" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

θα μας πάρουν και τις Εκκλησίες; Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ, ΤΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΝΥΧΤΙΑ και οι «Διαθρησκειακές καφετέριες».

ΕΙΧΑ ΠΟΛΥ καιρό να γελάσω όπως σήμερα το πρωϊ, που συνομιλώντας με τον φίλο μου τον Χρήστο ,άνθρωπο καλόκαρδο και με πολύ χιούμορ, βρεθήκαμε να λέμε για τα τεκταινόμενα της εποχής μας.

-Πως πάει Πάτερ ;
-Δόξα Τω Θεώ!αγωνιζόμαστε.
-Ετσι είναι !Εμείς θα κάνουμε αυτό που μπορούμε και ο Θεός θα κάνει αυτά που δεν μπορούμε.Αλλά βλέπεις είναι και αυτή η Εφορία που μας έχει μαδήσει σαν τα κοτόπουλα, προχθές έλαβα το Ενφιά και δεν ξέρω τι να κάνω.


-Αμ να δείς εμείς στον Ναό τι ΕΝΦΙΑ(λτη) έχουμε να πληρώσουμε, και να έχεις συνάμα όλα τα έξοδα της Εκκλησίας , ρεύματα ,κεριά,…μισθούς ,ένσημα, λάδια, ανήμπορους, φτωχούς…
-Άστα Πάτερ , όπως τα βλέπω στο τέλος τα μνημόνια θα μας πάρουν και τις Εκκλησίες.
-Μπα δεν νομίζω!
-Μην μιλάς καθόλου, εκεί το βλέπω να πηγαίνει το πράγμα.



Βλέπεις η πατρίδα μας είναι μία ιδιάζουσα περίπτωση .Θέλουν να μας τελειώσουν και πνευματικά και ψυχολογικά μα και βιολογικά , όμως την ομορφιά της Ελλάδας μας την θέλουν ακέραια, αλλιώς θα την είχανε ήδη βομβαρδίσει. θα είχαμε γίνει Συρία
-Μα τι λές;
-Να! Κοίτα αυτήν την όμορφη και ιστορική Εκκλησία, θαρρείς πως θέλουν να την γκρεμίσουν ή να την κλείσουν; θα τηνε αρπάξουνε με τα πολυνομοσχέδια και τους φόρους εν τέλει και θα την καταντήσουνε ένα ωραίο και ρομαντικό οικουμενιστικό Μπάρ για τους ξένους επισκέπτες ,μία ιδιότυπη και με πολύ στυλ διαθρησκιακή καφετέρια .


Να εδώ στο Παγκάρι θα βγάλουνε την άμμο με τα κεριά και θα κάμουνε μία μεγάλη πλατφόρμα . Και όσο για σας τους Ιερείς δεν θα σας πειράξουνε! Αυτό λέει ο Οικουμενισμός : την συνύπαρξη των πάντων κάτω απ΄τα πόδια του διαβόλου.

Θα σας διατηρήσουνε για να κάνετε τους ξεναγούς μα και για αντί για το θυμιατό θα κουνάτε το σέϊκερ με τον φραπέ..και αντί για τα λιβάνια θα έχετε στο λιβανωτό τις ελιές χωρίς κουκούτσι μαζί με την ομπρελίτσα. Την δε καντηλανάφτισσα τηνε βλέπω να σπάει παγάκια πίσω απ΄το παγκάρι στο μπλέντερ…
-Πω..Πω..
-Αμ τι ; και να τα Μπακάρτια! να και τα Μαρτίνια ! και τα Μοχίτο να πηγαίνουν σύννεφο.



-Τα παραλές μου φαίνεται Χρήστο.
-Μακάρι να βγώ ψεύτης Πάτερ μου αλλά όπως βλέπω να πηγαίνει το πράγμα, αν δεν βάλει η Παναγία μας το χέρι της, σε 5-6 χρόνια θα έρθεις να με επιβεβαιώσεις…

Ύστερα από όλα αυτά τα απογοητευτικά, που βάρυναν την συζήτηση, θέλησα να αλλάξω κουβέντα.
-Και τι είναι αυτό το Μπακάρτι βρε χρήστο ; τι γεύση έχει;
Και εκείνος επανήλθε και πάλι στο θέμα.
-Είναι μπακάρτι αλα οικουμενέ .Κάνε υπομονή και σε λίγο θα το δοκιμάσουμε εδώ!


Ιερεύς π.Διονύσιος Ταμπάκης - Ναύπλιον


Σχόλιο:
Μέλος της ομάδας μας, επισκέφθηκε στην Γαλλία την περιοχή της Αλσατίας.
Προς μεγάλη του έκπληξη, υπήρχαν μοναστήρια, που είχαν ΚΑΤΑΣΧΕΘΕΙ από το Γαλλικό κράτος και είχαν γίνει μουσεία (μάλιστα το οινοποιείο είχε γίνει wine μπάρ).
Για του λόγου το αληθές, οι φωτογραφίες που δημοσιεύουμε, είναι από εδώ από ένα αντίστοιχο Wine Bar (πρώην ναός ή μοναστήρι). 

Λέτε να ετοιμάζουν κάτι τέτοιο και στην Ελλάδα μας; 
Αφού πάρουν όλο το ρευστό από τους Έλληνες, μέσω των φόρων και του ΕΝΦΙΑ, να
φτάσουν και στην εκκλησία; Τότε δεν θα αντιδράσει κανείς. Διαίρει και βασίλευε (θα μας έχουν πείσει ότι αυτή φταίει που φτάσαμε εδώ γιατί δεν πληρώνει φόρο)

ΥΓ. Δεν ξέρουμε αν είναι καλύτερα  να μαγαρίζουν τις εκκλησιές μας αιρετικοί, ή να γίνουν τα θυσιαστήρια στάβλοι. Ειλικρινά δεν ξέρουμε.

Ιστολόγιο Ομάδας εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.

Η κυβέρνηση συνασπισμού Τσίπρα – Καμμένου ζήτησε από τον εισαγγελέα Χίου την άσκηση δίωξης κατά του μητροπολίτη Χίου, Μάρκου Βασιλάκη, ο οποίος τόλμησε να πει πως οι μετανάστες που πλημμυρίζουν το νησί είναι λαθρομετανάτες και όχι πρόσφυγες από την Συρία.

Οι ΓΟΧ υπέγραψαν το θρησκευτικό Νομοσχέδιο, το οποίο εν πρώτοις φιμώνει και παραδίδει την Εκκλησία στην ΝΤΠ

Άρθρο 10 / Διάλυση θρησκευτικού νομικού προσώπου

1. Το θρησκευτικό νομικό πρόσωπο διαλύεται στις περιπτώσεις που προβλέπει ο κανονισμός του και σε περίπτωση που τα μέλη του μείνουν λιγότερα από εκατό. Με απόφαση του μονομελούς πρωτοδικείου, το θρησκευτικό νομικό πρόσωπο μπορεί να διαλυθεί αν το ζητήσει η διοίκησή του για οποιονδήποτε λόγο και αν το ζητήσει η εποπτεύουσα αρχή ή ο αρμόδιος εισαγγελέας:
α) αν δεν έχει τουλάχιστον έναν θρησκευτικό λειτουργό για διάστημα μεγαλύτερο των έξι μηνών,
β) αν στην πραγματικότητα επιδιώκει σκοπό διαφορετικό από αυτόν που ορίζει ο νόμος και
γ) αν η λειτουργία του έχει καταστεί παράνομη ή ανήθικη ή αντίθετη προς τη δημόσια τάξη. Η αίτηση εκδικάζεται κατά την εκούσια δικαιοδοσία.
Η εποπτεύουσα αρχή μπορεί να προβαίνει σε τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους για τη διακρίβωση της νόμιμης λειτουργίας του νομικού πρόσωπου, οι οποίοι περιορίζονται αποκλειστικά στη συνδρομή ή μη των λόγω διάλυσής του.

σ.σ. δηλαδή αν κηρύξεις κάτι ανάλογο με τον εν λόγω επίσκοπο, πάει η ενορία, και αν βγείς στους δρόμους να διαμαρτυρηθείς για κανένα βλάσφημο θεατρικό έργο, σε μάζεψαν, και μόλις εξακριβώσουν που υπάγεσαι, πάει η ενορία.
(Ελπίζω να καταλάβανε κάποιοι γιατί τους τα φορτώνω απο τα ιστολόγια...)

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.