Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ»
«όπλω κυκλώσει σε η αλήθεια αυτού» (Ψαλμ. 90,4)
Αναμφίβολα, ζούμε σε περίοδο εθνοαποδόμησης, διεθνιστικής διάλυσης, νέο-οθωμανικής υποταγής και, το χειρότερο, στο κλίμα της αποστασίας της Κρήτης, που κατοχύρωσε συνοδικά την παναίρεση του Οικουμενισμού.
Γράφει ο Απ. Παύλος στους Γαλάτες (1,7):
«Ο ουκ έστιν άλλο, ει μη τινες εισιν οι ταράσσοντες υμάς και θέλοντας μεταστρέψαι το Ευαγγέλιον του Χριστού». Ταραχή μεγάλη και σήμερα, όπως τότε. Η σύνοδος της Κρήτης, πράγματι έχει μεταβάλλει το Ευαγγέλιο του Χριστού.
Η Ορθόδοξη Εκκλησία, λέγει, δεν είναι η μοναδική Εκκλησία. Υπάρχουν, υποστηρίζει, και άλλες αληθινές Εκκλησίες (Παπισμός, Προτεσταντισμός κ.λ.π.).
Ο Ι. Χρυσόστομος στην ερμηνεία της επιστολής αυτής, μεταξύ άλλων γράφει: «Διότι όπως και εις τα βασιλικά νομίσματα, όποιος κόψει ολίγον ό,τι έχει χαραχθή επάνω, καθιστά κίβδηλον όλον το νόμισμα, έτσι και εκείνος ο οποίος διαστρέφει και το ελάχιστον από την υγιή πίστιν καταστρέφει τα πάντα».
Και λίγο παρακάτω ο Ι. πατήρ τονίζει: «Ας ακούουν τι λέγει ο Παύλος, ότι διέστρεψαν το Ευαγγέλιον και κατ’ ελάχιστον μόνο καινοτομούντες».
Όλοι μας έχουμε το πνευματικό και ιστορικό χρέος, να κινηθούμε στις πνευματικές γραμμές άμυνας που οριοθέτησαν οι Πατέρες.
Στις σελίδες της Αγίας Γραφής και της Πατερικής γραμματείας, βρίσκουμε πολλά αγωνιστικά κείμενα για το δύσκολο δρόμο της ομολογιακής ορθόδοξης μαρτυρίας.
Τέτοια κείμενα βρίσκουμε και στις σελίδες των τόμων 75 εως 79 της Ελληνικής Πατρολογίας, όπου υπάρχουν οι «ΔΙΑΛΟΓΟΙ» του Αγίου Γρηγορίου του Μεγάλου πάπα Ρώμης (540-604 μ.Χ.).
Είναι τα αιχμάλωτα κείμενα της Ορθοδοξίας, γραμμένα στη Λατινική διάλεκτο.
Είναι κείμενα ορθόδοξα και αποτελούν, πράγματι, το μεγαλύτερο έλεγχο κατά της σύγχρονης αίρεσης του Παπισμού. Αντίθετα, τα κείμενα των οικουμενιστών είναι επιδερμικά, μονομερή, αβαθή, αιρετικά και χωρίς αιτιώδη σύνδεση με Αγία Γραφή και με την Πατερική διδασκαλία.
Στο 3ο βιβλίο των «ΔΙΑΛΟΓΩΝ» υπάρχει κεφάλαιο με τίτλο: «ο αγώνας για την πίστη».
Στο βιβλίο αυτό διαβάζουμε, για το μέγιστο θαύμα στα πρόσωπα ομολογητών Αφρικανών επισκόπων, που με κομμένη τη γλώσσα τους από τους αιρετικούς Αρειανούς, δεν έχασαν τη συνηθισμένη ομιλία τους.
Με κομμένες γλώσσες, διατύπωναν ολοκληρωμένα Ορθόδοξα επιχειρήματα.
Μόνο ένας, που αμάρτησε σαρκικά, έχασε το χάρισμα αυτό.
Ερώτημα: Μήπως η μόλυνση-ασέλγεια της διάνοιας με οικουμενιστικές ιδέες, είναι η αιτία που πολλές «ορθόδοξες» γλώσσες επισκόπων, ηγουμένων και Ι. Μονών, σιωπούν για την σύνοδο της αποστασίας;
Ας πάρουν θάρρος από τη διήγηση του Αγ. Γρηγορίου του Μεγάλου.
ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΒΟΛΟΣ
Υ.Γ. Συνεχίζεται η συλλογή υπογραφών διαμαρτυρίας για τις διώξεις των Αγιορειτών Πατέρων και όποιος επιθυμεί μπορεί να επικοινωνεί με το e-mail: ellas88@outlook.com
Το κείμενο υπογράφεται από τους παρακάτω 120 υπογράφοντες:
1) ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΣΤΑΜΟΥ
2) ΜΑΡΙΑ ΤΣΕΚΟΥΡΑ
3) ΙΟΥΛΙΑ ΜΟΣΧΟΥ
4) ΕΙΡΗΝΗ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΟΥ
5) ΜΑΡΙΑ ΤΣΑΓΓΟΥΛΗ
6) ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΦΑΤΣΗΣ
7) ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΦΑΤΣΗ
8) ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΟΣΧΟΣ
9) ΣΟΦΙΑ ΝΙΚΟΛΟΥ
10) ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΟΥ
11) ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΟΥ-ΚΑΡΒΟΥΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
12) ΚΑΡΒΟΥΝΗ ΖΩΗ
13) ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
14) ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
15) ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
16) ΚΡΙΚΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
17) ΚΡΙΚΩΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
18) ΜΠΕΡΤΣΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
19) ΜΠΕΡΤΣΑ ΜΑΡΙΑ
20) ΜΠΕΡΤΣΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
21) ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΟΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ
22) ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΟΥ Κ.
23) ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ΙΟΥΛΙΑ
24) ΛΩΡΙΤΟΥ ΕΛΕΝΗ
25) ΜΩΡΟΥ ΕΛΕΝΗ
26) ΠΟΛΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
27) ΣΟΥΠΛΙΩΤΗ ΕΥΑΝΘΙΑ
28) ΘΑΛΙΟΥ ΕΥΛΑΜΠΙΑ
29) ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓ.
30) ΠΑΝΤΑΖΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ
31) ΠΑΝΤΑΖΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
32) ΠΑΝΤΑΖΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
33) ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
34) ΠΑΝΤΑΖΗ ΜΑΡΙΝΑ
35) ΜΠΟΜΠΟΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
36) ΜΠΟΜΠΟΤΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
37) ΣΑΝΙΔΑ ΑΝΤΙΓΟΝΗ
38) ΣΑΝΙΔΑ ΒΑΓΓΕΛΙΤΣΑ
39) ΣΑΝΙΔΑ ΡΗΓΟΥΛΑ
40) ΣΑΝΙΔΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
41) ΣΑΝΙΔΑ ΔΗΜΗΤΡΑ
42) ΤΣΙΟΜΗΤΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
43) ΤΣΙΚΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
44) ΚΑΛΛΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
45) ΚΑΛΛΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
46) ΚΑΛΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
47) ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
48) ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ΕΥΘΥΜΙΑ
49) ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
50) ΚΑΡΑΜΠΕΤΣΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ
51) ΑΫΦΑΝΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
52) ΑΫΦΑΝΤΗ ΜΑΡΙΑ
53) ΓΕΩΡΓΟΥΔΗ ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ
54) ΧΡΗΣΤΙΔΗ ΕΛΕΝΗ
55) ΛΙΝΑΡΙΤΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
56) ΛΙΝΑΡΙΤΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ
57) ΜΠΑΛΔΙΜΤΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
58) ΜΠΑΛΔΙΜΤΣΗ ΜΑΡΙΑ
59) ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΤΙΜΟΛΕΩΝ
60) ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ
61) ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
62) ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
63) ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΟΥΛΗ ΑΡΤΕΜΙΣ
64) ΤΡΙΚΑ ΜΑΡΙΑ
65) ΝΤΟΤΣΙΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ
66) ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ
67) ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ
68) ΓΑΪΤΑΝΙΔΗΣ ΘΕΟΔΟΣΗΣ
69) ΜΑΡΙΑΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
70) ΜΑΡΙΑΝΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ
71) ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
72) ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΗΝΑ
73) ΚΑΡΑΜΠΑΛΙΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
74) ΚΑΡΑΜΠΑΛΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
75) ΝΤΟΤΣΙΑΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
76) ΓΔΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ
77) ΠΑΠΠΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
78) ΚΑΣΙΟΥΡΑ ΓΛΥΚΕΡΙΑ
79) ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΚΡΗΣ
80) ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
81) ΖΩΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΒΗΣΣΑΡΙΩΝ
82) ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
83) ΖΩΙΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ
84) ΠΟΛΙΤΗ ΕΥΑΝΘΙΑ-ΜΑΡΙΑ
85) ΣΤΡΑΤΗΓΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΑ
86) ΣΤΡΑΤΗΓΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
87) ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
88) ΣΤΡΑΤΗΓΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
89) ΜΑΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
90) ΠΟΛΙΤΗ ΒΗΣΣΑΡΙΑ
91) ΖΩΙΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
92) ΚΙΖΕΡΙΔΗ ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ
93) ΚΙΖΕΡΙΔΗ ΜΑΡΙΑ
94) ΚΙΖΕΡΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
95) ΒΑΪΤΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
96) ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
97) ΑΔΑΜ ΚΩΝ/ΝΟΣ
98) ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
99) ΣΑΡΙΚΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
100) ΓΡΑΜΕΝΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
101) ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
102) ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗΣ
103) ΜΑΝΙΝΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ
104) ΛΟΥΚΙΑ ΜΑΝΙΝΗ
105) ΑΘΗΝΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
106) ΦΟΥΡΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
107) ΧΑΤΖΗΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
108) ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
109) ΑΣΔΕΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
110) ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
111) ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
112) ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΙΟΣ
113) ΜΥΛΩΝΑΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
114) ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
115) ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
116) ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
117) ΚΑΤΣΙΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
118) ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
119) ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
120) ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΕΚΤΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.