" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2016

Τι θυμούνται τελικά οι Μαθητές από τους Δασκάλους τους

Καλός ο αγώνας ενάντια στο ξεπούλημα της πατρίδας μας αλλά και της εκκλησίας μας (με την αίρεση του οικουμενισμού που επισημοποιήθηκε και "αποκεφαλίζει" όσους αντιδρούν)
και ως πνευματική ηγεσία του τόπου, ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να αφυπνίζουμε και να αντιστεκόμαστε,

αλλά ας μην ξεχνάμε και την αποστολή μας ως δάσκαλοι.


Βρήκαμε πολύ χρήσιμες τις παρακάτω κουβέντες.
Γιατί πολλές φορές κολλάμε με την διδακτέα ύλη και τις ασκήσεις και όσα πρέπει να μάθουν, και χάνουμε την ουσία:
τις αξίες, το ήθος, τα ιδανικά, την αγάπη που πρέπει να δείχνουμε στους μαθητές μας.


Ειδικά σήμερα, που τα περισσότερα παιδιά μεγαλώνουν με χωρισμένους γονείς, ή με τον παππού και την γιαγιά.
Ας προσέξουμε λοιπόν την παρακάτω σκέψη (που διαβάσαμε εδώ):
Ιστολόγιο Ομάδας Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"






Να θυμάσαι δάσκαλε, ότι οι μαθητές σου, μια μέρα
μπορεί να ξεχάσουν όσα τους έμαθες,


αλλά θα θυμούνται πάντα
το πώς τους έκανες να αισθάνονται!

Δημήτρης Καραβασίλης (FB)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.