Η ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΑΥΣΤΗΡΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ,
ΠΟΥ 33 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΠΑΠΑ ΣΕ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
ΚΑΙ Η ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ,
ΠΟΥ ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ,
ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ!
ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΤΟΥ Π. ΠΑΪΣΙΟΥ (ΣΕ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ) ΧΑΣΚΟΓΕΛΛΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΠΥΛΗ!
ΜΗΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ, ΠΟΥ ΣΤΙΣ 4-8-1994, ΕΙΠΕ· «TΩΡΑ ΘΑ ΓΙΝΗ ΕΝΑΣ ΔΕΣΠΟΤΗΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΗ ΤΙΠΟΤΕ ΟΡΘΙΟ»
Γραμμένο ἀπὸ τὴν Ἀνδρονίκη Καπλάνογλου
ΑΓΙΕ ΓΕΡΟΝΤΑ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΕ, ΠΩΣ ΑΝΕΧΟΣΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ
ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΚΛΗΡΙΚΟ, ΠΟΥ ΔΙΑΣΠΟΥΣΕ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΣΟΥ!!!
Ο «αὐστηρός» ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ, δεν ἔστειλε κανέναν ἱερέα σε Συνοδικὸ δικαστήριο, τα 33 χρόνια τῆς ἐπισκοπικῆς του διακονίας.
Ὁ «πρᾶος» και «γλυκύς» Θεόκλητος τιμωρεῖ και διώκει τους καλύτερους ἀρχιμανδρίτες τοῦ Γέροντος, για να εὐχαριστήση τὸν αἰρετικό πατριάρχη και να κερδίση, πιθανόν, κανέναν ἀσπασμό ἀπὸ αὐτοὺς, ποὺ μέχρι ἀηδείας δίνει στον Πάπα!
ΔΙΩΓΜΟΙ ΤΟΥ «ΠΡΑΟΥ» ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ
Παρέπεμψε ἆρον-ἆρον τον ἀρχιμανδρίτη Παΐσιο Παπαδόπουλο κατευθείαν, (παράνομα), σὲ Συνοδικό δικαστήριο καὶ ὄχι σὲ ἐπισκοπικό, φοβούμενος τὸν πιστό λαό. Ὁ ἱερομόναχος Παΐσιος διαμαρτυρόμενος, για τὴν αἰρετικὴ σύνοδο τῆς Κρήτης ἀνακοίνωσε ὅτι θὰ παύση το μνημόσυνό του δεσπότη του, (ποὺ παίρνει θέση ὑπέρ του πατριάρχη), για να φτάση ἡ διαμαρτυρία του στη Σύνοδο.
Τήν Κυριακή στις 5.9.2016 ἀπὸ τὴν ὡραία πύλη τοῦ ναοῦ τῶν Ἁγίων Πάντων Δροσεροῦ ὁ δεσπότης Θεόκλητος ἀνακοινώνει την παραπομπή τοῦ πιστοῦ ἱερέα και χασκογελᾶ!!! Δέστέ τον στο βίντεο! Συγχρόνως συγκεντρώνη στοιχεῖα για το Συνοδικό Δικαστηριο.
Τὴν προηγούμενη Κυριακη πῆγε ὁ ἀστυνομικός διευθυντής Πτολεμαΐδος να ἐκκλησιαστή και 3 πρόσωπα του πρωτοσυγκέλλου του Νικηφόρου. Στην συνέχεια πῆγε και ἡ κάμερα του δημοσιογράφο Μαυρίδη.
Αὐτή την Κυριακή, στις 5.9.2016 ἔστειλαν ἕνα πρόσωπο ἀπό το Ἀμύνταιο, για να μαγνητοφωνήση. Μαζεύουν ὅπως ἔλεγε ὁ Γέροντας τὸ 1975, λεξίδια για να τα κάνουν ξιδφίδια ἐνατίον τοῦ π. Παϊσίου. Δὲν ἔχουν οὔτε ἱερό οὔτε ὅσιο.
Τριαντατρία χρόνια Μητροπολίτης Φλωρίνης δὲν πῆγε κανέναν ἱερέα σε Συνοδικό δικαστήριο. Θὰ ἀναφέρω ἐπιγραματικά κάποιες περιπτώσεις κακῶν κληρικῶν
Ὁ δεσπότης Θεόκλητος δεν ντρέπεται σ᾽᾽αὐτή τὴν ἡλικία, να κυνηγᾶ τοὺς καλούς ἱερεῖς και νὰ ξεπέφτη τόσο; Δεν σκέφτεται τί ψυχή θα παραδώση στον Θεό; Δεν θυμᾶται τὴν μεγαλοψυχία τοῦ Γέροντός του, που τὸν ἀνεχόταν τόσα χρόνια δίπλα του, ἐνῶ διασποῦσε την Μητρόπολή του, για να ἀποκτήση το δικό του ποίμνιο;
ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΙΑ
ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ
ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ :
- Ὁ σκοπιανός Νικόδημος Τσιαρκνιᾶς. Ἦταν ἱερέας στὴν Κλαδοράχη Φλωρίνης, σ᾽᾽ἕνα πολύ μικρό χωριο κοντά στα Σκοπιανά συνόρα. Συχνά ἐπισκέπτονταν τὰ Σκόπια, χωρίς νὰ ἐνημερώνη τὸν Μητροπολίτη του. Ὁ Φύλακας τῶν συνόρων ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος τὸ πληροφορήθηκε συντομα. Τὸν συμβούλεψε, τον μάλωσε καὶ τὸν ἔστειλε σὲ ἕνα χωριό τῶν Πρεσπῶν, μακρυά ἀπὸ τὰ σύνορα για να παρακολουθεῖ τὶς κινήσεις του. Ὅταν ἀντελήφθη ὅτι εἶναι ἀμετανόητος, τὸν ἔδωσε ἀπολυτύριο, για νὰ φύγη ἀπὸ τὴν Μητρόπολή του. Ἐκεῖνος ἔπνεε μένεα ἐναντιον του Ὁ Τσιαρκνιας το τί υβριολόγιο ἔκανε στὸν ἐπίσκοπο του Αὐγουστίνο, δὲν περιγράφετε. Στην ἐφημερίδα ΤΑ ΜΟΓΛΕΝΑ, που ἔβγαζε ἡ ἀδελφή του, τὸν ὀνόμαζε Χοεϊμενι της Φλώρινας, μπουλτοζέρη των ναῶν, χουντικό, ἀκροδεξιό και ἄλλα παρόμοια, ἐνῶ τὸν πρωτοσύγκελλο Θεόκλητο τον ἔπλεκε ἐγκώμιο, γιὰ το πλατύ χαμόγελό του, για την ἀδελφότητά του και την ἀγάπη του!!! Καὶ ὅμως ὁ Μητροπολίτης Φλωρίνης Αὐγουστῖνος δεν τον παρέπεμψε σε Συνοδικό δικαστήριο, για νὰ τον καθαιρέση.
- Ἕνας ἄλλος πολύτεκνος ἱερέας, που ἐπιρεάζονταν ἀπὸ τὸν Τσαρκνιά και ἔγραφε ἐναντίον τοῦ ἐπισκόπου του Αὐγουστίνου σὲ ἀριστερή ἐφημερίδα τῆς Φλώρινας. Ὁ Γέροντας ὄχι μόνο δὲν τὸν ἔστειλε σε συνοδικό δικαστήριο για νὰ τὸν καθαιρέση, ἀλλὰ ἐν καιρῷ χειμῶνος, ἕνα χρόνο πριν ἀπο την παραίτησή του, πῆγε στο χωριό του και τον τίμησε με το οφύκιο του οἰκονόμου!
- Ἕνας ἄλλος ἱερέας, εἶχε το πάθος της μέθυς. Ὁ σεβάσμιος Μητροπολίτης τὸν συμβούλεψε σαν πατέρας πολλές φορές, ἀλλὰ τὸ πάθος δεν κόβεται εὐκολα. Ἐφτασε κάποια μέρα να τον πῆ αὐστηρά. Δεν μπορεῖς νὰ κόψης το πάθος σου, κλεῖσε τὸ σπίτι σου, τις πόρτες σου και τα παντζούρια σου και πιές κρασί και σκάσε, και μη βγαίνεις ἔξω να σκανδαλίζης τὸν λαό. Ὅταν ἀργότερα, κάποιοι ἐπιτήδειοι, τὸν μέθυσαν και τὸν πηγαν σὲ ἕνα κέντρο και ἔβγαλε τα ράσα για να χορέψη. Τό πληροφορήθηκε ὁ ἐπίσκοπος και ἔστειλε ἕναν θεολόγο, για να τον συμμαζέψη. Τότε ἐκεῖνος φοβήθηκε και μόνος του ἔβγαλε τα ράσα και ἔκανε τον λαχειοπώλη. Ὑστερα ἀπὸ 2-3 χρόνια, ἔχασε τὸ ἀγόρι του, σε ἡλικία 16, 17 ἐτῶν, συγκλονίστηκε και ἐπειδή δεν εἶχε χαση την ἱεροσύνη του, ἀφοῦ δεν τὸν παρέπεμψε ὁ Γέροντας σε συνοδικο δικαστήριο, πῆγε στη Μητρόπολη Κοζάνης, που ἦταν και ἡ καταγωγή του και ὁ Μητροπολίτης τον τοποθέτησε σε ἕνα χωριό κοντα στην πόλη.
- Ὁ Μητροπολίτης Φλωρίνης Αὐγουστῖνος ὡς πρόεδρος του Συνοδικοῦ Δικαστηρίου. Ἕνας ἱερέας παραπέμφθηκε ἀπὸ τὸν μητροπολίτη του για καθαίρεση. Ὁ Γέροντας διάβασε καλά την δικογραφία και ἔψαξε να βρῆ δύο αὐτόπτες μάρτυρες, σύμφωνα με την ἐντολή του Χριστοῦ, για να τον καταδικάση, ἀλλὰ δὲν βρῆκε. Πριν ἀπὸ την δίκη τον πλησίασε ὁ γραμματέας του συνοδικοῦ δικαστηρίου, για να τον ἐνημερώση και να βγάλη καταδικαστική ἀπόφαση. Ὁ σεβάσμιος γέροντας του ἀποκρίθηκε ὅτι δεν θέλει την βοήθειά του, γιατί διάβασε καλά την δικογραφία καὶ ξέρει τί θὰ κάνη. Την ἡμέρα τῆς δίκης ὁ ἱερέας ἦταν ἐναγώνιος και μάλιστα φοβόταν περισσότερο τον πρόεδρο, γιατί τον θεωροῦσε πολύ αὐστηρό. Ὅταν τελείωσε ἡ δίκη, ρώτησε τον π. Αὐγουστῖνο, τί ἀπόφαση ἔβγαλε και ἐκεῖνος ἀπήντησε: Ἐμεῖς εἴμαστε πατέρες. Ἡ ἀπόφαση ἦταν ἀθωωτική, λόγω ἐλείψεως μαρτύρων. Αὐτός ὁ ἱερέας ἦρθε στην κηδεία του Γέροντα στη Φλώρινα και ἔκλαιγε περισσότερο, θυμούμενος την ἀγάπη του.
ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ :
β) Ἔδιωξε ἀπὸ τὴν Ἁγία Σκέπη Πτολεμαϊδος, για ἀνυπακουή, τὸν καλύτερο ἱεροκήρυκα τῆς Μητροπόλεως Φλωρίνης τὸ 2005, γιατί δεν πῆγε στὴν ὑποδοχή τοῦ πατριάρχου!
γ) Τιμώρησε τότε (2005), ζῶντος τοῦ Γέροντος Αὐγουστίνου και την ἱερά Μονή τοῦ Ἁγίου Αὐγουστίνου, ποὺ ἐκλησιαζόταν μέχρι τὴν κοίμηση του ὁ Γέροντας (το 2010), ἐπειδή ἡ ἡγουμένη δεν πῆγε στὸ τραπέζι, που την κάλεσαν με τον πατριάρχη!
Ἀλλὰ γι᾽αὐτὰ θὰ δημοσιεύσουμε κάποιες σελίδες, ἀπὸ τὸ τεῦχος «ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ» ἔκδοση 2005, για να μάθη ὁ πιστός λαός, την ἄθλια συμπεριφορά του δεσπότη καὶ τὶς ἀντιδράσεις των ἐνορητων, τις Ἁγίας Σκέπης, που τις ἔγραψε στα παλιά του τα παπουτσια!
δ) Τώρα στέλνει στο Συνοδικό δικαστήριο τὸν ἀρχιμανδρίτη π. Παϊσιο, παράνομα, γιατί οἱ Κανόνες της Ἐκκλησίας ὁρίζουν ὅτι ὅταν ὁ ἐπίσκοπος ἔχει πρόβλημα μὲ κάποιον ἱερέα, πρέπει νὰ τὸν περάση πρῶτα ἀπὸ τὸ ἐπισκοπικό δικαστήριο.
π. Θεόκλητε,
πόσα χρόνια νομίζετε ὅτι θα μείνετε ἀκόμα στον θρόνο;
Ἡ δικαιοσύνη τοῦ Θεοῦ θὰ ἔρθη ὡς πέλεκυς ἐπάνω σας. Θα πληρώσετε με τόκο και ἐπιτόκιο αὐτὰ που κάνετε.
Δεν θὰ τρομάξετε τοὺς καλούς ἱερεῖς που φυλάγουν την παρακαταθήκη που ἔλαβαν κατα την χειροτονία τους.
Ἐσεῖς με την παρεα σας θα παίρνετε τα κεφάλια των καλῶν ἱερέων, σαν τους τζιχαντιστάς, ἀλλὰ θὰ ἔρθη σύντομα το τέλος σας καὶ λόγω ἡλικίας.
ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΠΑΪΣΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ
ἐπειδή ἔκοψε τό μνημόσυνό του καί τοῦ Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου!
Ἄλλοι οἱ πραγματικοί καθαιρετέοι… ἄλλοι διώκονται…
http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2016/09/blog-post_39.html
ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΠΑΪΣΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ Την ανακοίνωση αυτή (δηλαδή το ότι έχει αποστείλει αίτημα δια συνοδικό δικαστήριο) έκανε ο Μητροπολίτης Θεόκλητος
Διαβάστε περισσότερα http://aktines.blogspot.gr/2016/09/blog-post_50.html#more
στις 6:34 π.μ. 22 σχόλια
ἐπειδή ἔκοψε τό μνημόσυνό του καί τοῦ Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου!
Ἄλλοι οἱ πραγματικοί καθαιρετέοι… ἄλλοι διώκονται…
http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2016/09/blog-post_39.html
ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΠΑΪΣΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ Την ανακοίνωση αυτή (δηλαδή το ότι έχει αποστείλει αίτημα δια συνοδικό δικαστήριο) έκανε ο Μητροπολίτης Θεόκλητος
Διαβάστε περισσότερα http://aktines.blogspot.gr/2016/09/blog-post_50.html#more
στις 6:34 π.μ. 22 σχόλια
Η απάντηση μας στην ανακοίνωση ΔΙΩΞΗΣ του π.Παϊσίου Παπαδόπουλου.
Με λύπη μας ακούσαμε σήμερα τον μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο να ανακοινώνει την ΔΙΩΞΗ του ιερομονάχου Παϊσίου Παπαδόπουλου, μέσω του Συνοδικοῦ Δικαστηρίο
http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/09/blog-post_41.html
Την εστειλε την υποθεσι στα ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΡΑΚΙΑ και μαλιστα στον ΑΡΧΙΚΟΡΑΚΑ και αυτος ησυχασε και τωρα χαμογελαει πλατια και γεματα και μαζι του και το …χαριεστατο παπαδαριο του που χαμογελαει και εκεινο ….ξεκαρδιστικα και πολυ κολακευτικα!!!!!!!!!!!!! Μπραβοκ
https://apotixisi.blogspot.gr/2016/09/blog-post_5.html
5 σχόλια:
Σημεία των καιρών
Από τη μία κυνήγι παραδοσιακών πατερικών ιερέων που ξαφνικά βρίσκονται κατηγορούμενοι γιατί τηρούν τους Ιερούς Κανόνες και από την άλλη ελεύθεροι οι ιερωμένοι που συμπροσεύχονται και χαριεντίζονται με αιρετικούς και ξεσαλώνουν.
Ας αναρρωτηθούμε ποιοί είναι πιο αρεστοί στα μάτια του Κυρίου και με ποιούς θα συναναστρέφονταν οι άγιοι μας. Ποιοί συντάσσονται με τη μια ομάδα (ήδη στο Άγιον Όρος το κάνουν "βαριά" ονόματα) και ποιοί με τη άλλη (Ελπιδοφόρος, ο Γαλλίας, ο Καλαμάτας...και γενικά οι "κουστουμάτοι").
Ποιοί μας αναπαύουν; Τί μας πληροφορεί η συνείδηση μας; Ένα ειναι σίγουρο: Όσοι βρίσκονται στη μέση σύντομα θα αναγκαστούν να διαλέξουν.
Πολύ καλό!
Στο video βλέπουμε και ακούμε το μητροπολίτη Φλωρίνης να χαμογελά απευθυνόμενος σε κάποιον παντελονά Κώστα στην αρχή και μετά σε κάποιους συλλειτουργούς του τη στιγμή που αναφέρεται στην παραπομπή στο συνοδικό δικαστήριο του π.Παισίου. Τόσο άξιο γέλωτος είναι το γεγονός της παραπομπής ενός κληρικού στο συνοδικό δικαστήριο ώστε να δικαιολογείται η συγκεκριμένη στάση από την πλευρά του μητροπολίτη και των παρισταμένων; Ένας δεν βρέθηκε να ανακαλέσει στην τάξη τον παρεκτραπέντα επίσκοπο; Έτσι θα φερόταν ο μακαριστός προκάτοχός του σε ανάλογη περίπτωση;
Όπως και να έχουν τα πράγματα όμως, όποιος και να έχει δίκιο, ο Φλωρίνης αναγκαστηκά αυτό δεν έπρεπε να κάνει; Να τον στείλει στη σύνοδο;
Είναι δυνατόν να μείνει ένας ιερέας, που ο ίδιος δε θέλει - αφού δε μνημονεύει, να μείνει "νομιμα" στη μητρόπολη;
Πολύ αργά θυμήθηκε ο Φλωρίνης τους ιερούς κανόνες.
Πού ήταν όταν ο ομογάλακτός του Ν.Σωτηρόπουλος καταδικαζόταν στην εσχάτη των ποινών αναπολόγητος και αδίκαστος;
Πού ήταν όταν ο Βαρθολομαίος κατακουρελιάζοντας τους ιερούς κανόνες συμπροσευχόταν με αιρετικούς και αλλοθρήσκους και δώριζε άγιο δισκοπότηρο στον ουνίτη ψευδεπίσκοπο Αθηνών;
Δεν έβγαλε άχνα για το Πουσάν, το Πόρτο Αλέγκρε, τη θρονική εορτή του 2006 κ.τ.ό.
Αντιθέτως άνθρωποι του στενού του περιβάλλοντος διακηρύσσουν ότι ο πατριάρχης "για τα μάτια του κόσμου" προδίδει την Ορθοδοξία sic!
Και μετά την Κολυμπάρειο σύνοδο έσπευσε σαν εκπρόσωπος της ΔΙΣ στη Βέροια όπου ο αρχιπροδότης πατριάρχης προεξήρχε στα Παύλεια!
Όσο για το σεβασμό του Θεοκλήτου στο λαό τι να πει κανείς! Είδαμε πώς σεβάστηκε περίπου 2000 λαού της Εορδαίας που διαμαρτυρήθηκαν ζωηρά για το διωγμό του λαμπρού και ομολογητού κληρικού π.Μελετίου Βαδραχάνη στο ναό της Αγίας Σκέπης Πτολεμαίδας. Ο π.Μελέτιος αρνήθηκε να παραστεί στην υποδοχή του Βαρθολομαίου το 2005. Για τον ίδιο λόγο ο Θεόκλητος στράφηκε εναντίον της μονής Αγίου Αυγουστίνου Φλωρίνης.
Το καλύτερο που έχει να κάνει ο μητροπολίτης Θεόκλητος είναι να παραιτηθεί.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.