" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2016

Σχόλιο για τον λόγο που έβγαλε στο ποιμνιό του ο Μητροπολίτης Φλωρίνης κ. Θεόκλητος

Ο Σεβ/τος Φλωρίνης κ. Θεοκλητος στον λόγο που έβγαλε, μας προτείνει, να κάνουμε υπακοή στους Επισκόπους, που θα δούμε παρακάτω, όπως κάνουμε στον πρόεδρο της Δημοκρατίας.


Μήπως να μνημονεύουμε και τον Πάπα μαζί τους και τον κάθε λατίνο ψευδοεπίσκοπο, μήπως να συμπροσευχόμαστε μαζί με τον κάθε αιρετικό αντβεντιστή κλπ., με τον μουσουλμάνο και τον Ιουδαίο, μήπως να προχωρήσουμε και στο κοινό ποτήριο;

Οι ενέργειες των οικουμενιστών είναι "κανονικές", "αρεστές" και "έγκυρες", αφού αυτές των μιμούμενων τους Άγιους Πατέρες είναι "αντικανονικές", "δυσάρεστες" και "άκυρες"; Δηλαδή θα ήταν προτιμότερο για τον Σεβ/το να λιτανεύει ο Αρχιμανδρίτης Παΐσιος μαζί με τους Λατίνους (βλέπε το βίντεο με τον Μητροπολίτη Αυστρίας) παρά να ομολογεί Χριστό;
Ο Σεβ/τος Φλωρίνης κυνηγάει και λοιδωρεί τον ομολογητή της Μίας Αλήθειας αρχιμανδρίτη Παΐσιο, (διαβάστε σχετικά εδώ, εδώ και εδώ), ενώ απενοχοποιεί τον κάθε παραχαράκτη των Ιερών Κανόνων και παραδίδει τις ψυχές του ποιμνίου του ως βορά των οικουμενιστών.


Αιδώς Δέσποτα.
Αδαμάντιος Τσακίρογλου


Ο Μητροπολιτης Αυστρίας συμπροσεύχεται και συμμετέχει σε κοινή λιτανεία για την Παναγία με τους Παπικούς στο Γκρατζ της Αυστρίας. Δείτε όλο το Βίντεο



Εδω ο μητροπολ. (Γερμανίας) Αυγουστίνος στο 11.19 λεπτό συμπροσεύχεται σε οικουμενιστική λειτουργία με "πνευματικά "μπαλέτα και χορό



Εδώ ο μητροπολ. Αυγουστίνος στο 47.44 λεπτό λέει τον Πάτερ ημων σε διαθρησκειακή, οικουμενιστική λειτουργία με αφορμή της επανένωσης της Γερμανίας


5 σχόλια:

GeorGRE είπε...

Αυτή η φωτογραφία του μητροπολίτη Γερμανίας με κλειστά τα μάτια είναι το κάτι άλλο. ΤΡΑΓΙΚΗ.
Μου θυμίζει τη μαρτυρία του καθηγητή Δημ Τελεγγίδη όταν ρώτησε τον Εφραίμ τον Κατουνακιώτη για το τί είναι ο Οικουμενισμός. Ο Εφραίμ του είχε απαντήσει:
"Προσευχήθηκα καί ρώτησα τόν Χριστό νά μέ πληροφορήσει τί είναι ο Οικουμενισμός. Πήρα τήν απάντησή του, η οποία είναι, ότι ο Οικουμενισμός έχει πνεύμα πονηρίας καί κυριαρχειται από ακάθαρτα πνεύματα».
Καί τόν ρώτησα, πως ακριβώς πιστοποιήθηκε αυτό. Μου απάντησε, πώς «μετά τήν προσευχή γέμισε τό κελλί μου από αφόρητη δυσωδία, η οποία μου έφερνε ασφυξία στήν ψυχή, δέν μπορούσα νά αναπνεύσω πνευματικά».
Βάλτε τώρα αυτή τη φώτο μαζί με τις πρόσφατες δηλώσεις του Δημητριάδος (περί εμπειρίας του Αγίου Πνεύματος στο Κολυμπάρι) για να αντιληφθείτε το μέγεθος της εκτροπής.

Kyprianos Christodoulides είπε...

Λογοκριμένο σχόλιο από ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/09/blog-post.html

Και για ένα άλλο
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/09/blog-post_3.html

Αν περιμένουμε να δούμε «θεού πρόσωπο» με κάτι ιστολόγια σαν αυτό, τότε καλύτερα να πούμε "καλυνύχτα".

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΝΑ ΛΟΓΟΚΡΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ!

Kyprianos Christodoulides είπε...

Ευχαριστώ για τη δημοσίευση και ... καληνύχτα° είναι περασμένη η ώρα (σε παιδαγωγούς απευθύνομαι).

Ανώνυμος είπε...

μακρυά από αυτήν την εκκλησία....... Μακρυά..... σίχ μαζί με παπικούς, προτεστάντες, γυναίκα ραββίνο και ό,τι να ναι..... όλοι μαζί σε ποιον θεό προσεύχονται; στο σατανά....

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.