Πριν 1 περίπου μήνα, δημοσιεύσαμε (εδώ) απόσπασμα, λόγου του Αγίου Ιωάννη (Χρυσοστόμου) :
«πάλιν Ηρωδιάς μαίνεται,
πάλιν ταράσσεται,
πάλιν ορχείται,
πάλιν την κεφαλήν Ιωάννου ζητεί λαβείν επί πίνακι».
Ο τρόπος ζωής της αυτοκράτειρας Ευδοξίας προκάλεσε την αυστηρή κριτική του Χρυσοστόμου, Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, ο οποίος την χαρακτήριζε "Ηρωδιάδα".
2000 χιλιάδες χρόνια τώρα, από τον Άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο μέχρι τον ιερό Χρυσόστομο,
η εκκλησιαστική μας ιστορία ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ.
Πάντα κάποια "Ηρωδιάδα", θα ζητεί την κεφαλή ενός "Αγίου".
Μέχρι σήμερα η "Ηρωδιάδα" βρισκόταν μέσα στο παλάτι.
Στις μέρες μας, αισθανόμαστε ότι εισήλθε στα μητροπολιτικά μέγαρα.
Παραθέτουμε αποσπάσματα από τα 2 έγγραφα που απέστειλε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, με τα οποία ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ στον ομότιμο καθηγητή της Θεολογικής του ΑΠΘ, π.Θεόδωρο Ζήση:
1) να ομιλεί (!),
2) να λειτουργεί,
3) να κάνει οποιαδήποτε (!) ακολουθία
4) τόσο στον Άγιο Αντώνιο (όπου υπηρετεί εδώ και 24 χρόνια),
5) όσο και σε οποιονδήποτε ναό της Θεσσαλονίκης!
6) του επιβάλει και το επιτίμιο της ακοινωνισίας (επιτίμιο άκυρο, όπως θα συμπεράνετε αν διαβάσετε εδώ),
7) του δίνει 5 ημέρες για να απολογηθεί!
Καμαρώστε δεσποτική λογική: Πρώτα οι ποινές και μετά η απολογία!!!
Πάντως τέτοιο μένος, νομίζουμε ότι θα το ζήλευε και η ίδια η Ηρωδιάδα!
Δείτε την επιβολή των ποινών στα 2 έγγραφα:
Παρόμοιες ποινές επιβλήθηκαν και στον π.Νικόλαο Μανώλη (Δείτε εδώ), πριν 2 περίπου εβδομάδες, επίσης με την ίδια αστραπιαία ταχύτητα όταν ανακοίνωσε την διακοπή της μνημόνευσης.
Τότε, ένας σχολιαστής (προφανώς από μητροπολιτικό γραφείο), για να τονίσει την "μακροθυμία" του Άνθιμου, επεσήμανε ότι δεν αφαίρεσε το οφίκιο του πρωτοπρεσβυτέρου από τον π.Νικόλαο! Τι μακροθυμία!!!
Το ίδιο σχόλιο, 3 λεπτά μετά γράφτηκε και στο Κατάνυξις (μιλάμε επαγγελματίες σχολιαστές!), το σχόλιο στο δικό μας ιστολόγιο υπάρχει εδώ, στο ιστολόγιο Κατάνυξις, εδώ.
Όπως βλέπετε, στην νέα δίωξη, προς τον π.Θεόδωρο Ζήση, ο μητροπολίτης Άνθιμος πρόσθεσε και την αφαίρεση του οφικίου του πρωτοπρεσβυτέρου!!!
Αυτοί δεν θα έπρεπε να είναι επίσκοποι του Χριστού αλλά "δήμιοι"! Δεν τους ξεφεύγει "μαρτύριο" προς τα άτυχα θύματα τους!
Σήμερα μας κοινοποιήθηκε ένα ακόμη τελεσίγραφο - εκβιαστικό- από την Μονή Κουτλουμουσίου προς μοναχό που έπαψε να μνημονεύει τον αιρετικό (οικουμενιστή) πατριάρχη Βαρθολομαίο :
Η επιστολή-απάντηση του μοναχού π.Μακαρίου που τους υπενθυμίζει την υποχρέωση τους να εφαρμόζουν τον Καταστατικό Χάρτη του Αγίου Όρους και συνεπώς οφείλουν να τον καλέσουν σε απολογία πριν τον τιμωρήσουν (τα 2 έγγραφα από εδώ).
Πριν παραθέσουμε το νέο κείμενο του Αγιορείτη μοναχού π.Μακαρίου, θα προτείνουμε
1) Ηθική, νομική αλλά και οικονομική στήριξη στους διωκόμενους ιερείς και μοναχούς. Κάθε πόλη, κάθε χωριό, κάθε συντροφιά, πρέπει να βοηθήσει τους ιερείς που παρά τις απειλές και τους εκβιασμούς, ΤΟΛΜΟΥΝ να ομολογήσουν την ορθόδοξη αλήθεια. Ο κατάλογος τους, θα ανανεώνεται διαρκώς, εδώ.
2) ειρηνικές διαμαρτυρίες πιστών έξω από τις εκκλησίες όπου πηγαίνουν μητροπολίτες που διώκουν αντιοικουμενιστές κληρικούς (αυτό αφορά και αγιορείτικες μονές που διώκουν μοναχούς που έπαψαν το μνημόσυνο του πατριάρχη Βαρθολομαίου).
Θυμίζουμε αντιδράσεις πιστών στο Βόλο, λίγο μετά την ψευδοσύνοδο της Κρήτης, εδώ.
3) να αδειάσουν από πιστούς οι εκκλησίες όπου πηγαίνουν ιερείς που μνημονεύουν και δεσποτάδες και κυρίως, να σταματήσουμε να γεμίζουμε τους "δίσκους" και "τα παγκάρια τους". Με αυτά τα χρήματα ελέγχουν εκκλησιαστικά πρακτορεία ειδήσεων κλπ. Ας πάψουμε να στηρίζουμε οικονομικά την αίρεση του οικουμενισμού.
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
Ακολουθεί νέο κείμενο του Αγιορείτη μοναχού π.Μακαρίου:
Κάποιοι Πατέρες της Μονής Κουτλουμουσίου, στην αρχή σιωπούσαν απέναντι στον Οικουμενισμό, παρ' όλο που τον απέρριπταν.
Έπειτα, άρχισαν να τον δικαιολογούν.
Τώρα
εκφράζονται και οι ίδιοι Αιρετικά εγκωμιάζοντας τον Βαρθολομαίο και τους λοιπούς Αιρετικούς Οικουμενιστές Επισκόπους, περιλούζουν με ύβρεις αυτούς με τους οποίους ήταν παλιά ομόφρονες και επιχαίρουν που διώκονται οι πρώην αδελφοί τους.
εκφράζονται και οι ίδιοι Αιρετικά εγκωμιάζοντας τον Βαρθολομαίο και τους λοιπούς Αιρετικούς Οικουμενιστές Επισκόπους, περιλούζουν με ύβρεις αυτούς με τους οποίους ήταν παλιά ομόφρονες και επιχαίρουν που διώκονται οι πρώην αδελφοί τους.
Είναι φοβερό.
Τους έχει εγκαταλείψει η Χάρις Του Θεού!
Μάλιστα έχουν και την ψευδαίσθηση ότι πράττοντας έτσι κάνουν υπακοή στην Εκκλησία, διότι έχουν ταυτίσει τον Επίσκοπο με την Εκκλησία !
Μεγάλη πλάνη τους διακατέχει, δηλαδή γι' αυτούς, εάν ο Επίσκοπος είναι Ορθόδοξος είναι Ορθόδοξη και η Εκκλησία και εάν ο Επίσκοπος είναι Αιρετικός είναι Αιρετική και η Εκκλησία!
Για τον μεν λόγο του Αγίου Γρηγορίου Νύσσης που λέγει ότι, όποιος ομιλεί από Ιερούς Κανόνες ο λόγος του έχει το αξιόπιστον,
του δε Μεγάλου Βασιλείου που λέγει ότι, όποιος κατ' αυτούς κάμνει, έχει το ακίνδυνον,
Αγίου Ιωάννου της Κλίμακος εις τον Ποιμένα.
"Την ακέραια πίστη και τα ευσεβή δόγματα ας αφήσεις πριν από όλα σαν κληρονομιά στα τέκνα σου, ώστε όχι μόνο στα τέκνα σου, αλλά και τους εγγονούς σου να οδηγήσεις στον Κύριον δια της οδού της Ορθοδοξίας".
Αγίου Ιωάννου της Κλίμακος περί ταπεινοφροσύνης .
"Δεν συναντάς σε όποιον συνδέεται με αυτήν μίσος ούτε κάποια μορφή αντιλογίας ούτε καμία οσμή απειθαρχίας, εκτός αν τυχόν πρόκειται για θέματα Πίστεως".
Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου .
"Πραγματικά σε θέματα που δεν σημειώνεται παραβασις εντολής Θεού ή Αποστολικών Κανόνων και Διατάξεων, οφείλεται να υπακούετε καθ' όλα ( στον Ηγούμενο ) και να πείθεσθε σε αυτόν ωσάν τον Κύριον .
Σε όσα δεν κινδυνεύουν το Ευαγγέλιο του Χριστού και οι Νόμοι της Εκκλησίας Του, όχι μόνο σε αυτόν δεν πρέπει να πείθεσθε όταν παραινεί και σας διατάσει, αλλά ούτε σε άγγελο που μόλις ήρθε από τον ουρανό και ευαγγελίζεται σε σας διαφορετικά από ότι ευαγγελίσθηκαν οι αυτόπτες του Λόγου".
Αγίου Πατριάρχου Νικηφόρου του Ομολογητού .
"Δια τρείς αιτίας είναι συγχωρεμένον εις τον Μοναχόν να φεύγει από το Μοναστήριον του,
α) Ανίσως ο Ηγούμενος είναι Αιρετικός .
β) Ανίσως εμβαίνουν γυναίκες εις στο Μοναστήριον.
γ) Ανίσως μανθάνωσιν εις το Μοναστήριον παιδιά κοσμικά γράμματα, επειδή είναι άτοπον με το μέσον των παιδιών τούτων να φανερώνονται εις τους κοσμικούς όσα γίνονται εις το Μοναστήριον".
Του Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Νικολάου.
Ερώτησις :
"Ανίσως τινάς κουρευθεί Μοναχός εις όποιον τόπον και αν είναι, έπειτα βλάπτεται εκεί ψυχικώς, και θέλοντας να αναχωρήσει από εκεί δια την βλάβην, λάβει δεσμόν από τον Προεστώτα να μη φύγει, αυτός τι πρέπει να κάμνει;
Να καταφρονήσει την ψυχικήν βλάβην όπου λαμβάνει, ή να καταφρονήσει τον δεσμόν του Προεστώτος ;
Απόκρισις :
Πρέπει να λέγει πρώτον εις τον Προεστώτα την αιτίαν, δια την οποίαν βλάπτεται, και αν η βλάβη αυτή και ο ψυχικός κίνδυνος είναι φανερός, πρέπει να αναχωρεί από εκεί, και να μη φροντίζει δια τον δεσμόν του Προεστώτος".
Μεγάλου Βασιλείου.
"Δια μια αιτίαν μόνο συγχωρεί να αναχωρεί τινας από το Μοναστήριον του, ήτοι εάν έχει βλάβην ψυχικήν, την οποία, πρέπει πρώτον να την φανερώνει εις τους έχοντας δύναμιν να την διορθώσουν, και αν δεν την διορθώσουν, τότε να χωρίζεται, όχι πλέον σαν αδελφούς, αλλά ωσάν από ξένους".
Οι Ιεροί Κανόνες των Αγίων, Πατριάρχου Νικηφόρου του Ομολογητού, Μεγάλου Βασιλείου και του Νικολάου Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, δεν έχουν επιτακτικό χαρακτήρα.
Σημαίνει ότι σε περίπτωση Αιρέσεως του Ηγουμένου ή της Αδελφότητας επιτρέπεται ο Μοναχός να πράξει το ανώτερο, δηλαδή να αποχωρήσει από την Μονή αυτή.
Αν παραμείνει σε αυτήν, δεν θα έχει φυσικά οποιαδήποτε εκκλησιαστική επικοινωνία, λόγω της προφανούς ψυχικής βλάβης.
Αγίου Θεοδώρου Στουδίτου
Επιστολή προς Μοναχό Ναυκράτιο .
"Αν έρθουν οι εικονομάχοι να μην ανοίξετε την θύρα.
Αν δε με τρόπο ληστρικό εισέλθουν στη μονή, όπως συνηθίζουν, αθώοι είστε, μην υποχωρήσετε μέχρις ότου σας διώξουν με την βία.
Προπάντων δε, πρέπει να παραμείνετε στον Ναό και να τον χρησιμοποιείται για να ψάλετε και λειτουργείτε, εκτός εάν αυτός βεβηλωθεί από τους Αιρετικούς (δια της μνημονεύσεως του αιρετικού επισκόπου), δια της ιδικής των βδελυράς λειτουργίας".
Πότε Πατέρες της Μονής Κουτλουμουσίου, εκδίωξαν οι Ορθόδοξοι τους Ορθοδόξους για θέματα Πίστεως;
Το σημείο ότι κάποιοι είναι Αιρετικοί και ας μη το ομολογούνε φανερά οι ίδιοι, είναι ότι εκδιώκουν τους Ορθοδόξους για θέματα Πίστεως, διακηρύσσει ο Όσιος Θεόδωρος Στουδίτης ο Ομολογητής.
Εύχεστε και για εμένα
Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός
Κάθισμα Αγίου Νικολάου.
Υγ1. Αντίστοιχο (πρόσφατο) κείμενο, με ίδιο τίτλο, "ΠΑΛΙΝ ΗΡΩΔΙΑΣ ΜΑΙΝΕΤΑΙ,ΠΑΛΙΝ ΤΑΡΑΤΤΕΤΑΙ" Επιστολή στον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο, του καπετάνιου Γιάννη Κοντοπού, εδώ.
ΥΓ2. Θυμίζουμε ότι μόλις χθες ανακοινώθηκε η ΔΙΩΞΗ ενός ακόμη ευλαβούς ιερωμένου, του π.Φώτιου, στον Ασκό Λαγκαδά, από τον δεσπότη του, εδώ.
24 σχόλια:
Στη 2η παράγραφο και στην 10η σειρά, αναφέρει το κατάπτυστο αυτό κείμενο τη λέξη " προσηλυτισμό".
Δεν καταλαβαίνω το " ορθόδοξο " αυτό σκεπτικό τους. Σε τι ακριβώς κάνει προσηλυτισμό ένας ορθόδοξος μοναχός? Μόνο και μόνο αυτή η κατηγορία φτάνει για να καταλάβει κανείς το επίπεδο της πτώσης τους !!!
Κυριάκος Βαρβέρης
Αδειάσατε τους ναούς των οικουμενιστών επισκόπων. Εκεί μόνο πονούν αυτοί οι πλανεμένοι αδελφοί μας. Εις τα άδεια καθίσματα. Έχει πολλαπλό νόημα γι' αυτούς το γεμάτο ή άδειο κάθισμα. Στηρίξατε με κάθε μέσον τους δεδιωγμένους ένεκεν δικαιοσύνης Πρεσβυτέρους και Μοναχούς αδελφούς μας.
Έρχεται κύμα αντιδράσεως προσεχώς και εις την ως τώρα καθεύδουσα νότιο Ελλάδα. Μάλιστα σε αντιοικουμενιστή επίσκοπο που δεν το αναμένει. Έτσι πληροφορηθήκαμεν.
Καιρός να μάθουμε οι ορθόδοξοι να προσευχόμεθα και να μελετούμε τις Γραφές σπίτια μας μακράν των επισκόπων που κοιμούνται ήρεμοι την νύχτα με τοιαύτη αντιχριστιανική συμπεριφορά.
Ώρα να διαφανεί καθαρώς πια τί εστί αποξένωσις εκ του Ευαγγελίου. Εξουσία, δυναστεία, πνευματικός αποκεφαλισμός και δίωξις εκ του οίκου του Θεού κάθε ενισταμένου. Μόνο μην υποπεσετε εις την παγίδα του γοχισμού.
Πως μπορεί να δικαιολογηθεί στα μάτια του απλού πιστού ένας μητροπολίτης που επιβάλλει ΟΛΕΣ τις ποινές που μπορεί να ρίξει, σε έναν ιερέα του, όταν δεν περιμένει να διαβάσει την απολογία του;
Με την κίνηση αυτή προσπαθεί να ΥΠΟΒΙΒΑΣΕΙ την απάντηση του πατρός Θεοδώρου στο στυλ:
"Πάψε. Δεν έχεις να πεις τίποτα, μην απαντάς καν, η απόφαση ελήφθει. Δεν έχεις ΚΙΝΗΤΡΟ να απαντήσης".
Προφανώς φοβάται την πέννα του πατρός Θεοδώρου όπως το ίδιο και ο έξω από δω.
Μια τελευταία παρατήρηση:
Που είστε άξιοι μητροπολίτες κοντινών μητροπόλεων (και μη) να περιβάλλετε με πατρική αγάπη, τους πατέρες που εκδικείται η γεροντική ξροκεφαλιά του Θεσ/κης; Να τους προσκαλέσετε σε συλλείτουργο αν είστε άξιοι. Εαν νομίζετε ότι ταιριάζει το "ου μπλέξεις" εμείς πιστεύουμε ότι ισχύει για σας το λαικό "γράψε κότα".
Πρέπει να απολογηθούν, επειδή είναι συνεπείς με τις διδαχές των Αγίων Πατέρων;;!!Μάλλον οι διώκτες χρειάζονται απολογία! Και όταν έρθει η ώρα αλλοίμονό τους!!!
Λεφτά να υποστηρίξουμε ιερείες δεν υπάρχουν. Ας κάνουν και κανά άλλο επάγγελμα, δεν είναι ντροπή.
Οι ναοί πάντα θα μαζεύουν τις γριές της γειτονιάς που πάνε εκεί για βόλτα και κοινωνικοποίηση και δεν τους νοιάζουν θέματα όπως οικουμενισμός.
Όσο για διαμαρτυρίες κάθε Κυριακή θα βαρεθούμε κάποτε.
Άλλες προτάσεις;
Αγαπητέ ανώνυμε 2:33 πμ (χαράματα)
Γράφεις ότι "Λεφτά να υποστηρίξουμε ιερείς δεν υπάρχουν"
Καπνίζεις;
Αν ναι, δίνεις 3-4 ευρώ την μέρα;
120 τον μήνα;
Και μετά λες λεφτά δεν υπάρχουν;
Υπάρχουν αλλά τα δίνεις στο τσιγάρο.
Ο ιερέας δεν μπορεί να τρώει αέρα. Είναι άνθρωπος, αν τον καθαιρέσουν δεν θα έχει ούτε ασφάλιση, ούτε θα πάρει σύνταξη. Άρα κάπως πρέπει να ζήσει αυτός και η οικογένεια του. Μια λύση είναι να εργάζεται, συμφωνούμε, γιατί όχι. Εδώ ο Παύλος ο Απόστολος εργαζόταν.
Υπάρχουν ιερείς που τις μέρες της τεσσαρακοστής εξομολογούν από το πρωί μέχρι το βράδυ. Κάποιος πρέπει να τους συντηρήσει. Φυσικά δεν θα πρέπει να περιμένουν τα 1000 ευρώ που έπαιρναν νόμιμα ως μισθό και ένας Θεός ξέρει πόσα ακόμη ως "τυχερά". Η μισθοδοσία του κλήρου αιχμαλώτισε τους κληρικούς της εκκλησίας. Τους έκανε δημοσίους υπαλλήλους, υποταγμένους στον δεσπότη. Θα μάθουν να ζουν κι αυτοί με πολύ λιγότερα. Θα μάθουμε κι εμείς να τους στηρίζουμε.
Αγαπητέ ανώνυμε 2:33 πμ
Γράφεις ακόμη:
"Όσο για διαμαρτυρίες κάθε Κυριακή θα βαρεθούμε κάποτε.Άλλες προτάσεις;"
Κάποιοι έφαγαν 2-3 ώρες να γράψουν το παραπάνω άρθρο, να βιντεοσκοπήσουν, να προβάλουν αναρτήσεις, να επικοινωνούν με εμαιλ, ρισκάρουν ανά πάσα στιγμή μην βάλει κάποιος δεσπότης τους ακριβοπληρωμένους δικηγόρους του και ψάχνει αφορμή να τους κυνηγήσει δικαστικώς και άλλα πολλά.
Κι εσύ από την πολυθρόνα σου κρίνεις τις προτάσεις.
Εμείς διατυπώσαμε τις δικές μας. Θεωρούμε ότι ο μόνον τρόπος να προβληματιστούν, είναι να μας βλέπουν μπροστά τους, να τους θυμίζουμε με την παρουσία μας την προδοσία της πίστης μας και τις άδικες διώξεις που κάνουν.
ΕΣΥ θα μας πεις τι άλλο έχεις να προτείνεις. Καιρός να σηκωθείς κι εσύ κάποια στιγμή από το πληκτρολόγιο.
Τί συμβαίνει τελικά;
Μπορεί ένας επίσκοπος να κόβει το μισθό ενός ιερέα ΧΩΡΙΣ ένδικα μέσα, απλά με μια διαταγή;
"Μου την έχεις δώσει τράβα να πεινάσεις. Μην πατήσεις σε εκκλησία".
Μπορείτε να ερευνήσετε γιατί κατέβηκαν τα βίντεο του πατρός Νικολάου Μανώλη για τους Μητροπολιτικούς τόσο ξαφνικά;
Με ανησυχεί η εξέλιξη αν είναι καλά ο πάτερ.
+ΙΓΖ
Ο επίσκοπος Λογγίνος Αναθεματίζει τον Οικουμενισμό [ πηγή πατερική παράδοση ]
«Περαιτέρω τα ευκόλως ενοούμενα παραλείπονται»
........
2) - Τῷ κανονικῶς ἀνυποστάτῳ καί ἐκπεσόντι αἱρεσιάρχῃ Πάπᾳ Παλαιᾶς Ρώμης Φραγκίσκῳ τῷ Α΄ καί τοῖς αὐτῷ κοινωνοῦσι, ἀνάθεμα (γ΄).
1) - Τοῖς Μαρτίνῳ Λουθήρῳ, Ἰωάννῃ Καλβίνῳ, Οὐρλίχῳ Σβιγλίῳ καί Ἐρρίκῳ τῳ 8ῳ δυσσεβεῖ βασιλεῖ καί τοῖς σύν αὐτοῖς συγκροτήσασι τάς αἱρετικάς παραφυάδας τῆς Διαμαρτυρήσεως, ἀνάθεμα (γ΄).
2) - Τῷ αἱρεσιάρχῃ τῆς θρησκευτικῆς παρασυναγωγῆς τοῦ Ἀγγλικανισμοῦ Ἰουστίνῳ Γουέλμπι καί τοῖς αὐτῷ κοινωνοῦσι, ἀνάθεμα (γ΄).
1) - Τοῖς ἀρνουμένοις καί καθυβρίζουσι τήν Παναγίαν, Ὁμοούσιον, Ἀδιαίρετον καί Ζωοποιόν Τριάδαν Ραββίνοις τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ, Ἰσλαμισταῖς καί μέλεσι τῆς ἀνωνύμου φυλλαδικῆς Ἑταιρίας Σκοπιά τοῦ Πύργου τῶν «Μαρτύρων» τοῦ Ἱεχωβᾶ, ἀνάθεμα (γ΄).
2) - Τοῖς δυσφημοῦσι τά ἱερά Μυστήρια τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας Βαπτισταῖς, Ἀντβεντισταῖς καί Πεντηκοστιανισταῖς, ἀνάθεμα (γ΄).
1) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν παναίρεσιν τοῦ διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ συγκρητιστικοῦ οἰκουμενισμοῦ, ἀνάθεμα (γ΄).
2) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν μεταπατερικήν, νεοπατερικήν, συναφειακήν καί μετακανονικήν αἵρεσιν, ἀνάθεμα (γ΄).
1) - Τοῖς ἀρνουμένοις τάς Ἁγίας Η΄ καί Θ΄ Οἰκουμενικάς Συνόδους, τάς συγκληθείσας ἐπί Μεγάλου Φωτίου καί Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ, παποφιλιοκβισταῖς, ἀνάθεμα (γ΄).
2) - Τῷ προτεσταντικῷ λεγομένῳ «Παγκοσμίῳ Συμβουλίῳ Ἐκκλησιῶν»-Αἱρέσεων, ἐν ᾧ διδάσκεται ὅτι ἅπασαι αἱ αἱρέσεις κλάδοι εἰσί τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, καί τοῖς Ὀρθοδόξοις, τοῖς συμμετέχουσι ἐν ταῖς ἀντικανονικαῖς συμπροσευχαῖς μεθ’αἱρετικῶν κατά τήν λεγομένην «ἑβδομάδα προσευχῆς ὑπέρ τῆς ἑνότητος τῶν χριστιανῶν», ἀνάθεμα (γ΄).
1) - Τοῖς ἀντορθοδόξοις κειμένοις τοῦ Τορόντο (1950), Μπαλαμάντ (1993), Σαμπεζύ (1994), Πόρτο Ἀλέγκρε (1997) καί Πουσάν (2013), ἀνάθεμα (γ΄).
2) - Τοῖς διδάσκουσι ὅτι αἱ αἱρέσεις, αἵτινες ἀπεκόπησαν ἐκ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, συμπεριλαμβάνονται ἐντός αὐτῆς, τάς ὁποῖας καί ὀνομάζουσι «ἀτελεῖς ἐκκλησίας» καί ὅτι ἔστι σωτήριος Χάρις, ἔγκυρον βάπτισμα καί ἐνεργοῦσα Χάρις τῆς ἱερωσύνης ἐκτός τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἀνάθεμα (γ΄).
1) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν αἵρεσιν ὅτι ὁ ἐκάστοτε Οἰκουμενικός Πατριάρχης πρῶτος ἐστί ἄνευ ἴσου, ἀνάθεμα (γ΄).
2) - Των αιρετικών κειμένων της ληστρικής, αιρετικής και οικουμενιστικής ψευδοσυνοδου της Κρήτης του Ιουνίου 2016, τη λεγομένῃ «Αγίᾳ και Μεγάλη Συνόδῳ της Ορθοδόξου Εκκλησίας», και αυτούς που τα δέχονται και τους εφαρμόζουν εν πραξη, κείμενα που θεσμοθετούνται στο «παγκόσμιο συμβούλιο εκκλησιών» το διάλογο με προτεσταντική πλατφόρμα και όχι στο ορθόδοξο κριτήριο της ομολογίας (Τιτος κεφ 3 παραγ 10) 1) Θεσμοθετείτε η αποκατάσταση της λεγομένης ενότητας των χριστιανών και την ιστορική ονομασία του όρου των "εκκλησιών" για τους αιρετικούς 2) Θεσμοθετείτε το σύνταγμα των του λεγομένου «παγκόσμιου συμβούλιου εκκλησιών» ως βάση του διαλόγου με αιρετικούς τον δογματικό μινιμαλισμό! 1) Θεσμοθετείτε την δήλωση του Τορόντο που δηλώνει οτι υπάρχουν μέλη της εκκλησίας και εκτός των τειχών της, ότι δηλ υπάρχει εκκλησία εκτός ορθόδοξης εκκλησίας και ότι η εκκλησία του χριστού είναι περισσότερο από κάθε μέλλος -ομολογία του λεγομένου «παγκόσμιο συμβούλιο εκκλησιών» 2) Θεσμοθετουν τους μεικτούς γαμους με μια ψεύτικοι οικονομία 1) Θεσμοθετείτε την θεωρία του Ιω. Ζηζιουλα για τον "ανθρώπινο προσωπο" ἀνάθεμα (γ΄).
τοῖς κακοδόξοις αὐτῆς κειμένοις καί τοῖς ἀποδεχομένοις καί ἐφαρμόζουσι τάς αἱρετικάς αὐτῆς ἀποφάσεις, ἀνάθεμα (γ΄).
1) - Τῇ Μασονίᾳ καί τῷ διεθνῇ φρικώδῃ Σιωνισμῷ,
ἀνάθεμα (γ΄).
2) - Ὅλοις τοῖς αἱρετικοῖς, ἀνάθεμα (γ΄).
Άνθιμε, ο Σεβασμός, η Υπακοή και η Εκτίμηση, ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΩΞΕΙΣ.
Κερδίζονται με την ΑΓΑΠΗ.
Κι αυτή, φαίνεται πως σου τέλειωσε... η μάλλον ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΕΣ ΠΟΤΕ!
Γιατί την ΑΓΑΠΗ, είτε την έχεις είτε όχι... ημίμετρα δεν υπάρχουν... ούτε η αγάπη είναι κατ' επιλογήν, για έναν που θέλει να λέγεται... εκπρόσωπος του Χριστού...
Να θυμάσαι, πως... ότι σπέρνεις, θερίζεις...
ΑΝΕΜΟΥΣ ΕΣΠΕΙΡΕΣ, ΘΥΕΛΛΕΣ ΘΑ ΘΕΡΙΣΕΙΣ... ΕΙΤΕ ΕΝ ΖΩΗ, ΕΙΤΕ ...ΣΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΣΚΟΤΟΣ...
Καλλιόπη Σουφλή
Υ.Γ. Άνθιμε, ο λαός, θα σταθεί στο πλευρό των ΑΞΙΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΑΣ.
http://attikanea.blogspot.gr/2017/03/blog-post_641.html
Παρακαλώ ερευνήστε τις σχέσεις μεταξύ Κατάνυξις και π.Στεφάνου Τόλιου.
Γιατί διαφημίζουν τις ομιλίες του και την ιστοσελίδα του;
Ποιός δουλεύει ποιόν;
https://katanixis.blogspot.gr/2014/01/mp3-2014_6541.html
https://www.youtube.com/watch?v=CRXtgTQclRk
Παιδιά προσέχετε,
υπάρχουν ενδείξεις πως οικουμενιστικά κέντρα έχουν στρατιές σχολιαστών στα κοινωνικά δίκτυα και μπλογκς και διεξάγουν ψυχολογικές επιχειρήσεις.
“Οι ναοί πάντα θα μαζεύουν τις γριές της γειτονιάς που πάνε εκεί για βόλτα”
Η μητέρα σου δεν πήγαινε στην εκκλησία;
Αυτά έχεις να μαρτυρήσεις για τις Μητέρες μας που μας μεγάλωσαν με αρχές αξίες ιδανικά και Πίστη στην Ελληνορθοδοξία και εμείς όλα αυτά τα κάναμε σκουπίδια; Στην θέση σου θα ντρεπόμουν οσο αυτό το μήνυμα παραμένει και φαίνεται στον ιστότοπο. Θα ζητούσα να διαγραφεί! Τα λάθη είναι ανθρώπινα.
Πόσα χρόνια έχεις να πας στην εκκλησία που γράφεις πως μαζεύονται μόνο “γριές”; Σε πληροφορώ πως είναι πολύ περισσότεροι οι μεσήλικες και οι νέοι και μάλιστα πάρα πολλοί εξ’αυτών με πανεπιστημιακή μόρφωση. Δεν γενικεύω εξαιτίας της ενορίας μου αλλά φαίνεται ολοκάθαρα πως στις εκκλησίες και στην ορθοδοξία έχουν επιστρέψει οι μορφωμένοι …και ας μην έχουν και πτυχία.
Δάσκαλε εκτιμώ τις γνώσεις σας και σέβομαι τις απόψεις σας , για αυτό βρίσκομαι και στο ιστολόγιο σας. Αλλά που να πάνε να δουλέψουν οι ΙΕΡΕΙΣ που θα χάνουν τον μισθό τους; Εδώ δεν βρίσκουμε εργασία εμείς και τα παιδιά μας, θα προσλάβουν τους γνησίους Ελληνορθόδοξους Ιερείς σε μια κοινωνία που κυνηγάει την Ελληνορθοδοξία;
Εάν δεν μπορέσουμε να συγκεντρωθούμε ουτε 100 Ελληνες και Χριστιανοί - ανα Ιερέα - έτσι που να δίνουμε “από 10 ευρώ” σε κάθε έναν που θα προωθεί – ως άλλοτε στα κυφά σχολιά – την Ελληνορθοδοξία , μάλλον δεν φταίνε οι Ιερείς ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ!!!
Στα σίγουρα δεν είναι τα χρήματα για τα οποία Ιερουργούν αλλά μάλλον χρειάζεται να μπορούν και να ζήσουν για να ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ.
Δεν το θέτω ως κίνητρο για να φύγουν αλλά ως καθήκον σε όσους θέλουμε να συνεχίσουν να υπάρχουν ΙΕΡΕΙΣ και ΔΑΣΚΑΛΟΙ που θα κρατήσουν ΖΩΝΤΑΝΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ και ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ.
Προς ανώνυμος προβοκάτορα που μας καλεί να ερευνήσουμε
"τις σχέσεις μεταξύ Κατάνυξις και π.Στεφάνου Τόλιου"
Πρέπει να στήσατε ολόκληρη "βιομηχανία" που ψάχνει απεγνωσμένα επιχειρήματα και "προδότες" του αντιοικουμενιστικού αγώνα (όσων διέκοψαν το μνημόσυνο =αποτειχισμένων), για να μας διχάσει, (και δυστυχώς δεν βρίσκει).
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Κάνε τον κόπο να δεις την ημερομηνία του βίντεο και της ανάρτησης, αλλά και των σχολίων που την συνοδεύουν :
ΟΛΑ αρχές Ιανουαρίου 2014.
Τώρα έχουμε 2017.
Βρήκες κι άλλες ομιλίες του π.Στεφάνου Τόλιου; Μάλλον όχι. Ούτε εμείς.
Άντε τώρα, τύπωσε το δημοσιευμένο σου σχόλιο και πάνε να πάρεις το χαρτζιλίκι σου, την "δεσποτική" ευλογία.
Ανώνυμε 9 Μαρτίου 2017 - 7:54 μ.μ.
ο αδελφός απάντησε σε αυτό που γράφει ο παιδαγωγός
"να αδειάσουν από πιστούς οι εκκλησίες όπου πηγαίνουν ιερείς που μνημονεύουν και δεσποτάδες
"
Ακόμα και εμείς να πηγαίνουμε στους σωστούς αποτειχισμένους πατέρες, οι εκκλησίες δεν πρόκειται να αδειάσουν δυστυχώς.
Αντε εξήγησε τώρα στη κάθε γριά για οικουμενισμό. Σιγά μην αλλάξει το χούι της να πηγαίνει στην εκκλησία της γειτονιάς της
Παιδαγωγέ, έχει νόημα που δημοσιεύετε τα προβοκατόρικα σχόλια; Γιατί δεν τα μπλοκάρετε;
Θα θελα την βοήθειά σας.
Επειδή με σκανδάλισε η ανάρτηση του αδελφού Συνάθη στο https://www.facebook.com/thanasis046/posts/1112816555511418
Με τι επιχειρήματα θα μπορούσαμε να απαντήσουμε;
Το βίντεο υπάρχει, εδώ:
https://katanixis.blogspot.gr/2017/03/2017_51.html
Κάποιοι αναζητούν απεγνωσμένα "προδότες". Αλλά ενώ δυϊλίζουν τον κώνωπα για να χτυπήσουν έναν αδερφό που κάνει ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση,
τους πραγματικούς προδότες, με τους οποίους συνομιλούν τηλεφωνικώς ή δια ζώσης σχεδόν καθημερινά, δεν τολμούν να τους θίξουν.
Για τον μητροπολίτη Λαγκαδά πχ, δεν έγραψαν ούτε λέξη. Κι ας μιλάνε με τον διωχθέντα ιερέα του.
Αλάθητοι άνθρωποι δεν υπάρχουν.
Στο βίντεο η πρόταση του π.Νικολάου για "να λειτουργείται" σε λειτουργίες που μνημονεύεται ο Άνθιμος και ο Βαρθολομαίος, είναι λανθασμένη.
Επειδή πιστεύουμε ότι έχει πράγματι καλές προθέσεις, πιστεύουμε ότι θα βρει αργά ή γρήγορα τον σωστό δρόμο. Αλίμονο αν για την στάση μας, επικαλούμαστε τι έγινε το 1969 (που οι οικουμενιστικές παρεκκλίσεις ήταν απλά κάποιες δηλώσεις, καμία σχέση με το σήμερα που επίσημα η Ιερά Σύνοδος αναγνώρισε την ψευδοΣύνοδο),
και όχι τι έκαναν οι πατέρες στην εκκλησιαστική μας ιστορία.
Δεν μας απασχολεί τι θα κάνει η γιαγιά που δεν γνωρίζει.
Εσύ, οι χιλιάδες που ενημερώνονται από το διαδίκτυο δεν μπορούν να επικαλεστούν την άγνοια μιας γιαγιάς.
Ο καθένας φέρει ευθύνη για την στάση του. Κάθε πιστός.
Δεν εκβιάζουμε κανέναν. Φυσικά ζούμε πρωτόγνωρες στιγμές στην εποχή μας. Είναι λογικό κάποιοι να είναι διστακτικοί. Από κει κ πέρα οφείλουν να αναζητήσουν την αλήθεια και μόλις αισθανθούν έτοιμοι, με την βοήθεια του Θεού να την εφαρμόσουν.
Γράφει σχετικά και ο κ.Σημάτης
https://paterikiparadosi.blogspot.gr/2017/03/blog-post_9.html
Όντως όπως λέτε η πρόταση του πατρός Νικολάου είναι λανθασμένη
ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΣΥΝΑΓΟΝΙΣΤΗΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ Π. ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΝΙΞΙΣ:
1. ΤΟ 2014 ΔΕΝ ΗΡΘΕ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΩΝ ΑΡΜΕΝΙΩΝ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ;
2. ΤΟ 2014 ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕ Ο ΜΗΤΡ. ΑΝΘΙΜΟΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ;
3. ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ;
ΑΡΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΖΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ
έχετε και νυχτερινή βάρδια τώρα;
Άκου λοιπόν:
Ο (ψευδο)Πατριάρχης των αρμενίων, επισκέφθηκε (το αφεντικό σου;;;) τον ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ TOY 2014.
Η ανάρτηση του Κατάνυξις γράφτηκε τον Ιανουάριο του 2014. Δεν είχαν προορατικό χάρισμα οι διαχειριστές του Κατάνυξις για να ξέρουν ποιον θα προσκαλέσουν 6 μηνες μετά στην μητρόπολη.
Κατάλαβες;
Τώρα γιατί δεν σβήνουν την ανάρτηση ..
Όταν ένα σωρό νομικοί του Άνθιμου σου στέλνουν εξώδικα και σε απειλούν, το μόνο που δεν έχεις χρόνο είναι να ξαναδιάζεις κάθε μέρα τι ανάρτηση έγραψες πριν 3 ή 5 χρόνια για να αποφασίσεις αν πρέπει να την σβήσεις.
Αν την έσβηναν, θα έλεγες γιατί την έσβησαν και τι κρύβουν.
Αν είσαι άρρωστος, καλό είναι να επισκεφθείς κάποιον ειδικό. Επειδή μάλλον δεν είσαι και απλά κάνετε υπερωρίες, διάβασε την απάντηση και εκτύπωσε την κι αυτήν και δώστην στο αφεντικό σου. Περαστικά. Συνεχίστε να διαβάζετε αναρτήσεις και πιο πριν των 3 ετών, δεν μπορεί, κάτι θα βρείτε.
Η ανάρτηση. Σεπτέμβριος 2014:
https://katanixis.blogspot.gr/2014/09/blog-post_667.html
η ίδια και στο ΑΚΤΙΝΕΣ:
http://aktines.blogspot.gr/2014/09/blog-post_577.html
πάλι Σεπτέμβριος 2014.
Κανένα άλλο επιχείρημα εναντίον του Κατάνυξις;
θα βρείτε;
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.