" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο, 17 Σεπτεμβρίου 2016

Δεν λέγατε, κύριοι κομισάριοι της κυβέρνησης, στις διάφορες τοπικές κοινωνίες, πως τους εγκαθιστάτε προσωρινά; Στο Ωραιόκαστρο γίνεται η πρόβα τζενεράλε της καταστολής της αντίδρασης των τοπικών κοινωνιών στον ισλαμικό εποικισμό

Tο μόνο φυσιολογικό συναίσθημα απέναντι στα παιδιά, οποιασδήποτε προέλευσης και θρησκείας παιδιά, είναι να τα αγαπάς. Αφύσικο όμως και ανώμαλο συναίσθημα είναι να αγαπάς τα ξένα παιδιά περισσότερο από τα δικά σου, όπως και το να αγαπάς περισσότερο ξένες πατρίδες και λαούς από την δική σου Πατρίδα και το λαό στον οποίο ανήκεις.


Μαρξιστές πάσης απόχρωσης, φρικιά και ναζί, ήταν και είναι μανούλες στην προπαγάνδα και στο να κολλάνε ταμπέλες. Το μεγαλύτερο λάθος, που μπορείς να κάνεις, είναι να δίνεις μια πεντάρα για το τι σε θεωρούν και να κάμπτεσαι μπροστά στους πιο βρώμικους τιμητές.

Δεν λέγατε, κύριοι κομισάριοι της κυβέρνησης, στις διάφορες τοπικές κοινωνίες, πως τους εγκαθιστάτε προσωρινά;

Η υπόθεση του Ωραιοκάστρου είναι η πρόβα τζενεράλε για την επιβολή με τσαμπουκά της νέας φαρδιάς και πλατιάς μουσουλμανικής μειονότητας που φτιάχνει ο ΣΥΡΙΖΑ, μέσα από τον συνεχιζόμενο ισλαμικό εποικισμό της χώρας.
Αυτός δε ο εποικισμός έχει και ταξικά χαρακτηριστικά, αφού οι απρόσκλητοι μουσαφιραίοι διασπείρονται κυρίως σε χωριά, κωμοπόλεις και συνοικίες φτωχών.


Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο:

Αυτοί που διασπείρουν ανά την Ελλάδα σε hot spot τους σουνίτες μουσουλμάνους, που μας στέλνει με κέρδος ανά κεφαλή ο δουλέμπορος και συνεργάτης του ISIS Ερντογάν, είναι πλούσιοι αριστεροί, κατά κανόνα μένουν σε χλιδάτες γειτονιές και τα παιδιά τους σπουδάζουν σε κυριλέ ιδιωτικά σχολεία, όπου ο μόνος αλλοδαπός ίσως είναι ο κηπουρός, οι τραπεζοκόμοι που σερβίρουν τα καλομαθημένα αρχοντόπουλα κι οι καθαρίστριες.

Καταρχήν, το μόνο φυσιολογικό συναίσθημα απέναντι στα παιδιά, οποιασδήποτε προέλευσης και θρησκείας παιδιά, είναι το να τα αγαπάς.


Αφύσικο όμως και ανώμαλο συναίσθημα είναι να αγαπάς τα ξένα παιδιά περισσότερο από τα δικά σου, όπως και το να αγαπάς περισσότερο ξένες πατρίδες και λαούς από την δική σου Πατρίδα και το λαό στον οποίο ανήκεις.



Τα φερέφωνα της καθεστωτικής «προόδου» επί μέρες τώρα καθυβρίζουν και συκοφαντούν απλούς ανθρώπους, τους γονείς του 5ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου. Κάθε κομμουνιστής, αναρχικός, χαζοφιλελέφτ, θεώρησε καθήκον του να τους απευθύνει κι από μια βρισιά.



Τι πραγματικά συμβαίνει; Είναι το Ωραιόκαστρο η πρωτεύουσα της ελληνικής Κου Κλουξ Κλαν; Θέλουν να αποκλείσουν τα προσφυγόπουλα από την εκπαίδευση, να τα σκοτώσουν και να τα φάνε; Είναι ρατσιστές, φασίστες κλπ;
Όλα τα παιδιά που πάνε στο σχολείο πρέπει να έχουν κάνει κάποια εμβόλια, να υπάρχει ένας μίνιμουμ ιατρικός, υγειονομικός έλεγχος. Για τα παιδιά των προσφύγων και λαθρομεταναστών, με τις
συνθήκες από εκεί που έφυγαν και στην διαδρομή τους, ως εδώ, δυστυχώς αυτό δεν ισχύει. Εξ ού και τα κρούσματα ηπατίτιδας σε προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων που εκτελούν υπηρεσία σε hot spot και έρχονται σε στενή επαφή με τις οικογένειες των εισελθόντων.
Πού είναι λοιπόν το παράλογο και ρατσιστικό στους φόβους των γονιών;



Επίσης, πουθενά δεν είδα άρνηση να έχουν αυτά τα παιδιά πρόσβαση στην εκπαίδευση. Το τι λένε μερικοί «καμένοι» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αδιάφορο. Ο Δήμος, διάβασα, την δήλωση, προτείνει ορθώς δομές εκπαίδευσης εκτός των σχολείων και εκτός Δήμου. Αφού υπάρχει το πρόβλημα, γιατί δεν στήνονται δομές, σχολεία, στα ίδια τα hot spot ή αλλού, ώσπου να γυρίσουν αυτά τα παιδιά στις χώρες τους ή να μετεγκατασταθούν σε χώρες της Ε.Ε. που θα τους δεχθούν; Οι χοντροκώλες ΜΚΟ κι οι «αλληλέγγυοι» ας χλαπακιάσουν λιγότερα εκατομμύρια κι ας αναλωθούν μερικά για την λειτουργία αξιοπρεπών σχολείων για τα παιδιά αυτά, τα οποία δεν διάλεξαν που θα γεννηθούν και που θα τα τραβολογάνε οι γονείς τους κι έτσι να έχουν δικά τους ξεχωριστά σχολεία, υγειονομική φροντίδα, στην προσωρινή διαμονή τους εδώ.

Δεν λέγατε, κύριοι κομισάριοι της κυβέρνησης, στις διάφορες τοπικές κοινωνίες, πως τους εγκαθιστάτε προσωρινά;
Γιατί έστω και τώρα δεν λέτε την αλήθεια, πως ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ;
Γιατί δεν λέτε, πως στο Ωραιόκαστρο γίνεται η πρόβα τζενεράλε της καταστολής της αντίδρασης των τοπικών κοινωνιών στον ισλαμικό εποικισμό, στο να δημιουργήσετε την παρδαλή, «πολυπολιτισμική» κουρελού που ονειρεύεστε και να υπονομεύσετε την μισητή ομοιογένεια του μισητού Έθνους;

Το ISIS στέλνει εδώ πανικόβλητους επιζήσαντες της γενοκτονίας που διεξάγει αλλά και πλήθος ηττημένων τζιχαντιστών. Το δε κράτος – συμμορία του Ερντογάν τους σπρώχνει εδώ με μερικά χιλιάρικα το κεφάλι. Η δε ροή συνεχίζεται. Η συντριπτική πλειοψηφία τους, προσφύγων και λαθρομεταναστών, είναι σουνίτες. Αναφομοίωτοι σε όλη την Ευρώπη.

Δεν πάνε στους ομοθρήσκους τους, στα πάμπλουτα Εμιράτα του Κόλπου, ούτε στην πάμπλουτη Σ. Αραβία. Έρχονται προς την Ευρώπη με τα επιδόματα, την παροχή στέγης και άλλων ωφελημάτων. Με σχέδιο ή χωρίς σχέδιο, το αποτέλεσμα είναι ο ισλαμικός εποικισμός της Ελλάδας και της Ευρώπης γενικότερα.

Σιγά – σιγά λοιπόν, με τον εγκλωβισμό των ανθρώπων αυτών στη χώρα, δημιουργείται de facto μια νέα μουσουλμανική μειονότητα που αυξάνεται κάθε μέρα με τις εκατοντάδες ημερήσιες αυξήσεις, που αν ο Ερντογάν το θελήσει, θα ξαναγίνουν χιλιάδες.

Σήμερα το Ωραιόκαστρο, αύριο δεκάδες δήμοι και σχολεία όπου θα εντάσσονται όλο και μεγαλύτεροι αριθμοί παιδιών, τα οποία φυσικά δεν πρόκειται να γίνουν χριστιανοί, ούτε και θα επιτρέψουν οι οικογένειες τους την ένταξη τους στον δικό μας κώδικα αξιών και συμπεριφοράς.

Το λυντσάρισμα και η στοχοποίηση των γονέων του Ωραιοκάστρου, για πράγματα που ΔΕΝ είπαν και για την δικαιολογημένη αγανάκτηση και τον φόβο τους για την υγεία των παιδιών τους, μας αφορά άλλους.


Οι συμμορίες των αποδομητών ασκούν λεκτική αλλά και φυσική βία σε όποιους αρνούνται την υλοποίηση της διεθνιστικής τους φαντασίωσης, αδιαφορώντας για τους Νόμους, το Σύνταγμα, την εθνική ομοιογένεια, τον κοινωνικό ιστό και την ασφάλεια των πολιτών.

Η κυβέρνηση που αρνείται να φυλάξει τα σύνορα, που προσκάλεσε με την συμπεριφορά της αυτή την πλημμυρίδα, ενθαρρύνει την δράση αυτών των συμμοριών, με ή χωρίς εισαγωγικά, σπέρνει το μίσος και τον διχασμό στις τοπικές κοινωνίες κι επιδιώκει την υποταγή όλης της κοινωνίας, συνθλίβοντας τους λίγους και φτωχότερους, για παραδειγματισμό των υπολοίπων.

Άμεσος συνεργός του ΣΥΡΙΖΑ είναι η ανεπαρκής και δειλή ηγεσία του κ. Μητσοτάκη, του οποίου η σιωπή στα ζητήματα προστασίας της ταυτότητας μας είναι πιο ηχηρή κι από την πρεμούρα του να υπερασπιστεί τον …Παύλο Τσίμα ή τους παλαιούς καναλάρχες.

Η στάση αυτή της κυβέρνησης είναι αντισυνταγματική, αντεθνική και βλάπτει τα εθνικά συμφέροντα.

Χρέος όλων μας η αντίσταση με όλα τα μέσα που επιτρέπουν το Σύνταγμα και η έννομη τάξη μας.

Σκοπός της Παιδείας, επαναλαμβάνω, κατά το άρθρο 16 του Συντάγματος, είναι η εθνική, ηθική και θρησκευτική διαπαιδαγώγηση των παιδιών. Προφανώς στα νάματα του Ελληνικού κι όχι άλλου Έθνους, προφανώς στα νάματα της Ορθοδοξίας, που το Σύνταγμα αναφέρει ως κρατούσα θρησκεία. Σας θυμίζω δε και το προοίμιο όλων των Συνταγμάτων του Έθνους, από την Επανάσταση ως και σήμερα: «Στο όνομα της Αγίας, Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος».

Σίγουρα πάντως σκοπός της δημόσιας Παιδείας δεν είναι να γίνει εργαλείο για την αλλοίωση του εθνικού και κοινωνικού ιστού, να γίνει εργαλείο για την υλοποίηση καταστροφικών διεθνιστικών φαντασιώσεων.

το είδαμε εδώ


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://www.haniotika-nea.gr/to-ipourgio-igias-gia-ta-pedia-prosfiges-ke-tous-emvoliasmous/
Οπως ηδη σχολιασα κ στο καταπληκτικο αρθρο σας για τους εμβολιασμους καλουμαστε να επιλεξουμε, μεταξυ αλλων, μια υγειονομικη βομβα η τον υποχρωτικο εμβολιασμο των παιδιων μας με οποια συνεπεια εχει αυτο... Ποσα χτυπηματα με μια μονο κινηση...

Ανώνυμος είπε...

Δειτε κι αυτο
http://agiosioannisotheologoskavalas.blogspot.gr/2016/09/blog-post_46.html

Σταυρος

Ανώνυμος είπε...

Πίθηκοι ἀντιγράφουν, ὑποβολεῖς πλουτίζουν







.

«Τὸ δένδρον πέπερις φύεται ἐδῶ εἰς ἀπόκρημνα μέρη, ὅπου δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ φθάσουν οἱ ἄνθρωποι· οἱ πίθηκοι ὅμως, οἱ ὁποῖοι ἄφθονοι διαιτῶνται ἐκεῖ 'ἐν μυχοῖς τοῦ ὄρους' τίθενται εἰς τὴν ὑπηρεσίαν τῶν ἀνθρώπων κατὰ τὸν ἑξῆς ἔξυπνον τρόπον: Ἀπὸ ὅσα δένδρα φθάνουν, οἱ Ἰνδοὶ κόπτουν μερικοὺς βοστρύχους μὲ καρπὸν καί, ἀφοῦ καθαρίσουν ἕνα μέρος σὰν ἁλώνι γύρω ἀπὸ τὰ δένδρα, ἀπορρίπτουν ἐκεῖ ἐνδεικτικῶς τὸν καρπὸν ὡς ἄχρηστον δῆθεν καὶ ἀπομακρύνονται. Οἱ πίθηκοι τὰ βλέπουν ὅλα ἀπὸ ψηλὰ καί... πιθηκίζουν τὸν ἄνθρωπον. Ἀναβαίνουν δηλαδὴ ἀμέσως εἰς τὰ δένδρα καὶ μιμούμενοι ἀκριβῶς τὰς κινήσεις τῶν ἀνθρώπων γεμίζουν τὰ ἁλώνια μὲ βοστρύχους καρποῦ. Καὶ οἱ ἄνθρωποι τῆς περιοχῆς εὐγνωμονοῦντες προστατεύουσι τοὺς πιθήκους ἀπὸ τοὺς λέοντας».
Κ. Σ. Κιτρινιάρη «Ἀπολλώνιος Τυανεὺς– Ἄνθρωπος ἤ Δαίμων, Μάγος ἤ Μύστης», ἐκδόσεις Νέα Θέσις, σελ. 25



...
Τὸ πρῶτο μέρος τοῦ ἔργου τοῦ Κ. Σ. Κιτρινιάρη ἀφιερώνεται στὴν ἀφήγηση τοῦ Φιλοστράτου (περ. 170 - 250μ.Χ.) γιὰ τὴ ζωὴ τοῦ Ἀπολλωνίου Τυανέως. Ἐκεῖ διαβάζουμε καὶ γιὰ τὸ πέρασμὰ του ἀπὸ τὴν Ἰνδία, ὅπου οἱ ἄνθρωποι εἶχαν βρεῖ ἕναν εὐφυῆ τρόπο νὰ
συγκεντρώνουν, δίχως νὰ κοπιάζουν ἰδιαίτερα, τὸ -υπερπολύτιμο γιὰ τὴν ἐποχὴ- πιπέρι. Ἁπλούστατα, ἀξιοποιοῦσαν τὸν μιμητισμὸ τῶν πιθήκων. Οἱ ἄνθρωποι ἔκοβαν καρποὺς ἀπὸ τὸ φυτό, τοὺς πετοῦσαν ἐπιδεικτικὰ σ' ἕνα ξέφωτο, ὡς... ἀχρήστους καὶ οἱ πίθηκοι ἔκαναν τὸ ἴδιο, συγκεντρώνοντας ὅσους καρποὺς ἔβλεπαν!

Στην περίπτωση τῶν πιθήκων ὑπῆρχε αντιμίσθιο. Οἱ Ἰνδοὶ ἐργοδότες καί... ὑποβολεῖς τούς, τοὺς προστάτευαν ἀπὸ τὰ λιοντάρια. Στον σύγχρονο κόσμο οἱ πιθηκίζοντες ἐπιδιώκουν νὰ ἔχουν αὐτὴ τὴν παροχή, τῆς ἐξασφάλισης ἀπὸ τοὺς κινδύνους, ἀλλὰ τό... σενάριο δὲν προβλέπει κάτι τέτοιο.





Τὸ ἅγιον τοῖς κυσὶ

Στὴν θέση τῶν Ἰνδῶν ποῦ ἤθελαν νὰ μαζέψουν ἄκοπα πιπέρι ἔχουμε τὴν ὑπερδομή, ποὺ προσπαθεῖ νὰ μᾶς πείσει νὰ πετάξουμε σὰν σκουπίδι ό,τι ἐκείνη θεωρεῖ πολύτιμο: τοὺς πνευματικοὺς (κυρίως) καὶ ὑλικοὺς (δευτερευόντως) θησαυροὺς τῆς παράδοσης. Ἡ γλῶσσα μας, οἱ συνήθειὲς μας, οἱ ἱεροπραξίες καὶ οἱ γιορτὲς μας, οἱ μνῆμες ἀνδραγαθημάτων καὶ οἱ ἀφηγήσεις ἀρετῆς καὶ ἀπόπειρας προσέγγισης μὲ τὸ θεῖο, οἱ βωμοὶ καὶ οἱ ἑστίες μας, ὅλα θέλουν νὰ τὰ πετάξουμε στὸ ξέφωτο γιὰ νὰ τὰ συγκεντρώσουν ὕστερα ἐκεῖνοι καὶ νὰ ἐπεκτείνουν τὴν κυριαρχία τούς.

Οἱ θαλαμηπόλοι τοῦ παγκόσμιου ἐξουσιαστικοῦ συστήματος εἶναι σὲ θέση νὰ ἀντιστρέφουν τὸ ἀξιακὸ σύστημα τῶν νεοπιθήκων. Δὲν εἶναι δὰ καὶ τόσο δύσκολη ὑπόθεση ἂν στὰ ἀμπάρια τῶν πειρατικῶν, ποὺ κουρσεύουν συνειδήσεις, ἔχουν συγκεντρωθεῖ, λαδωμένα μικρόφωνα, παραισθησιογόνες κάμέρες, μισθωμένες γραφίδες ποὺ σκαλίζουν νηπενθεῖς λέξεις– καθὼς καὶ μερικὰ κανονικὰ πυροβόλα ὄπλα, ἂν ὅλα τὰ προαναφερθέντα δὲν ἀποδώσουν τὰ ἀναμενόμενα.

Οἱ μαγεμένοι νεοπίθηκοι θὰ λησμονήσουν τὶς θυσίες τῶν προγόνων τοὺς καὶ τὸ αἷμα των προπατόρων πολεμιστῶν θὰ γίνει σπονδὴ στὶς κίβδηλες θεότητες τοῦ τίποτα. Με τὸν εκχυνόμὲνο ἱδρῶτὰ τῶν γενεῶν θὰ γεμίζουν οἱ πισίνες τῶν λυγρῶν, λιπαρῶν συβαριτῶν, τῶν ὑποβολέων τῆς νέας τάξης.

Ὅμως, ἡ μεγάλη διαφορὰ μεταξὺ τῆς διδακτικῆς ἀφήγησης τοῦ Φιλοστράτου γιὰ τοὺς πιθήκους ποὺ ἐξασφάλιζαν τὸ πιπέρι τῶν ἀνθρώπων καὶ τῶν σημερινῶν πιθηκιζόντων βρίσκεται στὸ μενοὺ τῶν λεόντων. Στην ἀρένὰ τῆς μετανεωτερικότὴτας μόλις οἱ νεοπίθηκοι ὁλοκληρώσουν τὴ μεταφορὰ τῶν διαθεσίμων τους στὰ ἀποταμιευτήρια τῶν ὑποβολέων, ρίπττονται στὰ λιοντάρια, τὰ ἀείποτε πεινασμένα.

http://adiavroxoi.blogspot.gr/2016/07/blog-post_25.html#more

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.