" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

Ένα ακόμη ΑΝΤΙ-οικουμενιστικό ιστολόγιο.

Μόλις πληροφορηθήκαμε την έναρξη ενός ακόμη ΑΝΤΙ-οικουμενιστικού ιστολογίου.
Είναι φανερό το ενδιαφέρον και η ανησυχία των πιστών.
Αφού οι επίσκοποι έχουν "καταπιεί την γλώσσα τους" και "τυρβάζουν περί πολλών", έρχονται τα ορθόδοξα ιστολόγια να καλύψουν το κενό της πληροφόρησης για τον αγώνα.

Καθημερινά 1000 περίπου άτομα επισκέπτονται τον Παιδαγωγό (σκεφθείτε ότι πριν 2 χρόνια, είχαμε μόλις 100-150 επισκέψεις καθημερινά). Πολλαπλάσιοι, διαβάζουν τις αναρτήσεις από αναδημοσιεύσεις σε άλλα φιλικά ιστολόγια. Ο κόσμος διψά να μάθει την αλήθεια που εσκεμμένα (από φόβο, δειλία ή συμφέρον), κρύβουν δεσποτάδες, ηγούμενοι, εκκλησιαστικά πρακτορεία ειδήσεων:
Στην εκκλησία μας έχει συντελεστεί μια πολύ μεγάλη προδοσία. Έχουν εισέλθει οι αιρετικοί και προβάλλονται ως "επίσκοποι". 


Καλή δύναμη στους αδερφούς μας, καλόν αγώνα
η Παναγιά μαζί σας!

Επισκεφθείτε τους:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.