" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

Οι ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ στον μητροπολίτη Φλωρίνης ΘΕΟΚΛΗΤΟ. Ενας μικρός ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ με την ΣΦΕΔΟΝΑ, τόλμησε να τα βάλει, ΟΧΙ με τον ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΤΟΥ, αλλά με το σκοτεινό κύκλωμα της ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ

Γραμμένο απο την Ανδρονίκη Καπλάνογλου

π. X. Tσίρη για ποια 'αγωνιστική Φλώρινα' μιλάς; Για τον δεσπότη σου Θεόκλητο, που ἀγωνίστηκε να γίνη δεσπότης και να παραιτηθῆ, με ανέντιμο τρόπο ο π. Αυγουστῖνος;
Διαβάστε ἐδῶ: http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=47654
και ἐδῶ: http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=3529
και ἐδῶ: http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?cat=29


Για τον εαυτό σου; Δεν νομίζω. Ωραία θέση σου έδωσε ο δεσπότης, μόλις σε χειροτόνησε και καλά κάνεις που τον επαινείς, αλλά πρόσεχε να μη προκαλεῖς μ᾽ αὐτα που γράφεις!

Ὁ πιστός λαός της Φλώρινας ἀνησυχεῖ και φοβᾶται μη χάση την Ορθόδοξη του πίστη του. 
Ἕνας ἐκπαιδευτικός ἀπο τη Φλώρινα ἀγανακτισμένος μου εἶπε: Μη ξαναπῆς τον δεσπότη, πατέρα Θεόκλητο, γιατι εἶναι πατριός, πατέρας μας εἶναι ὁ π. Αυγουστῖνος. 
 Ὁ π. Αὐγουστῖνος, λοιπόν, ἔλεγε: Γεννηθήκαμε Ὁρθόδοξοι, ἀλλα φοβᾶμαι ὁτι δεν θὰ πεθάνουμε Ορθόδοξοι. Ἐσεῖς π. Χρυσόστομε Τσιρη, δεν το σκέπτεστε αὐτό;


Τί θέλετε νὰ κάνει ακόμα ὁ πατριάρχης για νὰ τὸν ονομάσετε αἰρετικό; 
Δεν βλέπετε που προσεύχεται με τους φραγκοπαπάδες, με τους ουνῖτες, με τον Πάπα, με τις δεσποτινες και παπαδῖνες των Προτεσταντων καὶ με ὁποιον διαβολο φανταστεῖτε! 
Δεν εἴδατε που μοίρασε το κοράνι, ποὺ πάει στο ραμαζανι και στην συναγωγή των Εβραίων, πράγματα που απαγορεύουν οἱ Ἱεροί Κανόνες; 
Δεν είδατε τι απόφαση έβγαλαν στο συνέδριο της Κρήτης που το ονόμασαν πανορθόδοξη Σύνοδο;

Κατηγορης τον π. Παϊσιο για σχίσμα! Κάνεις λάθος, την πρώτη σχισματική φατρία στη Φλώρινα την έκανε ο δεσπότης σου ο Θεόκλητος, εναντιον του ἁγίου ιεράρχου π. Αυγουστίνου Καντιώτου. Και επειδή με προκαλεῖς με τα λόγια σου, θα σου γραψω τα απομαγνητοφωνημένα τα λόγια του γέροντος, που ανέβασα στο διαδίκτυο το 2009 και έχει ἐνημερωθῆ γι’ αὐτὰ ο Μητροπολίτης σου. Ἀκουσε λοιπόν·
Ἑκεῖ που ἔχω τελεῖες αναφέρει το όνομα του Θεοκλήτου. Δεν εἶχα βάλει τότε το ὄνομα, γιατί ἤθελα νὰ το καταλάβουν μόνο αὐτοί που γνωριζαν τα γεγονότα. Τώρα που άδικα κατηγορεῖς τὸν π. Παΐσιο, για τον Ὀρθόδοξο δρόμο που θέλει να βαδίση, διάβασε να μάθης ποιός δημιούργησε σχίσμα στη Μητρόπολη Φλωρίνης και βραβεύτηκε από το σύστημα. Ὁ π. Παϊσιος δεν ἀγωνίζεται για τα ἀμπέλια του και τα χωράφια του, οὔτε για να γίνη δεσπότης, γι᾽ αὐτὸ νὰ κατηγορης ἄλλους. Κατηγόρησε τὸν δεσπότη σου, που τον θεωρεῖς σοῦπερ ἅγιο.


Ἀκουσε λοιπόν, τί λέει ὁ π. Αὐγουστῖνος. Ἔχω και ἄλλα τέτοια αποσπάσματα, που μπορῶ να τ᾽ ἀνεβάσω με τὴ φωνή του Γέροντα.
(27-9-1991) Για την διαίρεση και τις φατρίες, που γινόταν στο ποίμνιό του, ὁ Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνος, εἶπε·
«Σάματι, διαίρεση δεν έκανε και ο Θεόκλητος εδώ πέρα… Kάθονται εκει μέσα και ψι, ψι, ψι, ψι κ.λ.π…. Ότι καλό κάνουμε το βλέπουν με άλλας διόπτρας και ότι κακό κάνουν αυτοί, το εγκρίνουν και το ενισχύουν. Tο βλέπουμε, είναι μία διαίρεσης η οποία με θλίβει συνεχώς. Eίδατε τι
είπα προτού ν’ αρχίσω· Επιθυμούσα ένα χέρι Θεού να με αρπάξει και να με πάει σε μια σπηλιά του Aγίου Όρους και να παύσω να σκέπτομαι πλέον και παρακαλώ και εγώ, όπως ο Mέγας Bασίλειος, εξ’ αιτίας αυτής τους την διαγωγή, να μη γίνω μισάνθρωπος. Aυτά λέγει ο Mέγας Bασίλειος. Δεν είναι μικρά η υπόθεσις αυτή. Aυτό είναι συγκλονιστικό».
Kαι στις 24-7-1992, σε κύκλο στελεχών λέει·
«H μείωση των μαθητών, η μείωση των Kατηχητικών Σχολείων είναι αποτέλεσμα μεταξύ των άλλων και της διαιρέσεως που υπάρχει. Nα, τώρα δεν απουσιάζει ο …; E, δεν μπορώ να τον εφέρω, όχι διότι δεν τον αγαπώ, αλλά δεν μας υπήκουσαν αυτοί και διαίρεσαν την Mητρόπολη. Κάποιος πολύ ορθώς είπε· «Διεμερίσαντο τα ιμάτιά μου εαυτοίς και επί τον ιματισμό μου έβαλον κλήρο». Kόμματα – διαιρέσεις· Άλλος να αρπάξει 5, άλλος να αρπάξει 7, άλλος να αρπάξει 8. Δεν υπάρχει πλέον ενότης εν τω Xριστῷ. Eνότης είναι ο επίσκοπος(*). Tον επίσκοπο τον αγνοούν, τον έχουν ως σκιά» καὶ ἀπευθυνόμενως σὲ ἐμένα λέει: Eίναι σωστά αυτά Nίκη, εσύ που τα αντιλαμβάνεσαι; (*) Ὁ ἀληθινος ἐπισκοπος, που βαδίζει την οδό των Ἁγίων Πατέρων)


Η πρώτη λοιπόν σχισματική ομάδα προέρχεται από τον δεσπότη σου τον Θεόκλητο και μη κατηγορῆς ἄλλους γι᾽αὐτό. Αν δεν ξέρεις, να μη γράφης. Δεν θέλω να ἀναφέρω και ἄλλα ἀποδεικτικὰ στοιχεῖα, ἀν ὅμως χρειασθῆ θα ἐπανέλθω.
Οσο για την αχαριστία και την αγνωμοσύνη στον πνευματικό του πατέρα και Μητροπολιτη που τον σπούδασε, τον τίμησε και τον ανέδειξε, τον κρατοῦσε δίπλα του παρ᾽ ὅλο ποὺ τον πίκραινε, μη κατηγορεῖς ἄλλον, ἀλλὰ καὶ πάλι τον Μητροπολίτη σου και τὸ ἰσάξιο πνευματικό του τέκνο, που αγωνίζονταν απο μικρός να γίνη δεσπότης, τον Ιουστῖνο Μπαρδάκα.
Δεν ἔχω τίποτε προσωπικό με τον Μητροπολίτη Θεόκλητο, ἀλλα δὲν μπορῶ νὰ ἀνεχθῶ την ἀδικία και ὅταν με προκαλοῦν γράφω λίγο- λίγο την ιστορία του Γέροντα, που δεν τὴν ξερει ὁ κόσμος. Για ὅλους τους μεγάλους ἄνδρες γράφεται ὁλόκληρη ἡ ἱστορία, για τὸν πατέρα Αὐγουστῖνο δὲν θὰ τὴν γράψουμε μισὴ, γιατί οἱ ἔνοχοι πῆραν κάποια μεγάλη θέση στην Ἑλλάδα. Ἔδωσα ὑπόσχεση στὸν Γέροντα και ἐξηγῶ.


Σὲ ἕνα μάθημα ὁ π. Αὐγουστῖνος μᾶς ἔλεγε: 
«Aπολογείται ο Παύλος και δεν αφήνει την κατηγορία αναπάντητη. Γι’ αυτό λέω και εγώ. Όταν μία μέρα αποθάνω, όταν κλείσω τους οφθαλμούς μου, να βρεθεί κάποιος, να συγκεντρώσει όλες τις κατηγορίες που είπαν οι εχθροί μου. Nα συγκεντρώσει όλα, όλα όσα είπαν. Θα σχηματίσει ένα βιβλίο με 300-400 σελίδες τα «AντιKαντιωτικά» και μετά θα βρείτε απολογίες. Απολογούμαι σε όλα, προσπαθώ να απολογηθώ σε όλες τις κατηγορίες, που εκτοξεύουν. Kαι ο Παύλος απολογείται, αλλά είναι δυσάρεστο να βρίσκεται κανείς στην ανάγκη, να απολογείται σε ποιους;
Mα καλά βρε παιδί μου, εσύ με ξέρεις τόσα χρόνια, 40-50 χρόνια και με θέτεις υπό κατηγορία; Θα απολογηθώ
» (Απο τον κύκλο της Αγίας Γραφής στον «Oίκο Xειροτεχνίας», σήμερα, Ι. Μ. Αγίου Αυγουστίνου επισκόπου Ιππώνος, στις 11-1-1991)

Πηρα την εὐλογία τοῦ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ, στις 8/6/1999 ἑπτὰ μῆνες πρὶν ἀπὸ τὴν παραίτησίν του,
για νὰ βγάλω το βιβλίο ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ, ακοῦστε τὸν διάλογο ἀπομαγνητοφωνημένο·

Ἀνδρονίκη Καπλάνογλου· 
Πάτερ, σ’ ένα κήρυγμά σας είπατε, ότι θέλετε νὰ βγῆ βιβλίο με τίτλο· «ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ TA ΚΑΤΑ» ή «ΤΑ ΑΝΤΙΚΑΝΤΙΩΤΙΚΑ». Να συγκεντρώσω στοιχεία για να βγεί αυτό το βιβλίο;
Επίσκοπος π. Αυγουστίνος:  Θα μπορέσεις;
Ανδρονίκη Καπλάνογλου· Με την βοήθεια του Θεού, ναί. Έχω πολλά στοιχεία για «TA ΥΠΕΡ», από επισκόπους που μιλούν για εσάς· Από τον Πάφου Γενάδιο, από τον επίσκοπο των Πατάρων της Μικράς Ασίας, που ήταν επίσκοπος στην περιοχή του πατέρα μου, από τον Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο, και από πάρα πολλούς άλλους. Όσο για «TA ΚΑΤΑ», δεν θα χαρίσω σε κανέναν.
Επίσκοπος π. Αυγουστίνος:Σε θαυμάζω.

Ἔγραφα το βιβλίο: «ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ λίγο-λιγο διαδικτυακά. Το πληροφοροῦνταν ὁ δεσπότης Θεόκλητος και το πνευματικοπαίδι του ὁ Ἰουστῖνος Μπαρδάκας και ἔβαζαν προσωπά ἀγαπητα να με πιέσουν για νὰ τα διαγράψω, ἀλλα δεν ὑπήκουα. Εἶχα εὐλογία ἀπὸ τον Γέροντα π. Αὐγουστίνο και ἐκείνη τηροῦσα. Θὰ βρῆτε πολλὰ στην ιστοσελίδα ἐὰν ψάξετε στις ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, στὴν δεξιά στηλη τῆς ιστοσελίδος. Με κατηγορουσαν στα ιερατικά συνέδρια, αλλα εμένα δεν με ενόχλησαν ποτε, δεν με πῆραν ούτε ένα τηλέφωνο για να διαμαρτυρηθουν.


Θὰ σοῦ ἀναφέρω και ἕναν ἀκόμα διάλογο με τον π. Αυγουστῖνο. Ἔγινε μὲ πρόσωπα που τὰ ξέρεις ἀπὸ τὴν Πτολλεμαϊδα, ρώτησέ τα για να βεβαιωθῆς
ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΙΧΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ π. ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ ΣΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ;

Μια επίσκεψη στο σπίτι που έμενε ο π. Αυγουστίνος, την ημέρα της εκλογής του μητροπολίτου Θεοκλήτου, τα λέει όλα:
Ο Γεώργιος Ασανάκης, ο Σωκράτης Βασιλειάδης και ένας ιερέας, κάτοικοι Πτολεμαϊδος και οι τρείς, πήγαν στη Φλώρινα, στο σπίτι που έμενε ο Γέροντας, μετά την παραίτησίν του, για να πάρουν την ευχή του. Ήταν η ημέρα που εξελέγη ο π. Θεόκλητος Μητροπολίτης Φλωρίνης.
Ο Σωκράτης Βασιλειάδης λέει στον π. Αυγουστίνο: Γέροντα, να χαιρόμαστε τον καινούργιο μας δεσπότη.
Και ο π. Αυγουστίνος· Σούφρωσε τα χείλη του, κίνησε απαισιόδοξα το δεξί του χέρι, και έβγαλε έναν αναστεναγμό λέγοντας κάτι για το Μοναστήρι του Αγίου Αυγουστίνου.





ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ

Που απαντήσαμε, του π. Χρυσοστόμου Τσίρη

“ΗΜΕΡΕΣ ΘΛΙΨΗΣ ΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΦΛΩΡΙΝΑ”… ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΤΣΙΡΗΣ

Τετάρτη, 31 Αύγουστος 2016 14:46
Ημέρες θλίψης ζούμε όλοι στην αγωνιστική Φλώρινα, της οποίας οι αγώνες τείνουν να γίνουν η κατάρα της. Η πρώτη σχισματική φατρία, η πρώτη σχισματική ομάδα προέρχεται από τη δικαιοδοσία του όντως Αγίου Φλωρίνης Θεοκλήτου, επενδυμένη με Θεολογία του εν Αγίους Πατρός
ημών Αυγουστίνου Καντιώτου. Από Τη Μονή Αγίου Γρηγορίου Παλαμά και τον Ηγούμενο της Παίσιο Παπαδόπουλο, που ζήλεψε τον ρόλο του μπροστάρη της Ορθοδοξίας!!!Άνθρωποι αγνώμονες, απομονωμένοι, κλεισμένοι σε φανταστικούς κόσμους, βλέπετε εχθρούς, διώκτες, κινδύνους και αιρέσεις. Δεν είστε οι διωγμένοι, είστε οι διώκτες, δεν είστε οι κυνηγημένοι, είστε οι κυνηγοί, δεν είστε οι αντιαιρετικοί, είστε μία αίρεση από μόνοι Σας. Φονιάδες και σύμμαχοι των Τούρκων στην εξολόθρευση του Οικουμενικού Πατριαρχείου….ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ, ΣΤΩΜΕΝ ΜΕΤΑ ΦΟΒΟΥ αδελφοί. Έξω από την Εκκλησία, ο θάνατος και όχι η ομολογία, Η Ομολογία βρίσκεται πάνω στην Αγία Τράπεζα, Ευαγγέλιο και Θεία Κοινωνία λέγεται και είναι!!!
Καλή δύναμη Γέροντα Θεόκλητε, στα πολλά προβλήματά σου άλλο ένα και μεγάλο!
π. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΤΣΙΡΗΣ


Η απάντηση του Παιδαγωγού:
Άνθρωποι αγνώμονες, απομονωμένοι, κλεισμένοι σε φανταστικούς κόσμους, βλέπετε εχθρούς, διώκτες, κινδύνους και αιρέσεις.
... διώκτες, ... κυνηγοί,... είστε μία αίρεση από μόνοι Σας.
Φονιάδες και σύμμαχοι των Τούρκων

όλο καλοσύνη ο πατήρ Χρυσόστομος!
Κατά τα άλλα κατηγορεί τους άλλους για φανατισμό και ως φονιάδες! Τον εαυτό του δεν τον βλέπει.
(Με μια αναζήτηση στο facebook του αρχιμανδρίτη π.Χρυσοστόμου (κατά τα άλλα τα έχει απαγορεύσει αυτά η Ιερά Σύνοδος), βλέπουμε τον Προύσης Ελπιδοφόρο, έντονες παρτίδες με την Μονή Βατοπεδίου κλπ). Απολύτως λογικό λοιπόν να αντιδράει. Στοιχηματίζουμε ότι σε 5-10 χρόνια θα είναι μητροπολίτης.



Αναρτήσεις μας σχετικά με το ίδιο θέμα (πρωτοβουλία π.Παϊσίου και αντίδραση μητροπολίτη Θεόκλητου):

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι βλακείες είναι αυτα που γράφονται ότι τάχα είπε ο π.Αυγουστίνος για τον π.Θεόκλητο; Ο Καντιώτης ήταν αυτός που έκανε δεσπότη τον Θεόκλητο..

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τον ανώνυμο 3:16 μ.μ.! Βλακείες ! Και μάλιστα μεγάλες .!

Λ.Κ

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

ΛΚ
Είναι φανερό πλέον ότι εσύ σχολιάζεις εδώ και στις άλλες αναρτήσεις
τη μια ως ανώνυμος και την άλλη ως ΛΚ, επικροτώντας όσα έγραψες ο ίδιος ως ανώνυμος (το στυλ γραφής είναι φανερό).

Κάποιοι πίεζαν τον π.Αυγουστίνο να παραιτηθεί. Όλοι γνωρίζουμε ποιοι είναι.

Αλλά εδώ εσύ κατηγορούσες τον π.Αυγουστίνο ότι αφόριζε με το παραμικρό όποιον διαφωνούσε μαζί του! Οι συκοφαντίες σου δεν έχουν όριο. Θα χαρούμε πολύ να μάθουμε και το όνομα σου, να δούμε ποιος είναι ο Πτολεμαϊδιώτης που ρίχνει τόση λάσπη.. και παραδόξως βομβαρδίζει νυχθημερόν στρατευμένα μόνον τις σχετικές αναρτήσεις.
Καταλαβαίνουμε .. δύσκολοι οι καιροί.. ποιος δεν θα θελε ένα χαρτζιλίκι, μια "ευλογία"!

Ανώνυμος είπε...

Καλά τι κρατούσε ο π.Αυγουστίνος για πρωτοσύγκελο έναν που διασπά τη μητρόπολη; Δε νομιζω ότι ήταν χαζός ο Αυγουστίνος.. ίσα-ίσα
Δεν έχουν ούτε είχαν ακουστεί τέτοια "λόγια του π.Αυγουστίνου" για το π.Θεόκλητο. Αυτό είναι το περίεργο..

Και όσο για την ανωνυμία είμαι ο ίδιος που έγραψα στις 3:16 και δεν είμαι ο ΛΚ

Άλλωστε και συ Ομάδα Εκπαιδευτικών είσαι ανώνυμος αν δε κάνω λάθος.

Τελος πάντων, δεν έχω αντίρρηση μαζί σου και ούτε απόλυτη αντίρρηση με τον π.Παίσιο, αλλά αυτές οι χαζομάρες είναι περίεργες που γράφονται

Ανώνυμος είπε...

Πιθανώς ο π.Αυγουστίνος κάποτε να ήθελε για διάδοχό του το νυν μητροπολίτη.
Ποτέ όμως δεν θα μπορούσε να φαντασθεί πως η πολιτική που ακολουθεί ο διάδοχός του θα απείχε τόσο πολύ από τη δική του.

Ανώνυμος είπε...

Προς Παιδαγωγός

Όπως βλέπεις από την απάντηση που έλαβες από τον άλλο ανώνυμο ότι δεν είμαστε το ίδιο πρόσωπο . Και σε ρωτάω τι κατάλαβες που έβγαλες προς τα έξω την καχυποψία και την σύγχυση με την οποία διακατέχεσαι ; Επί της πράξεως επιβεβαίωσες τα λόγια μου που σου έγραφα σε άλλο νήμα .!

Προς Ανδρονίκη Καπλάνογλου .

Αν εξετάζαμε και κρίναμε με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο κρίνεις εσύ γενικά πράξεις επισκόπων , προκαθημένων , τότε θα ήμασταν όλοι μολυσμένοι και εσύ το ίδιο .
Διότι αν δεν κάνω λάθος και ο πνευματικό σου κοινωνός εξ' αυτών είναι .
Κατά συνέπεια και εσύ που καθοδηγείσαι από εκείνον βρίσκεσαι σε κοινωνία με αυτούς .
Άσε λοιπόν τον φανατισμό κατά μέρος και τον επίσκοπο μας ήσυχο .! Θέλεις να είσαι προσκολλημένη στο πρόσωπο του μακαριστού Αυγουστίνου , αυτό είναι δικαίωμα σου .
Μην τα βάζεις όμως με τον επίσκοπο μας που χαίρει τον σεβασμό και την εκτίμηση της μητροπολιτικής του περιοχής .! Μητροπολιτικής περιοχής που δεν είναι μόνο η Φλώρινα .!

Λ.Κ

Ανώνυμος είπε...

Κάνεις λάθος "Παιδαγωγέ"! Δεν τα ξέρεις καλά καθόλου!
Κάποιοι πίεζαν τον π. Αυγουστίνο ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ!
Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.
Τώρα αν δεν αρέσει σε ορισμένους αυτό είναι άλλο ζήτημα.

(Και δεν είμαι ο ΛΚ)!

Ανώνυμος είπε...

'Προς Παιδαγωγός

Όπως βλέπεις από την απάντηση που έλαβες από τον άλλο ανώνυμο ότι δεν είμαστε το ίδιο πρόσωπο . '
ΒΡΕ ΠΑΣ ΚΑΛΑ:
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΣΥ ΕΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΩΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΚΑΙ ΩΣ ΛΚ
ΘΑ ΟΜΟΛΟΓΟΥΣΕΣ ΤΩΡΑ : ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;

ΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΣΕΝΑ;
ΔΕΝ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙ;

Ο ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΛΙΣΘΑΙΝΕΙ
ΤΟΝ ΠΗΡΕ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ
ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ.
ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ 'ΠΑΤΕΡΑ'. ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΣΤΟΝ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ.

Ανώνυμος είπε...

"ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ."

Παρέπεμψε το θέμα του στην σύνοδο διότι δεν ήθελε προσωπικά ο ίδιος να τον κρίνει και καλά έκανε .! Μπράβο του .!

Τα υπόλοιπα που αναφέρεις είναι γνώμη σου .Δικαίωμα σου είναι να πιστεύεις ότι θέλεις .

Λ.Κ

Ανώνυμος είπε...

Ο ΛΚ λειτουργεί ως το γραφείο τύπου του δεσπότη. Αμέσως μαθαίνει τα νέα και μέρα νύχτα τον υπερασπίζεται επαγγελματικά. Πως έχει τον χρόνο να παρακολουθεί μέρα νύχτα τι γίνεται και να τα μαθαίνει όλα πρώτος ένας θεός ξέρει. Καταλαβαίνουμε όμως.

Όσο για τον δεσπότη, που παριστάνει τον χαμογελαστό, είδα το βίντεο να χαμογελάει και να λέει έφυγε από τα χέρια μου. Στην ωραία πύλη. Και να χαμογελάνε όλο χαρά καμαρωτοί και οι διάκοι δίπλα του και ο πατερ Νικηφόρος.
Αντί να πει τα χέρια μου στάζουν αίμα εγώ τον παρέπεμψα στην σύνοδο για να τιμωρηθεί.
Ντροπή σου Θεόκλητε. Ντροπή σου. Ντροπή και στους παρατρεχάμενους.
Ο κόσμος λέει το σιγανοπαπαδιά.

Ανώνυμος είπε...

Απο τωρα και στο εξης θα δρεπουμε τους καρπους της αιρετικης συνοδου
θα βλεπουμε τους αιρετικους παπικους στα Μοναστηρια στις Εκκλησιες και θα συνηθισουμε στο θεαμα αυτο
καμια διαμαρτυρια εκτος ελαχιστων πιστων κοιμωμαστε τον υπνο του δικαιου
μακαρι να ξυπνησουμε σε αυτην την ζωη αλιως θα ειναι αργα καποτε τα μοναστηρια ηταν φρουρια της Ορθοδοξιας τωρα τα περισοτερα εγιναν αντρα οικουμενιστων
θα επιτρεψει ο Θεος μεγαλες τιμωριες

Ανώνυμος είπε...

Αυτα τα περι κοινωνιας,περι παυσεως μνημοσυνου ,περι του κοινωνω και εχω εκκλησιαστικη κοινωνια ως επισκοπος ενω ο λαος δεν εχει,του δεν εχω εκκλησιαστικη κοινωνια ,κανω δικη μου εκκλησια και παιρνω ενα κομματι ,αυτα, τα παυω το μνημοσυνο του Οικουμενικου Πατριαρχη ενω του οικειου επισκοπου μου οχι που λεγει και στο ιστιολογιο ο Τελεβαντος, ποτε δεν τα κατανοησα ,ποτε μα ποτε και προβληματιζομαι στ;αληθεια επειδη, μπηκαμε σε μια συγκυρια διωγμων, γνωριζοντας του τι σημαινει αιρεσις πολυ πολυ καλα,αλλα αθετησαμε να μιλησουμε τη μεγαλη πικρα που λεγεται σχισμα,τις παραμετρους κλπ,επειδη ειναι επικινδυνη το ιδιο με την αιρεση,αλλα και επειδη σχισματικος δεν ειναι αυτος που ειναι μελος μονον μιας σχισματικης ομαδας και υποκινει σχισμα,αλλα και αυτος και εκεινος και ο αλλος και η περιπτωση και η αλλη περιπτωση κλπκλπ.
Κατ'αρχην, εκεινο που θα ηθελα να καταθεσω ειναι οτι ολος ο ντορος που εγινε απο τους σχολιαστες σε πολλα σαιτ,εγινε περισσοτερο για να μη τιμωρηθη ο εν λογω ιερεας του Θεου.Θα προτιμουσα να υπαρχει μεταξυ των επισκοπου και ηγουμενου μια συνομιλια εσωτερικη,επειδη,αν θελετε μια γνωμη,ο επισκοπος πρεπει να λειτουργη ως πατερας και επειδη,γνωριζουν οι πιστοι,πως πολλοι ιερεις της ελλαδικης επικρατειας,δεν γνωριζουν τους ιερ.Κανονες .Επισης,εκεινο που ειχε γραψει στα δυο ακρα ο γερ.Επιφανιος Θεοδωροπουλος ,οτι δηλαδη,εαν καποιος παυσει το μνημοσυνο επισκοπου,δε θα μνημονευει αλλον επισκοπο αλλα θα περιμενει αποφαση της συνοδου τι σημαινει;;;;Και πιο καατω λεγει χαρακτηριστικα ''ο μνημονευον τον μη μνημονευοντα μη εξουθενειτω κ ο μη μνημονευων τον μνημονευοντα μη κρινετω''.
Ειναι κριμα και αδικο εκει που παμε οπως ο ιδιος εγραψε σε επιστολη του στον Αθηναγορα,εκει που παμε να ενωσουμε τα διεστωτα να διασπασουμε τα ηνωμενα και να δημιουργησουμε ρηγματα συμπαγη,οπως πρεπει να ειμεθα προσεκτικοι στη δημιουργια σχισματων και διαιρεσεων εν τη Εκκλησια.
Βλεπω τις αντιδρασεις, οι οποιες εχουν αντιθετα αποτελεσματα επειδη οι πιεσεις ειναι πολλες εμπρος ,πισω,δεξια και αριστερα.ολου του πληρωματος της εκκλησιας.
Νομιζω δε πως εχει αξια μεγαλη το φρονημα,επειδη και στο Λειμωναριον σε αποφθεγματα των αγιων,ακομα κ η Υπεραγια Θεοτοκος μετα της συνοδιας Μυροφορων,ειχε αποτρεψει γυναικα να εισελθη εις τον Παναγιον Ταφον να προσκυνησει,μονο κ μονο επειδη ηταν οπαδος του Σεβηρου.Τοτε κ αυτη αναθεματισε την αιρεση γιατι καταλαβε,ευθυς αμεσως κοινωνησε των Αχραντων.Το ιδιο και συνεβη και σε ανδρα οπου καποιος τον εμποδιζε να μπει να προσκυνησει.
Γι αυτο ο π.Παισιος μιλα για αγωνα εντος εκκλησιας.
Ειδα το βιντεο που μιλουσε ο π.Παισιος και φαινοταν πολυ στενοχωρημενος.
Ο σεβασμ.Θεοκλητος δεν μπορει να ειναι Καντιωτης.Ο Αγιος Θεος εναν Καντιωτη αξιωσε.Ο καθενας εχει τον δικο του χαρακτηρα.Και ο Παισιος ειχε αλλο χαρακτηρα απο τον Επισκπο Αυγουστινο.Επειτα Το Ευαγγελιο δεν μας λεγει πως εαν καποιοι λενε ''ειμαι του Παυλου'' κλπ δεν εισαστε σαν τους αλλους;
Ευχομαι κ παρακαλω τον σεβ.Μητροπολιτη,να αλλαξει γνωμη κ να εχει μια κατ'ιδιαν συζητηση με τον ιερεα Του Θεου.Δεν πιστευω πως ειναι αιρετικος ο σεβ/τος!
Εχει κανει καποιες προσπαθειες κ πρεπει να τις επικροτησουμε!
Αν ηταν οι αιρεσεις ευκολα ζητηματα ,θα ηταν καλα. Και μονο που ειναι αρνητικη πηγη ζωογονησεως της Ορθοδοξου Πιστεως φθανει!
Ο αγιος Γρηγοριος ο Παλαμας φρονουσε πως ο εμφυλιος υπηρετουσε το εργο των αιρετικων,παρ;ολο που ο σαλος ειχε τις εμπειριες του.
Αλλα κ ο π.Παισιος φρονουσε πως το να διαμαρτυρεται κανεις ειναι απλυτα υγιες.
1

Ανώνυμος είπε...

Κανε τον κόπο και ρίξε μια ματιά στους κανόνες του Πηδαλίου,
31ος αποστολικός
15ος της ΑΒ Συνόδου επι Μ.Φωτίου

1.Η γνώμη του Παισίου δεν είναι οικουμενική απόφαση της Εκκλησίας
2. Η Εκκλησία έχει Συνοδικό σύστημα και όχι Παπική δικτατορία. Η Εκκλησία έχει αποφασίσει πότε κόβεις το μνημόσυνο του επισκόπου με την σφραγίδα του αγίου Πνεύματος δια των αποστολικών και οικουμενικών Συνόδων. Οποιος αντιστρατεύεται αυτές τις αποφάσεις είναι υπόλογος επι βλασφημίς του αγίου Πνεύματος. Αυτό το έγραψαν οι Οικουμενικές αποφάσεις και οχι εμείς. Βλέπε το Συνοδικό της 7ης οικουμενικής, όπου στο τέλος Αναθεματίζει όλους τους αιρετικούς γενικώς, αλλά και αυτούς όπου ΔΕΝ Αναθεματίζουν τους αιρετικούς.

3.Σαφώς δεν ιδρύεις δική σου εκκλησία, αλλά περιμένεις...

4. Μ.Αθανάσιος: καλύτερα στο σπίτι σου , παρά στην "εκκλησία" και να βρεθείς μαζί με τον Καιάφα

Φιλικά ( δεν εχει σημασία ποιος είμαι )

Ανώνυμος είπε...

Ρίξε μια ματιά κι εδώ,

ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

Στήν ἑρμηνεία λοιπόν τοῦ ρητοῦ «πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν καί ὑπείκετε…» (Ἑβρ. 13,17) ὁ ἅγιος ἀναφέρει:

«Κακόν μέν ἡ ἀναρχία πανταχοῦ, καὶ πολλῶν ὑπόθεσις συμφορῶν, καὶ ἀρχὴ ἀταξίας καὶ συγχύσεως· μάλιστα δὲ ἐν Ἐκκλησίᾳ τοσοῦτον ἐπισφαλεστέρα ἐστίν, ὅσον καὶ τὸ τῆς ἀρχῆς μεῖζον καὶ ὑψηλότερον… κρεῖττον γὰρ ὑπὸ μηδενὸς ἄγεσθαι ἢ ὑπὸ κακοῦ ἄγεσθαι. Ὁ μὲν γὰρ πολλάκις μὲν ἐσώθη, πολλάκις δὲ ἐκινδύνευσεν· οὗτος δὲ πάντως κινδυνεύσει, εἰς βάραθρα ἀγόμενος. Πῶς οὖν ὁ Παῦλός φησι· Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν, καὶ ὑπείκετε; Ἀνωτέρω εἰπών, Ὧν ἀναθεωροῦντες τὴν ἔκβασιν τῆς ἀναστροφῆς μιμεῖσθε τὴν πίστιν, τότε εἶπε, Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν, καὶ ὑπείκετε. Τί οὖν, φησίν, ὅταν πονηρὸς ᾖ, καὶ μὴ πειθώμεθα;Πονηρός, πῶς λέγεις; εἰ μὲν πίστεως ἕνεκεν, φεῦγε αὐτὸν καὶ παραίτησαι, μὴ μόνον ἂν ἄνθρωπος ᾖ, ἀλλὰ κἂν ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ κατιών· εἰ δὲ βίου ἕνεκεν, μὴ περιεργάζου. Καὶ τοῦτο οὐκ οἴκοθεν λέγω τὸ ὑπόδειγμα, ἀλλ’ ἀπὸ τῆς θείας Γραφῆς…»(ΕΠΕ 25,370 –P.G. 63,231).

Πολύ ὡραῖα ἐδῶ ὁ ἅγιος ξεκαθαρίζει τά πράγματα, ἀναφέροντας καί θαυμάσια παραδείγματα. Ἡ διδασκαλία του συνοψίζεται εἰς ὅτι «εἰ μέν πίστεως ἕνεκεν (ἐάν δηλαδή ὁ προεστώς ἔχει αἱρετική πίστι) φεῦγε αὐτόν καί παραίτησαι, μή μόνον ἄν ἄνθρωπος ᾖ, ἀλλά κἄν ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ κατιών· εἰ δέ βίου ἕνεκεν μή περιεργάζου».

Ἐδῶ θαυμάζομε τήν ἀπόλυτον ταύτησι τοῦ ἁγίου μέ τήν ἁγ. Γραφή καί τήν Παράδοσι τῆς Ἐκκλησίας. Δηλαδή διά τά θέματα τῆς πίστεως δέν περιμένομε ἀποφάσεις Συνόδων, ἀλλ’ ἀπομακρυνόμεθα πάραυτα, ἐφ’ ὅσον βεβαιωθήκαμε ὅτι ὁ προεστώς ἔχει αἱρετικά φρονήματα. Δεδομένου δέ ὅτι ὁ ἅγιος ἀπευθύνετο ὄχι σέ κληρικούς καί μοναχούς, ἀλλά στό ποίμνιό του, ἐξυπακούεται ὅτι ἡ ἀσφαλής ὁδός διά τά θέματα τῆς πίστεως εἶναι ἡ ἄμεσος ἐκκλησιαστική ἀπομάκρυνσις ἀπό τόν αἱρετικό προεστῶτα καί ὄχι ἡ ἀναμονή συνοδικῆς ἀποφάσεως.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.