις) - είναι η γεροντολαγνία και ο μεσσιανισμός.


Κάποτε είχαν "Μεσσία" τον μητροπολίτη Κονίτσης, μετά τον Ζουράρη,
τώρα έχουν τον Αιτωλίας Κοσμά, τον Πειραιώς και τον Μόρφου.. (φυσικά διαγράφουν κάθε σχόλιο που θα τολμήσει να αμφισβητήσει το παπικό αλάθητο του κάθε "Μεσσία" τους)




Όπως διόλου τυχαία και η πιπίλιση της "καραμέλας": "πάντοτε μέσα στην εκκλησία ..."
(εννοώντας δηλαδή εκκλησία την μνημόνευση του Βαρθολομαίου και των δεσποτάδων της "Εκκλησίας της Ελλάδος"
που ΔΕΝ ορθοτόμησαν την αλήθεια σχετικά με την ψευδοΣύνοδο της Κρήτης):




Ά ρε Άγιε Γρηγόριε Παλαμά και Άγιε Θεόδωρε Στουδίτη
κρίμα να μην έχετε κι εσείς παρτίδες με τον "Σωτήρα", την "Βατοπεδίου" και κυρίως με το γνωστό "ρωμαίϊκο" σωματείο (και τον γέροντα τους), να μην σας κατευθύνει κι εσάς να μείνετε "μέσα στην εκκλησία" (εννοώντας εκκλησία τους αιρετικούς οικουμενιστές!) ...
Συνεχίζουμε να μνημονεύουμε τους αιρετικούς για να μην έχουμε προβλήματα με τους δεσποτάδες και να μπορούμε να συνεχίζουμε "το έργο μας"!! Συνδιαλλαγές κάνουν οι κομπογιαννίτες, οι έμποροι, ΟΧΙ οι ορθόδοξοι.




Μια ολόκληρη γενιά χριστιανών "βλήματα" ...συνεχίζουν να μνημονεύουν και να παριστάνουν ότι τάχα δεν έχουν μάτια, δεν άκουσαν, δεν είδαν ... δεν ξέρουν τίποτε! Τι κρίμα..

Πλέον δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.
Η Ιεραρχία της Εκκλησίας της  Ελλάδος ακολούθησε ΕΠΙΣΗΜΑ την αίρεση.
Οι υπόλοιποι ας συνεχίσουν να παριστάνουν τους αντιοικουμενιστές γράφοντας κείμενα.

Τις κρίσιμες στιγμές, μην κοιτάς τι κάνουν οι άλλοι, μην κοιτάς δίπλα σου, μην κοιτάς πίσω τους φοβισμένους.

Όσοι έχουν ιδανικά κοιτάνε μόνον ΜΠΡΟΣΤΑ.
Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ως προς τη γεροντολαγνία, βλεπουμε κι αυτες τις μερες τον Εφραιμ Αριζονας, τον οποίο πολλοί θεωρούν Άγιο, πόσο ολέθρια επιρροή έχει. Καποιοι Ηγούμενοι του Αγίου ΄Ορους ειναι πνευματοπαιδια του κι ακουγεται ότι δεν κανουν αποτειχιση γιατι "δεν τους αφηνει ο Αμερικάνος". Υπακοή όμως σε θεματα αιρεσεων δεν υφισταται, ειναι δαιμονική ή πρόφαση, και μπροστα στον Κυριο δεν θα μπορεσουν να ψελλισουν καν αυτη τη δικαιολογια.
Πρεπει να ειπωθουν τα πραγματα με το ονομα τους, γιατι το λιβανισμα που τους κανουν αρκετοι Πιστοι, τους εχει κανει να ειναι στο κοσμο τους. Καλυτερα να ητανε απλοι λαϊκοι κι όχι να ειχανε αυτο το πολύ μεγαλο αξιωμα, σε τοσο κρισιμες στιγμες

Σταύρος

GeorGRE είπε...

Υπάρχει καμία πληροφορία για την απάντηση-"απολογία" του πατρός Θεοδώρου στον Άνθιμο; Του είχε δώσει 5 μέρες διορία.
Με την ευκαιρία ευχόμαστε να έχουν καλό εορτασμό του αγίου Γρηγορίου Παλαμά οι επίσκοποι μας. Ας τον μελετήσουν και λίγο.

GeorGRE είπε...

Επίσης μου έκαμε εντύπωση πως αρκετά ιστολόγια πρόβαλαν την κόντρα της μητρόπολης Αιτωλίας με τον παπικό "επίσκοπο" Σύρου που απάντησε, χωρίς βέβαια να ερωτηθεί, στο κείμενο του Αιτωλίας την Κυριακή της Ορθοδοξίας.
Εκεί βέβαια δεν υπήρχε λόγος να σιωπήσουν αφού εξυψώθηκε ο επίσκοπος.
Στην περίπτωση της Θεσ/νίκης σιωπούν για να προστατεύσουν τον επίσκοπο παρόλο που σε αντίθεση με πριν ο αντιοικουμενιστής της "κόντρας" είναι ο ιερέας.
Επομένως πάνω από το ζήτημα του οικουμενισμού θέτουν την δεσποτοκρατία.

Ανώνυμος είπε...

ΛΥΠΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ . ΕΜΕΙΣ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΓΙΟ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΤΟΝ ΠΑΛΑΜΑ. ΕΚΕΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ? ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΤΙΜΗΣΕΙ Η ΠΗΓΕ ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΞΑΣΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟΝ ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ . ΕΤΗ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ . (ΠΑΤΗΡ ΦΩΤΙΟΣ).

Ανώνυμος είπε...

τα μοναστηρια που ειναι πνευματικα παιδια του γεροντος εφραιμ επρεπε να εχουν διακοψει το μνημοσυνο του αιρετικου βαρθολομαιου να μην κανουν υπακοη στον γεροντα τους στον Χριστο πρωτα και στους Αγιους Πατερες κανουμε υπακοη αλλα και ο γεροντας Εφραιμ γιατι ακολουθει αυτην προδοτικη γραμη αυτο διδαχτεικε απο τον οσιο γεροντα Ιωσηφ τον ησιχαστη; αυτο θα εκανε τωρα ο γεροντας Ιωσηφ; οχι το εντελως αντιθετο θα εκανε κριμα περιμεναμε αλλη σταση χανεται το παν και εμεις καθωμαστε και κοιμωμαστε ελεος καιρος να ξυπνησουμε αλεξιος κ

Ανώνυμος είπε...

ποιος ειναι ο γεροντας του ρωμαιικου σωματειου; μιλατε ξεκαθαρα για να καταλαβαινουμε και μεις. Μην τα γραφετε μονο για να καταλαβαινετε οι ιδιοι!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προς George
Όπως πληροφορηθήκαμε οι 5 (εργάσιμες) ημέρες συμπληρώνονται αύριο, οπότε και θα δοθεί η απολογία του π.Θεοδώρου.

Την περασμένη Παρασκευή πήγε ο γνωστός αρχιμανδρίτης της μητρόπολης Θεσσαλονίκης στον Άγιο Αντώνιο, έφερε και την νεολαία του, και πέταξε φυσικά και τις μπηχτές για τον π.Θεόδωρο ..

Είναι ο ίδιος αρχιμανδρίτης που εξομολογώντας μέλος της ομάδας μας (ο Παιδαγωγός), είχε αποκαλύψει ότι πολλοί αρχιμανδρίτες "πηδιούνται με δεσποτάδες για να γίνουν δεσπότες",
και όταν ρωτήθηκε αν του επέβαλε επιτίμιο, απάντησε ότι "γιατί να του βάλω επιτίμιο; επειδή το λέει το Πηδάλιο;).
Παραδόξως ενάντια στο Πηδάλιο στρέφεται και ο αδερφός του αρχιμανδρίτη, καθηγητής της Θεολογικής ΑΠΘ.

Δυστυχώς αυτή είναι η κατάντια μέσα στην εκκλησία μας ..

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Σχετικά με το ερώτημα γιατί δεν αποκαλύπτουμε ονόματα πχ τον γεροντα του "ρωμαιικου" σωματειου,

ασχολούμαστε με το φαινόμενο
και το φαινόμενο είναι ο σημερινός ορθόδοξος πιστός να επαναπαύεται πίσω από "γέροντες" για να δικαιολογεί την αδράνεια ή την απάθεια του. Ο πιστός έχει πνευματικό για τις αμαρτίες του, όχι "γέροντα" με παπικό αλάθητο.

Δεν είναι δυνατόν ο αδερφός σου να διώκεται, να το γνωρίζεις και να γυρνάς αλλού το κεφάλι.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Στην αδελφότητα του Σωτήρα, ο ιερέας σε κάθε πόλη, ανήκει στον τοπικό μητροπολίτη.
Συνεπώς πως να τον κατηγορήσει, πως να του κόψει το μνημόσυνο;
Πως θα εξομολογεί κ πως θα λειτουργεί μετά αν του βάλει επιτίμιο ο δεσπότης; Αναπόφευκτα το ίδιο συμβαίνει και στην Θεσσαλονίκη.
Μαζεύονται 100-άντες νέοι-ες και παρακολουθούν έβνα σωρό άσχετες ομιλίες (από τον φιλόσοφο Αριστοτέλη μέχρι τους ... πρόσφυγες), αλλά για τον οικουμενισμό ... διακριτικά!

Ο οικουμενισμός -στις περιπτώσεις του π.Νικολάου Μανώλη και του π.Θεοδώρου Ζήση- έδειξε το αδίστακτο πρόσωπο του.Απαγόρευση τέλεσης μυστηρίων (ώστε να κάνουν τα πνευματικά τους παιδιά να αναζητήσουν άλλον πνευματικό και να εκκλησιαστούν κάπου αλλού).

Οπότε καθόμαστε στ αυγά μας και γράφουμε άρθρα, γενικά και αόριστα για τον οικουμενισμό, χωρίς να αναφερόμαστε σε πρόσωπα (πχ Βαρθολομαίο).

Ο π.Αυγουστίνος Καντιώτης, αρχιμανδρίτης κι αυτός, σε αρκετές περιπτώσεις, όταν δεσποτάδες του απαγόρευσαν να μιλήσει σε αίθουσες (αυτό είναι παράλογο σήμερα, ως πολίτης μπορεί να πηγαίνει και να μιλάει παντού, εκτός ναών)
έστελνε την ομιλία του με κασέτα, και γινόταν το αδιαχώρητο.
Αλλά ο Καντιώτης έφυγε, και οι "διάδοχοι" του κοιτάνε πως θα βολευτούν κι αυτοί σε καμιά μητρόπολη (να πάρουν κι αυτοί μήτρα και πατερίτσα) και οι αδελφότητες τους έπεσαν σε χέρια λαϊκών που ακολουθούν την τακτική του Σωτήρα, "η κινεζοποίηση": παριστάνουμε τον Κινέζο!

Η αδελφότητα της ΖΩΗΣ ουδέποτε "μιλούσε", πάντα κοιτούσε μέσω των καλών δημοσίων σχέσεων με την πολιτική εξουσία να "επιβιώνει". Η αφρόκρεμα των χριστιανών -κοινωνικά- πήγαινε εκεί.

Όπως είπαμε, αν για δεκαετίες καλλιεργείς χριστιανούς "φυτά", με σκυμμένο το κεφάλι, ποιος να τολμήσει να το σηκώσει;
Ευτυχώς σε όλα τα παραπάνω υπάρχουν εξαιρέσεις.

Unknown είπε...

Θα σας κουράσω κάπως αλλά δεν μπορώ να μην μιλήσω,θα σκάσω....
Τα πράγματα νομίζω ξεκαθαρίζουν σιγά σιγά με έναν μοναδικό και αναπάντεχο τρόπο.Νομίζω ότι ζούμε μέρες αποκαλυπτικές.
Έχω περίπου δέκα χρόνια να πάω στο Άγιον Όρος και δεν ξέρω αν θα ξαναπάω.Τελευταία φορά κατασκανδαλίστηκα!Ενώ όλοι μιλάγανε για γεροντάδες μοναδικούς, για νοερές προσευχές έως τρίτου ουρανού,για προορατικά χαρίσματα, εγώ άλλα πράγματα είδα στο Άγιον Όρος...Μοναχούς βυθισμένους σε έναν απλησίαστο και αφιλόξενο κόσμο δικό τους,νοερά προσευχή τον ονόμαζαν αυτοί,σε αντιμετώπιζαν σαν ένα ακόμα τουρίστα που ήρθε να θαυμάσει τις περίλαμπρες βυζαντινές κατοικίες τους, θαυμαστά απομεινάρια ενός άλλου κόσμου δόξας και αίγλης.Τα τυπικά τους,τις ακολουθίες τους,τις μετάνοιες τους αλλά είχαν λησμονήσει τον πλησίον! Βρέθηκα λοιπόν ,λόγω κάποιας γνωριμίας που είχα, σε ένα τζιπάκι που θα μας πήγαινε στην δάφνη.Στον δρόμο, μας έκαναν ωτοστόπ κάποιοι αλβανοί εργάτες....Ήταν κατακουρασμένοι και πεζοπορούντες...Ο οδηγός(ο οποίος αργότερα έγινε ηγούμενος μεγάλου μοναστηριού) δεν είχε λέει ευλογία και δεν σταμάτησε ποτέ να τους πάρει...
Έπρεπε να πάω από την Σταυρονικήτα στις Καρυές με τα πόδια(έχασα το λεωφορείο)για να προλάβω τους συνταξιδιώτες μου....Δεν θα ξεχάσω ποτέ τα κεφάλια των οδηγών μοναχών,που γύριζαν από την άλλη πλευρά για να μην με πάρουν στα τελείως άδεια τους λεωφορειάκια!!!Τελικά σταμάτησε ένας εργάτης με φορτηγό και με πήρε...
Δεν θα ξεχάσω επίσης τον φημισμένο ηγούμενο ενός μοναστηριού που καμαρώνοντας, μας έδειχνε την πολυτελή πτέρυγα του μοναστηριού του...Ένα αραβικό σαλονάκι ασύλληπτης ομορφιάς και τέχνης κοσμούσε ένα σαλόνι της πτέρυγας για τους ιδιαίτερους επισκέπτες ...Το είχαν αγοράσει παλιότερα σε δημοπρασία 2 ή 3 εκατομμύρια δραχμές.Όταν τον ρώτησα γιατί τόση πολυτέλεια σε αγιορείτικο μοναστήρι, μου απάντησε κατά λέξη:"Αγαπώ το σπίτι μου...."
Αυτά τα παραδείγματα δεν είναι σίγουρα η εικόνα όλου του Άγίου Όρους αλλά νομίζω ότι η πνευματική γάγγραινα που έζησα τότε, έχει τώρα τα αποτελέσματα της...Πως μπορεί ένας ηγούμενος΄ή ένας μοναχός φημισμένος, δήθεν παλληκάρια,δήθεν αετοί της νοεράς προσευχής,που κονταροχτυπιούνται μέρα νύχτα με τον ίδιο τον σατανά να μην μπορούν να δουν και να αντιδράσουν και να αντιμετωπίσουν και να βάλουν στην θέση τους τον αρχιερέα του οικουμενισμού, βαρθολομαίο τον ορθοδοξοφάγο;;;;Τι μοναχικός αληθωρισμός είναι αυτός;;;;Τι μοναχική δειλία είναι αυτή;Τι έχουν μέσα στα μπερδεμένα τους μυαλά;Έχουν πραγματικά εμπειρία χάριτος ή τρέχει τίποτα άλλο;
Πού είναι το φημισμένο μοναστήρι της Ι.Μ.Παρακλήτου με τις χιλιάδες εκδόσεις βιβλίων Αγίων και φυλλαδίων για τον οικουμενισμό;Τι εκνευριστική σιωπή είναι αυτή;Τι ανήκουστη απουσία από τα δρώμενα;
Ρώτησα τώρα τελευταία τον δεσπότη μου, αγωνιστή αντιοικουμενιστή, γιατί μοίρασε το σκουπιδόχαρτο- ψευδοκείμενο "Προς τον λαό,για την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο".Μου απάντησε επί λέξη:
-Τι λες, δεν ξέρουμε εμείς εκεί στην σύνοδο που το υπογράψαμε όλοι, τι κάνουμε;Δεν είναι βέβαια αυτό που πρέπει να είναι αλλά ας είναι έτσι για να μην σκανδαλιστεί ο λαός!!!
-Και τι είναι ο λαός κουτάβια να του δίνετε τέτοια σκουπίδια να τα διαβάζει τον ρώτησα;
-Δεν είναι σκουπίδια!!!Και ο Ναυπάκτου μέγας θεολόγος συμφωνεί με αυτά που γράψαμε....
-Ήταν σεβασμιώτατε η σύνοδος της Κρήτης αιρετική;
-Ναι ήταν απάντησε....
-Τότε σεβασμιώτατε γιατί το κείμενο που υπογράψατε την ονομάζει Αγία και Μεγάλη;;;;;Σαστισμένος ο δέσποτας απαντάει:Δεν τι ονομάζει Αγία και μεγάλη......
-Είναι σεβασμιώτατε ο βαρθολομαίος αιρετικός;
-Οχι δεν είναι!!!!!!!
-Και αυτά που κάνει Σεβασμιότατε;Συμπροσευχές κ.τ.λ;
-Δεν είναι συμπροσευχές αυτά που κάνει,δεν είναι τίποτα!!!!Και η διαφωνία μας τελείωσε κάπου εκεί διότι δεν έβγαζε η κουβέντα πουθενά...πουθενά...πουθενά.....
Ο Νοείν Νοείτω και ο Ακούειν Ακουέτω....
Συγνώμη για την πολυλογία μου.

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ ΕΡΩΤΟΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΑΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΔΕΣΠΟΤΑΔΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΩΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΛΗΦΘΗΚΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΕΠΙΤΙΜΙΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΕΠΙΤΙΜΙΟ ΣΤΟ ΜΕΛΟΣ ΣΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΜΑΡΤΑΝΟΥΝ ΑΛΛΟΙ;

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Το μέλος μας ρώτησε τον αρχιμανδρίτη κ πνευματικό του,
αν έβαλε επιτίμιο στον αρχιμανδρίτη που του εξομολογήθηκε ότι "πηδιέται με δεσποτάδες για να γίνει δεσπότης". Κανονικά θεωρείται κώλυμα ιεροσύνης και δεν έπρεπε να ξαναλειτουργήσει ο "φιλόδοξος" αυτός ομοφυλόφιλος αρχιμανδρίτης.

Δυστυχώς δεν του επιβλήθηκε κανένα επιτίμιο. Αντιθέτως, ο αρχιμανδρίτης εξομολόγος-πνευματικός, ειρωνεύθηκε το Ιερό Πηδάλιο.

Τέτοιοι αρχιμανδρίτες, που ειρωνεύονται το Πηδάλιο, στελεχώνουν μητροπολιτικά γραφεία και ετοιμάζονται για δεσποτικούς θρόνους (αφού προηγουμένως έχουν καταδιώξει αξίους σεβάσμιους αγωνιστές ορθοδόξους ιερωμένους).

Οι ομοφυλόφιλοι αρχιμανδρίτες μέσα στην εκκλησία δεν τους πειράζουν, σ αυτούς δεν βάζουν επιτίμιο. Στον π.Νικόλαο Μανώλη και στον π.Θεόδωρο Ζήση βάζουν επιτίμια ακοινωνησίας και τέλεσης μυστηρίων.

Ανώνυμος είπε...

Ειχε αφησει και αλλες μπηχτες ο σχεσιολογος στην ημεριδα των κατηχητων Α25/2/17 απο το 3:55 και μετα...

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Είναι πράγματι -ανθρωπίνως- πανέξυπνος ο αρχιμανδρίτης.

Και στο συγκεκριμένο βίντεο και συνεχώς, καταγγέλλει το "πόσο κακό κάνουν τα χριστιανικά περιοδικά οι εφημερίδες και το διαδίκτυο" (εννοεί όταν καταγγέλλουν τον οικουμενισμό),
καταγγέλλει διαρκώς όσους τηρούνε τύπους στην ενδυμασία κλπ,
κατηγορεί συνεχώς τον ηθικισμό κλπ
αλλά μια πρόταση του που να λέει ξεκάθαρα ότι οι σεξουαλικές σχέσεις είναι θανάσιμη αμαρτία, δεν θα την ακούσετε σε καμία από τις χιλιάδες ομιλίες του.

Συμπέρασμα ομιλίας:
Αφήστε τους οικουμενιστές να ξεσαλώνουν χωρίς το άγχος να βγουν τα αίσχη τους στη φόρα! Αλλιώς, αν τους αποκαλύπτετε, είστε "κακοί, υποκριτές και θα πάτε στην κόλαση".Σιωπήστε εσείς επιτέλους. Μια χαρά τα κανονίζουν όλα πατριάρχης και δεσποτάδες. Τι ανακατεύεστε και μας δυσκολεύετε;

Τον πειράζουν οι χριστιανικές εφημερίδες, τα περιοδικά και το διαδίκτυο (από τα ιστολόγια), εκτός αν υπηρετούν τον οικουμενισμό! Τότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Κι ο ίδιος έχει -ως ενορία- ιστολόγιο! Έχει γεμίσει το διαδίκτυο με ομιλίες του, αλλά τον ενοχλούν οι υπόλοιποι χριστιανοί (για τα gay pride, τα προγράμματα ομοφυλοφιλίας στα σχολεία κλπ, δεν ανησυχεί ο πάτερ ..).
Πανέξυπνος, όντως.

Πολύ έξυπνη και η προσκόμιση αγίου λειψάνου από την Αγ.Θεοδώρα στους χαιρετισμούς στον Άγιο Αντώνιο. Με κάθε τρόπο πρέπει να γεμίσουμε την εκκλησία του π.Θεοδώρου Ζήση!

Πάτερ, εμείς δεν ξέρουμε αν θα πάμε στον παράδεισο.
Πάντως τους λύκους που κατέλαβαν τους δεσποτικούς θρόνους, ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΜΕ.
ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ!

Ανώνυμος είπε...

Τίποτα δεν είναι τυχαίο,παλαιότερα τον είχε ελέγξει ο π.Θεόδωρος για δύο του ομιλίες,χαρακτηρίζοντας τες,εμετικές!!

Ανώνυμος είπε...

φανταστείτε ΤΙ βλέπει ο Κύριος, όχι μόνο τις πράξεις μας, τί βρωμιές και τί βρώμικες προθέσεις και σχέδια και άνομες πράξεις εμετικές, αλλά και τα βάθη της καρδίας και πώς δεν έριξε φωτιά να μας κάψει όλους...

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

ΛΑΒΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΌΛΙΟ.
ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ, ΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΨΑΜΕ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΟ.
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ:

Αφού είναι ολοφάνερο πως μιλάτε για τον **** ****** έτσι όπως τον φωτογραφίζεται με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κτλ, γιατί φοβάστε να το γράψετε ώστε να μην μπερδεύονται και όσοι δεν γνωρίζουν καλά τα της Θεσσαλονίκης.

Τη στιγμή που έχετε δώσει τόσα χαρακτηριστικά που αποκλείεται να είναι άλλος, δεν υπάρχει λόγος να μην αναφέρεται το όνομα του. Συμβουλευτείτε ένα δικηγόρο για να γνωρίσετε τα όρια του νόμου.

Οι καταγγελίες που κάνετε είναι σοβαρές και πρέπει να τις στείλετε στα αρμόδια εκκλησιαστικά όργανα.
Οι πνευματικοί είναι υπεύθυνοι για το απόρρητο της εξομολόγησης και ίσως για αυτό δεν ανέφερε επιτίμια και λεπτομέρειες.

Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί μέλος της ομάδας εξομολογείτε στον εν λόγω. Νόμιζα πως όλη η ομάδα πηγαίνει μόνο σε όσους δεν μνημονεύουν πατριάρχη.
14 Μαρτίου 2017 - 3:23 π.μ.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Την απόφαση για το πως θα παρουσιάσουμε μία είδηση, ΜΕ ή ΧΩΡΙΣ ονοματεπώνυμο, την έχουμε εμείς.

Το παραπάνω σχόλιο είχε αρχικά αναρτηθεί ως σχόλιο σε ανάρτηση του Κατάνυξις.
Ακολούθως ο αρχιμανδρίτης-πνευματικός, επικοινώνησε άμεσα με το μέλος μας και ζήτησε να διαγραφεί το σχόλιο επειδή λέει ήταν προϊόν εξομολόγησης και στην εξομολόγηση προστατεύεται όχι μόνον ο εξομολογούμενος αλλά και ο εξομολόγος στο τι λέει. (Άρα ο αρχιμανδρίτης διάβαζε άμεσα τι δημοσιευόυαν στο Κατάνυξις γι αυτό και παρενέβει).
Πράγματι διορθώθηκε το σχόλιο με νεότερο.

Εκ των υστέρων διαπιστώσαμε -ρωτώντας ο καθένας μας αρκετούς ευλαβείς ιερείς- ότι δεν υφίσταται θέμα "απορρήτου" για τις συμβουλές-απαντήσεις του πνευματικού. Το απόρρητο προστατεύει μόνον τον εξομολογούμενο.
Γι αυτό το αναρτούμε πλέον ξεκάθαρα.

Σχετικά με το ερώτημα σας: Το μέλος μας έκτοτε άλλαξε πνευματικό.

Όσο για τα εκκλησιαστικά δικαστήρια ...! περιμένουμε πρώτα να διαβάσουμε την απόφαση-απάντηση του μητροπολίτη Φιλλανδίας για την επισκοπίνα, γιατί πέρασαν 2 χρόνια και μουγκάθηκαν όλοι! https://katanixis.blogspot.gr/2017/03/2_14.html
Ξέρουμε πολύ καλά πως αποφασίζουν τα εκκλησιαστικά δικαστήρια. Ξέρουμε και για τις γυναίκες ψευδομάρτυρες και για τους καλούς δικηγόρους που τα αναλαμβάνουν πανελλαδικά ... μέχρι να ξεφορτωθούν τους ευλαβείς ιερωμένους, γιατί εναντίον αυτών στρέφονται τα εκκλησιαστικά δικαστήρια. Οι άλλοι αρχιμανδρίτες, οι έκφυλοι, ξυρίζονται και κάνουν κανονικά κάθε καλοκαίρι τις διακοπές τους στην Μύκονο.

Όσο για τον αρχιμανδρίτη, φυσικά και ΑΝΕΦΕΡΕ ότι ΔΕΝ επέβαλε επιτίμιο στον ομοφυλόφιλο αρχιμανδρίτη. Μάλιστα το τεκμηρίωσε και "πνευματικά":
"ο Θεός είναι παντοδύναμος, αν θέλει ας τον αποκαλύψει ο Θεός, από που κι ως που εγώ να του βάλω επιτίμιο". "Γιατί να του βάλω επιτίμιο; επειδή το λέει το Πηδάλιο; Μα αν κάνω ότι λέει το Πηδάλιο όλοι αυτοί που έχουν πορνεύουν και μοιχεύουν θα πρέπει να στέκονται στον πρόναο". Έτσι απάντησε ..

Αλλά για τον π.Νικόλαο Μανώλη άλλα μέτρα και άλλα σταθμά ο αρχιμανδρίτης. Εκεί δεν τα αφήνουν στον "Θεό"! (Εκεί παρακολουθούν από την μητρόπολη νυχθημερόν το Κατάνυξις για να δούν μην τους ξέφυγε κανένα σχόλιο, να το προσθέσουν στην δικογραφία εναντίον του παπά Νικόλα Μανώλη!)

ORTHODOXIA ORTHO είπε...

Εχω να συστησω ενα πραγμα μονον:
Μην ειστε ευκολοι εις το λεγειν και ακουειν κατηγοριες.
Ορθοδοξως μιλαμε παντοτε!
Ο πιστος λαος ξεκινησε να διαμαρτυρεται ειρηνικα για την πιστη του,επειδη ο οικυμενισμος εχει προχωρησει πολυ και μη μου πειτε το αντιθετο διοτι δεν θα το πιστεψει κανεις.
Τα σχολια εδω δεικνυουν κατι.
Εκφρασεις που μονον εμετο μπορουν να προκαλεσουν.
Και επειδη,χαζος ο λαος δεν ειναι και οι εκβιαστικες κινησεις με χαμηλες πτησεις φαινονται με τροπο τοσο απαραδεκτο...
Ετσι κατ εμε οσο θεολογουμενο ειναι το φιλιοκβε αλλο τοσο ιασιμο ειναι το ημερολογιακο των ζηλωτων.
Κατ'αρχην δεν ειναι σωστο να βγαινουν αυτα ,με τετοιο απαραδεκτο τροπο.
Μηπως δεν ειναι γραμμενα ολα ;
Πλανες και αιρεσεις,τα ναυαγια της συνειδησης,οι απιστιες,οι φθονοι,οι φονοι,η αγανακτηση,οι ζηλοτυπιες,οι συκοφαντιες,οι εχθρες, οι επιορκειες,οι ψευδοπροφητειες,οι ψευτοευλαβιες ,οι μαγειες,οι κλοπες,οι μη εγκρατειες,οι πλεονεξιες.Επιτρεπεται να λεγονται τετοια πραγματα σε ιστιολογια;
Η μηπως οι χριστιανοι οταν τους τους επιαναν και τους πηγαιναν στους θηριομαχους ειδωλολατρες ελεγαν ενα κατεβατο δικαιολογιες παρα βροντοφωνουσαν
- Ειμαι χριστιανος ορθοδοξος !
Τελος !
Και τον εριπταν στα λιονταρια .
Ειναι απαραδεκτος ο τροπος που καποιοι μεταχειριζονται για να προστατευσουν καποιους αλλους και οξυνουν περισσοτερο.
Βεβαιως και οι ιερεις που αδικουνται ,χρειαζονται στηριξη αλλα οχι με τετοιο αντορθοδοξο τροπο.
Διοτι το να βαλεις ως περικεφαλαια την ελπιδα της σωτηριας αλλα χωρις τον θωρακα της αγαπης η ασπιδα της πιστεως .δεν μπορει να σταθη.Γιατι η πιστις ειναι η βασις της αγαπης.Και φυσικα τι να την κανεις την περικεφαλαια εαν δεν εχεις κεφαλη Τον Ιησου χριστο.
Εαν υπαρχουν τετοια συμβαντα ,δεν θα τα αμνηστευσουμε !
Ομως επαναλαμβανω δεν πρεπει να ειμαστε ευκολοι ουτε να ακουμε κατηγοριες ουτε και να λεμε .Επιτελους ναι μεν πρεπει να μπει καποια ταξη στην εκκλησια αλλα η ταξη αυτη
Δεν γινεται απο τη μια στην αλλη μερα.Ο Ιερος Χρυσοστομος ειχε κανει εκκαθαριση επισ-κοπων της εποχης του.Ευχομαι να αγωνιζεστε οχι με μανια και εμπαθεια .
Αλλα με αγαπη και πονο αληθινο.
Η Ορθοδοξη εκκλησια παντοτε γνωριζε το κυρος των συνοδων.
Και επειδη
Η α ξ ι α των α γ ι ω ν Π α τ ε ρ ω ν
Εδινε και το
Κ υ ρ ο ς στις
Οικουμενικες συνοδους,,,,,
,η ευσεβεια και η ορθοτης των δογματων επισφραγιζε την πατερικοτητα των οσιων !
Επομενως ,το κυριοτερο ζητουμενο ειναι πως ο λαος διδασκεται ,κατευθυνεται κ εχει εμπιστοσυνη στην Κεφαλη ,
Οπως εμπιστοσυνη ειχε κ ο γερ.Παισιος,τον οποιο αμφησβιτουν πολλοι.
Αγαπη ειναι τον πεπτωκοτα διαναστηναι!
Και τελειωνω με τη φραση
ΠΡΟΣΟΧΗ
ΕΙΣ ΤΟ ΛΕΓΕΙΝ ΚΑΙ ΑΚΟΥΕΙΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.-π

Στηριζουμε οσους διωκονται κ παρακαλουμε
Με θλιψη να μην τιμωρηθουν!
Ικετευουμε!

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο στον κ. Γιωργο Υφαντη, που με το θαρρος του ξεσκεπασε πληρως τον "αντι-Οικουμενιστη" Δεσποτη. Τα τεκταινομενα στο Αγιο Όρος τα εχω αντιληφθει κι εγω, δεν εχω παει σε πολλα Μοναστηρια αλλα βλεπω το status της μονοημερης-διημερης φιλοξενιας που υπαρχει και μετα δρομο, με εξαιρεση το γνωστο διωκομενο Μοναστηρι, όπου μενεις όσο θελεις, και πιστευω θα υπάρχον και καποιες αλλες εξαιρεσεις που δεν γνωριζω. Όπως και την υπερπολυτελεια, μεσω επιδοτησεων, και καπως ετσι θα γινει καταργηση του αβατου, εισοδος αιρετικων μοναχων κ.α.
Τα σκανδαλα ειναι παρα πολλα και συγκαλυπτονται απο τους Δεσποταδες. Γνωστος εξομολογηθηκε σε Αρχιμανδριτη των Αθηνων, στη Μονη του οποίου συρρεαν δεκαδες πουλμαν για "ευλογια" και του ειπε δεν πειραζουν οι σαρκικες σχεσεις, η καρδια να ειναι καθαρη !!! Δεν ρωτησα ονομα, αλλα καταλαβα απ΄την περιοχη που ανεφερε ότι πρεπει να ειναι ο ιδιος που εβλεπα να κυκλοφορει ξεδιαντροπα σε παραλια της Αττικης αγκαλιτσα με νεαρα και του οποίου (κοιμηθηκε) η φημη παραμενει ως σημαντικης μορφης της Εκκλησιας.
Φταιει κι ο κοσμος ομως που αναπαυεται σε μια επιφανειακη σχεση με την Εκκλησια, ενιοτε σε δεισιδαιμονιες, θαυμαζει Ιερωμενους στα ορια της προσωπολατρειας κι ενιοτε τους αποδιδει θαυματουργικες ικανοτητες, καθως ψαχνει για γρηγορα αποτεσματα, ενα ειδος μαγειας στο χωρο της Εκκλησιας. Κι αυτοι τους δουλευουν ψιλο γαζι

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Εχει γινει γκουρουοποιηση ομιλιτων που μιλανε για αγαπολογικα και ψυχολογικα θεματα.
Ηρθε αλλος ομιλιτης παπας στη Θεσσαλονικη το Σαββατοκυριακο και 2500 κοσμου πηγε να τον ακουσει.
Αυτοι οι 2500 που ειναι οταν κινδυνευει η πιστη;
Τελικα και οι πιστοι πανε στην Εκκλησια μονο για τη παρτι τους, προσπαθωντας να λυσουν τα ψυχολογικα τους προβληματα και να κατηγορησουν τους αλλους.
Ποιος νοιαζεται για τη πιστη;
Ειστε φωνη που φωναζει στην ερημο δυστυχως..

Ανώνυμος είπε...

Πανε οι νεοι σε ομιλιες των αγαπολογων και σακατευονται.
Στο τελος απομενουν τα ανθρωπινα ερειπια τους.

Αμα τους πει καποιος την αληθεια πως η πορνεια ειναι αμαρτια, τοτε λενε πως ειναι κακος παπας.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.