" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

Οι δύο ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ του ΜΟΝΑΧΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΠΡΟΣ τον μητροπολίιτη ΑΙΤΩΛΙΑΣ κ. Κοσμά

ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΟΡΙΑ 
ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ

Στις 12 του μηνός (Σεπτεμβρίου 2017) ο επίτροπος Δημήτριος Κ. με δύο λαϊκούς ζήτησε πάλι από τον μοναχό Νεκτάριο να φύγει από τον τόπο της Μετανοίας του (απ’ όπου ο ίδιος ο επίσκοπος κ. Κοσμάς χάρη φιλοξενίας τον τοποθέτησε πριν τρία χρόνια).

Στην ειρηνική πρόταση του μοναχού «περιμένω χαρτί του δεσπότη» ο επίτροπος βεβαίωσε πως ο επίσκοπος «χαρτί» δεν δίνει! 

Στην συνέχεια -παρόντος του λαϊκού Χρήστου Ελευθεριάδη που φιλοξενείται στο χώρο της Αγίας Παρασκευής- ο μοναχός Νεκτάριος ζήτησε από τον επίτροπο να του δώσουν αυτοί "χαρτί" (ενν. η επιτροπή του Ι. Ναού) που να βεβαιώνει γραπτώς αυτά που άκουσαν από το στόμα του ηγουμένου της Ι.Μονής Μυρτιάς Τριχωνίδος π.Ιωσήφ, ότι δηλαδή ο λόγος που ζητά ο δεσπότης την απομάκρυνσή του είναι η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ του και ουδείς άλλος! Φυσικά ο επίτροπος –σε πρώτη φάση- αρνήθηκε!



Επιστολή 1η:
"1η ‘Ιουλίου 2017Κλείνω τὴν ἐπιστολή μου αὐτήν Σεβ/τατε, μὲ μία ἀκόμη υἱκὴ θερμὴ παράκληση:
Σταθεῖτε ὀρθὸς στὴν ἱστορικὴ ἀποστολή σας καὶ διατρανῶστε μὲ πυγμὴ καὶ ἀλήθεια τὴν ἀπόρριψη τῶν ἀποφάσεων τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης. "




Επιστολή 2η:
"17η ‘Ιουλίου 2017Μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ, δὲν θὰ σᾶς ἀκολουθήσω στὸν κατήφορο ποῦ πήρατε καὶ σᾶς δηλώνω ὅτι ἀπὸ σήμερα 17/7/2017 ἀνήμερα τῆς Ἄγ.Μεγαλομ.Μαρίνης,
ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΙ ἀπό σας 


καὶ δὲν θέλω νὰ ἔχω καμμία κοινωνία μαζί σας βάσει τῶν Ἱ.Κανόνων ποὺ ἀναφέρθησαν στὴν α’ ἐπισυναπτόμενη, διότι:


Α) Δὲν καταγγείλατε δημοσίως τὴν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης παρ’ὅλο ὅτι ἔχει περάσει ἕνας ὁλόκλη-ρος χρόνος ἀπὸ τὴν σύγκλησή της, 

Β) Ἀποδεχθήκατε στὴν πράξη τὴν ψευδοσύνοδο, μὲ τὸ νὰ ἐπιτρέψετε τὴν διανομὴ τῆς ψευδοανακοινώσεως πρὸς τὸν λαό, τῆς Ι.Σ.Ε.Ε. στοὺς Ι.Ναοὺς τῆς Μητροπόλεως καὶ ἔτσι κηρύξατε αἵρεση γυμνῆ τῆ κεφαλῆ. 

Γ) Προσκαλεῖτε καὶ προβάλλετε τοὺς οἰκουμενιστᾶς (ἤτοι κακῶς συναναστρέφεσθε*) στὸ ποίμνιό σας, ἀντὶ νὰ τοὺς πολεμᾶτε μὲ τὰ ὄπλα τῆς Πατερικῆς Ἀληθείας καὶ νὰ τοὺς ἀπομακρύνετε ἀπὸ τὸ ποίμνιο. 

Δ) Δεν καταγγείλατε τον Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν και τους Μητροπολίτες που ἐκάλεσαν τους αἱρετικούς και ἀλλοθρήσκους σε συμπροσευχή ἐντός τῶν Ἱ.Ὀρθοδόξων Ναῶν, με ἀποτέλεσμα να μολύνεται το ποίμνιο και να εἶναι δυνάμει ἀφορισμένο ἀπο τους Ἱ.Κανόνες. 

Ε) Δικαιολογεῖτε τὶς συμπροσευχὲς Ἀρχιμανδρίτου τῆς Μητροπόλεως μὲ τοὺς αἱρετικοὺς χωρὶς κἂν νὰ τὸν ἐπιτιμεῖτε παρὰ τοὺς Ἱ.Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας μας, καθὼς καὶ τὴν αἳρεση, ὅτι ‘‘τὸ Πηδάλιο σήμερα δὲν ἐφαρμόζεται’’. 

ΣΤ) Κοινωνεῖτε μὲ τοὺς συμμετέχοντες στὴν ψευδοσύνοδο, οἱ ὁποῖοι συμπροσευχήθηκαν Συνοδικῶς μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καρδινάλιους καὶ πρωτεστάντες ἐντός του Ἱ.Ναοῦ τοῦ Ἄγ.Μηνᾶ Ἡρακλείου Κρήτης, κατὰ τὴν περίοδο διεξαγωγῆς τῆς ψευδοσυνόδου καὶ σύμφωνα μὲ τὸν β’ Ἀντιοχείας εἶναι ἀκοινώνητοι.

π.Νεκτάριος "

Ακολουθούν οι πραγματικά απόλυτα τεκμηριωμένες 2 ομολογιακές επιστολές.

Επιστολή 1η 
προς τον μητροπολίτη Αιτωλίας Κοσμά

π.Νεκτάριος  Μοναχς
  (μέλλουσα  κα  εθε ν γίνει μ τς εχές σας)
  ερ  Μον  γίας Παρασκευς Μάνδρας
    Τ.Κ. : 300 08  Θέρμο Ατωλοακαρνανίας
…….    .       τηλ.κιν. : 6975607150
                                                                                                                   ‘Εν  ερ Μον  
                                                                                                               τ 1η ‘Ιουλίου 2017
                                                                                                  

                                                                                                     Πρς
                                                                                             τν Σεβασμιώτατον
                                                                          Μητροπολίτην Ατωλίας κα καρνανίας
                                                                           π.Κοσμ.   Ες  ερν πόλιν Μεσολογγίου           

                                                                           
Σεβασμιώτατε

μ γάπη Χριστο κα βαθ πόνο ψυχς, πευθύνω υκς ατν τν πιστολν ες τν πατρικήν σας καρδίαν. Γνωρίζω Σεβασμιώτατε τι προέρχεσθε π εσεβ κα μαρτυρικ οκογένεια. πίσης  γνωρίζω τ ρθόδοξα φρονήματά σας, π λόγους πράξεις μολογίας σας, πο κατ καιρος κάνατε, κα χουν δημοσιευθε. σχάτως μως συνέβησαν πολ δυσάρεστα γεγονότα, τ ποα φορον τν ρθόδοξον πίστη μας.  

1) ψευδοσύνοδος το Κολυμπαρίου χει γίνει δ κα να κριβς τος κα οδες πίσκοπος τν καταδίκασε δημοσίως ς ληστρική, οτε κα σες παρ’λο τι διωτικς μολογετε τι ταν τέτοια. Μάλιστα κα πιτρέψατε ν διανεμηθε ατ ψευδέστατη ‘‘νακοίνωση πρς τν λα’’ τς Ι.Σ.Ε.Ε. σ πολλος .Ναος τς .Μητροπόλεως, ποία ποδέχεται τν ψευδοσύνοδο ατν κα μ τν τρόπο ατ κηρύξατε αρεση γυμν τ κεφαλ στν Μητρόπολή μας


Σχόλιο ο Παιδαγωγός: Το επίσημο Δελτίο Τύπου της Ιεράς Συνόδου (Νοεμβρίου 2016).
"Ομόφωνα αποδεκτή" η εισήγηση του μητροπολίτη Σερρών
(αναφορικά με την ψευδο(Σύνοδο) της Κρήτης).
Οι "παραδοσιακοί" ιεράρχες με την σιωπή τους ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ την ψευδοσύνοδο και τις αιρέσεις ως εκκλησίες

2) φαρμόζονται στν πράξη ο ποφάσεις τς ψευδοσυνόδου (λλ κα περβαίνονται) φο ο οκουμενιστα ψευδεπίσκοποι, βάζουν στος ρθοδόξους .Ναος χι μόνον τος αρετικος σ συμπροσευχή, λλ κα τος λλοθρήσκους (βλέπε πισυναπτόμενες φωτογραφίες). 
Τ ποίμνιο δν μολύνεται Σβ/τατε;  φορισμς λέγουν ο γιοι πόστολοι στν 45ον Κανόνα γι ποιον συμπροσευχηθε μ αρετικόν, κόμα κα μέσα σ σπίτι (βλ.Πηδάλιον σέλ.51).  
Σχόλιο ο Παιδαγωγός:Δράμα, Δεκέμβριος 2016. Εορτή της Αγίας Βαρβάρας. Συμπροσευχή με προτεστάντη (ψευδο) επίσκοπο και την ιέρεια γυναίκα του! Δείτε εδώ.

Μόνον νας ρχιμανδρίτης τόλμησε, γούμενος τς .Μονς Λογγοβάρδας Πάρου κα πέβαλλε κανονικ μήνυση κατ το αρεσιάρχου Βαρθολομαίου πρν λίγους μνες [σέβομαι τν θεσμό, χι μως κα τς παναιρετικς δοξασίες κα βλασφημίες το  Πατριάρχη, κατ το γ.Πνεύματος, το Χριστο, τς Παναγίας κα τν γίων της κκλησίας μας (παραθέττω πόμνημα μ φωτογραφίες κα κείμενο που παριθμονται ο αρετικς δοξασίες κα πράξεις του)].


3)  σες Σβ/τατε δν μο επατε πρν λίγους μνες τι: ‘‘ποτ δν θ συμπροσευχηθ μ τος παπικος, οτε θ πιτρέψω ν μπον στος .Ναος τς Μητροπόλεως’’
Κα πς δώσατε ελογία στν ρχιερατ.πίτροπον Θέρμου ρχιμ.π.Θεοκλητ Ράπτη ν  μεταβε  στ Φανρι, (μετ π προκληση ερομονάχου, ποος μελλε ν χειροτονηθε πίσκοπος κε), τν Κυριακν μάλιστα τς  ρθοδοξίας  κα ν σπασθε τν αρεσιάρχη Πατριάρχη, ποος χει λα τ ναθέματα τς Ζ’ Οκουμ. Συνόδου πάνω του, ποία πεφάνθη: ‘‘ες πάντας τος αρετικος νάθεμα.’’; κα ‘‘τος κοινωνοσιν ν γνώσει (τος αρετικος) νάθεμα’’;  

κε, συμπροσευχήθηκε π.Θεόκλητος ντός του . Ναο, μ τρες αρετικος καρδινάλιους κατ τν διάρκεια τς Θ.Λειτουργίας
νέφερα προηγουμένως τν 45ον Κανόνα τν γ.ποστόλων πο πιτάσσει φορισμό
Σς πενθυμίζω πίσης τι Β’ Κανν τς ν ντιοχεί Τοπικς Συνόδου (χούσης οκουμενικν κύρος),  διατάσσει πως: ‘‘... κοινωνν κοινωνήτ, κοινώνητος σται’’ (Πηδάλιον σελ.407).  
δείτε σχετικά ντοκουμέντα, εδώ

πάντηση στν ρώτησή μου ταν πέστρεψε ν λόγ π τ  Φανάρι ταν (το ἀμέσου περιβάλλοντός του, χωρς μως ν τ διαψεύσει παρών π.Θεόκλητος), τι ‘‘τ Πηδάλιο σήμερα δν φαρμόζεται’’.  ραγε σπάζεσθε κα σες ατν τν βλασφημία κα αρεση;  

Κα πς  τν δικαιολογήσατε τν π.Θεόκλητο λεγοντάς μου σες διος, τι ‘‘δν μποροσε ν φύγει π τν .Να γιατί ταν κε Πατριάρχης!!!’’;  Μ ατν τν τρόπο δν τν καταδικάζετε σ αώνια μετανοησία;  

Κα  μένα  μ παρακινήσατε  ν  θετήσω τος  Ἱ.Κανόνες  πο προστάζουν ν
τν χω κοινώνητο, ‘‘ν τν χεις μο επατε πνευματικό πατέρα πως πρτα, κα ν κοινωνες μαζί του, ν παίρνεις ελογία !!!’’.  Δηλαδὴ, προτιμτε σεῖς και ο ερες τς Ἱ.Μητροπόλεως, ν πακούετε στν αρετικ κα βλάσφημο Πατριάρχη Κων/πόλεως, π φόβο σεβασμό, κα δν φοβεσθε κα δν τρέμετε τν Θε ποος βρίζεται κα καταλύεται κάθε ερς Κανόνας μ τν παρουσία τν αρετικν κα λλοθρήσκων τν ναθεματισμένων μέσα στν Θ.Λειτουργία κα μάλιστα τν Κυριακή της ρθοδοξίας; 

Μο επατε  τι π.Θεόκλητος δν εναι αρετικός. μως Σβ/τατε κανν τν γ. ποστόλν δν ξετάζει τ φρόνημα το συμπροσευχομένου, λλ ἐὰν συμπροσευχήθηκε κα μόνον, τν φορίζει. Σεβ/τατε, ‘‘ Θες ο μυκτηρίζεται’’ κα τ θέλημά του τ διατρανώνει μέσ τν Θεοπνεύστων Οκουμενικν Συνόδων κα τν γίων του.


4) ταν σς ζήτησα δεια γι τρεῖς μέρες ν πισκευθ τος γωνιστς πατέρες τς .Μονς γ. Παρασκευς Μηλοχωρίου Πτολεμαδος, ρνηθήκατε, ‘‘γιατί ατο χουν κάνει ποτείχιση’’ πως επατε. λήθεια πιστεύετε στος κανόνες τν .Συνόδων πο ναφέρονται στ Πηδάλιον;  Ν σς θυμήσω τν 15ον Κανόνα τς Πρωτοδευτέρας Οκουμεν.Συνόδου, (σέλ.358 Πηδαλίου-ρμηνεία γ. Νικοδήμου γιορείτου): ‘‘…ἐὰν δ ο ρηθέντες πρόεδροι ναι αρετικοί, κα τν αρεσιν ατν κηρύττουσι παρρησία, κα δι τοτο χωρίζονται ο ες ατος ποκείμενοι, κα προτο ν γένη κόμη συνοδικ κρίσις περ τς αρέσεως ταύτης, ο χωριζόμενοι ατο χι μόνον δι τν χωρισμν δν καταδικάζονται, λλ κα τιμς τς πρεπούσης ς ρθόδοξοι, εναι ξιοι, πειδ χι σχίσμα προξένησαν ες τν κκλησίαν μ τν χωρισμν ατόν, λλ μλλον λευθέρωσαν τν κκλησίαν π τ σχίσμα κα τν αρεσιν τν ψευδοεπισκόπων ατν (ρα κα τν λποστολικόν)’’.

Βέβαια βγάζετε λόγους κα γκυκλίους κατ το παπισμο κα κατ το οκουμενισμο, λλ συγχρόνως καλετε τος παναιρετικος οκουμενιστάς (τος ναθεματισμένους π λες τς Οκουμενικς Συνόδους) στν .Μητρόπολη πηγαίνετε σες ταν σς καλον ατοί, κα συλλειτουργετε μαζί τους, μ τος ποίους δν χετε τν δια πίστη.  

 



Χάρις το γίου Πνεύματος (πως συμφωνον ρκετο λόγιοι τς κκλησίας μας) δν σς γκαταλείπει ταν νταλλάσετε τν Λειτουργικν σπασμν μ τος οκουμενιστάς; Κηρύξατε προσφάτως σ Κυριακάτικο Λειτουργικό Κήρυγμά σας, τ λόγιον το Κυρίου μας, τι δν μπορε Χριστιανς ν δουλεύει σ δύο Κυρίους (Μάτθ.ΣΤ’24).

κάθε μία αρεση κα ο θρησκεες εναι καταδικασμένες π Οκουμεν.Συνόδους μ φορισμούς, καθαιρέσεις κα ναθέματα (κα γι σους συντάσονται μ τς αρέσεις ατές), ρα κα παναρεση το οκουμενισμο, ποία περιέχει κα ποδέχεται λες τς αρέσεις κα τς θρησκεες, ς δος σωτηρίας, ( ποία χει καταδικασθε κα π τν Σύνοδο τν Ρώσων τς διασπορς ς αρετική).  Ο γ. πόστολοι στς διαταγές τους, δν διατάσουν ν φεύγουμε μακρι π φθοροποιούς ποιμένες;  Κα πόστολος:‘‘Μ γίνεσθε τεροζυγοντες πίστοις. Τς γρ  μετοχ δικαιοσύνη κα νομία;…..Δι ξέλθετε κ μέσου ατν κα φορίσθητε, λέγει Κύριος, κα καθάρτου μ πτεσθε, κγ εσδέξομαι μς.…’’(Β’Κόρ.ΣΤ’14-18).

σες διος μου επατε τι τ φρόνημα τς πίστεως τν ρθοδόξων τς ποχς μας χει μβλυνθε. Ετυχς χι λων Σβ/τατε. πάρχει τ μικρν λεμμα, τ μικρν ποίμνιον το Χριστο, Κληρικοί, Μοναχο κα λαϊκοί, πού εναι τοιμοι χι μόνο ν χάσουν τν μισθό τους, τ Μοναστήρια τους, κα τι λλο θ τος στοιχήσει, λλ κόμα κα ν χύσουν τ αμα τους γι τν ρθ πίστη τους.

Συντάσσεσθε λοιπν Σβ/τατε μ τος χθρούς της Παναγίας κα το Υο της (1) μ τος παναιρετικος οκουμενιστάς κα ποκηρύσσετε τος ρθοδόξους δελφος κα γωνιστές; ραγε θ δομε κα διωγμος π σς Σβ/τατε κατ τν ρθοδόξων;  λλ ‘‘σκληρν πρς κέντρα λακτίζειν’’. Μν γίνεσθε Θεομάχος Σεβ/τατε. νακρούσατε πρύμναν.  Μν πλανσθε στ δύσβατα μονοπάτια τς φυγομαχίας, τς νόχου σιωπς ( ποία εναι τ τρίτον εδος τς θείας κατ τν γ.Γρηγόριο Παλαμ) κα τς  συγκαταθέσεως στν παναίρεση το οκουμενισμο. Ο βαρες λύκοι (ο αρετικο) χουν μπε πάνω π ἓναν αἰῶνα μέσα στν Μάνδρα τς κκλησίας κα καταβροχθίζουν τ πρόβατα (λλοιώνοντας τ φρόνημα τς πίστεως τν ρθοδόξων). γωνισθετε μαζ μ τν Χριστ πρ τς πίστεως  κα  σταματσθε  τν  διγλωσία,  τς  τάχα  διακρίσεως (πως  νομάζουν τν προδοσία  τς πίστεως μερικο σήμερα πλανεμένοι  πνευματικο  μ  φήμη  γίου  κα παρασύρρουν  πολλούς,  κόμα  κα  πισκόπους)  κα τς πολιτικς (πως μου επατε κατ’ δίαν). Κάνουμε πολιτικ  στ  θέματα τς πίστεως Σβ/τατε;  Κα  μάλιστα τώρα πού αρεση ψηφίσθηκε Συνοδικς;  Λέγει γιος Θεόδωρος Στουδίτης: ‘‘φο μωςκδηλώθηκε φανερ αρετικ σέβεια μ τ σύνοδο, πρέπει τώρα κα ελάβειά σου, μαζ μ λους τους ρθοδόξους, οτε ν μνημονεύει κανένα π ατος πο λαβαν μέρος στ μοιχοσύνοδο (ψευδοσύνοδο θ λέγαμε σήμερα), συμφωνον μ ατήν….Γιατί Χρυσόστομος μ μεγάλη φωνή, χθρούς το Θεο χαρακτήρισε χι μόνο τος αρετικούς, λλ κα κείνους πο κοινωνον μαζ μ ατούς’’(2)
Κα Μ.Βασίλειος μοίως: (3).  
Κα γ.Μ.θανάσιος: ‘‘….Γιατί ατν πο τ φρόνημα ρνούμαστε, πρέπει κα τς κοινωνίας  ν πέχουμε. Κα ἐὰν κάποιος μολογε τν ρθ πίστη, λλ κοινωνε μ ατούς, ν τν προτρέπετε ν σταματήσει ν τ κάνει` κι ν δεχθε τν σύστασή σας ν τν χετε σν δελφό. ν δ πιμένει ν τν γκαταλείπετε. τσι θ διατηρήσετε τν καθαρ πίστη κα κενοι βλέποντάς σας θ φεληθον’’. (4)  
Κα τί θ πομε, μ εναι Πατριάρχης ρχιεπίσκοπος Μητροπολίτης; ρθο-δοξία κελεύει: ‘‘κα ἐὰν μες γγελος ξ ορανο εαγγελίζται μν παρ’ εηγγελισάμεθα μν, νάθεμα στω’’. (Γαλ.Α’8)   γιος Θεόδωρος Στουδίτης  λέγει: ‘‘κα ργο το μοναχο εναι τ ν μν νέχεται ν λλάξει τ παραμικρ στ Εαγγέλιο, στε ν μν συμβε, δίνοντας στος λαϊκος  παράδειγμα αρέσεως κα πικοινωνίας μ αρετικούς, ν δώσει λόγο γι τν πώλειά τους.’’ (5)       

Κλείνω τν πιστολή μου ατήν Σεβ/τατε, μ μία κόμη υκ θερμ παράκληση
Σταθετε ρθς στν στορικ ποστολή σας κα διατρανστε μ πυγμ κα λήθεια τν πόρριψη τν ποφάσεων τς ψευδοσυνόδου τς Κρήτης. Μν παρασύρεσθε οτε π τς πειλές, οτε π τν ριθμητικ περοχ τν οκουμενιστν εραρχν. λλωστε ρθόδοξος θεωρε τιμή του κα μεγάλο στέφανο, ν διωχθε, ν καθαιρεθε κα ν πάθει για την πίστη του. γ.Μάρκος Εγενικς ταν μόνος, καθς κα γ. Μάξιμος μολογητής. λήθεια π μόνη της εναι πλειοψηφική κα δν σχύει πάντοτε τ ντίθετο.

Μν φοβσθε Σβ/τατε. Ο γιοι τς κκλησίας μας τος ποίους ορτάζωμε πανηγυρικς, δν φοβήθηκαν ατος πο ποκτείνουν τ σμα, λλ τν Παντοδύναμο Θεό. λλωστε ληθινς πίσκοπος δν φοβται. Γι’ ατ κα κκλησία στος θρόνους τν πισκόπων πάνω πεικονίζει ετος ψιπέτας, κα κάτω λεοντάρια. Κα πόστολος λέγει: ‘‘λλ’ μες δν εμεθα νθρωποι δειλί-ας κα ποχωρήσεως γι ν χαθομε, λλ πίστεως γι ν σωθομε.’’(βρ.Ι’39)(βλ.και Ρωμ.Η’15).

Δν δύναμαι πλέον Σβ/τατε ν κούω ν μνημονεύεται π σς Ι.Σ.Ε.Ε ς ‘‘τῆς ὀρθοτομούσης τν λόγον τς Σς ληθείας’’, μετ τ Κολυμβάρι, ποία μνημονεύει τν μεγαλύτερο αρετικό ὃλων τῶν ἐποχῶν (ὃπως χαρακτήρισε τον Βαρθολομαο ὁ μακαριστός Νικ.Σωτηρόπουλος) ὡς ‘‘ρθοτομοντα τν λόγο τς Σς ληθείας’’. Τοτο θεωρ ς τν μεγαλύτερον μπαιγμ κατ το Θεο.

ΔΗΜΟΣΙΩΣ λοιπόν ΝΑ ΑΠΟΚΗΡΥΞΕΤΕ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΣΑΝ ΛΗΣΤΡΙΚΗ κα ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΙΤΕ (βάσει το 15ου Κανόνος τς Πρωτοδευτέρας Οκουμεν.Συνόδου), ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΩ-ΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΝ ΣΥΝΟΔΟ, (ο ποοι ψήφισαν αρέσεις στν Κρήτη κα λλοι ετε τς ποδέχθηκαν με δηλώσεις των, ετε δια τς σιωπῆς). Μ μία τέτοια ρωϊκ κα γιοπατερικ νέργεια, θ μοιάσετε το γ.Μάρκου το Εγενικο κα τν λλων μεγάλων μολογητν. Κάντε το γιε Δέσποτα κα θ προστρέξει λος ρθόδοξος κλρος κα λας ν σπαστε τ γιασμένα ποδαράκια σας. Τότε θ δομε τος πολυέλαιους τν .Ναν μας ν σειονται πανηγυρικ κα θ κούσωμε τος γ.γγέλους π τν Οραν ν ψάλλουν: ‘‘τν δεσπότη κα ρχιερέα μν’’.

Στν ντίθετη μως περίπτωση σες προσωπικ κα ο πόλοιποι εράρχες θ εστε ατία τν περχομένων δεινν (πως μς διδάσκει στορία (6) και οἱ Προφήτες) κα τς βαρις λυσίδας πο θ δέσει τν ρθοδοξία.Τότε θ σκοτεινιάσει ορανός. Ο καμπάνες τν .Ναν θ κτυπον λυπητερ κα ‘‘ργ το Θεο’’ θ πέσει πάνω σ’λους μας. Τότε γι λους μς τος πιστος στν Πατερικ Παράδοση, δν θ μένει παρ μόνη δυνατότης ελογημένης ντίδρασης, Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ π σους εράρχες χουν δη δεχθε θ δεχθον τς ποφάσεις τς ψευδοσυνόδου τς Κρήτης. Σς κετεύω, μν πιτρέψετε τ μεγάλο κακ στν τόπο μας.                       
                                                                                                                 Μετ’ ὰγάπης Χριστοῦ και
                                                                                                              το προσήκοντος σεβασμο
                                                                                                                   π.Νεκτάριος Μοναχς
/γρ.: 1) Σχίσμα  στν  κκλησία χουν δη κάνει  ο παναιρετικο οκουμενιστς καὶ ὄχι ο ποτειχιζόμενοι π ατος  (βλ. ς νω 15ον  Κανόνα Πρωτοδευτέρας Οκ.Συνόδου). 


--------------
(1) μφάνιση τς Παναγίας στν σκητ τς .Μονς Ζωγράφου γ.ρους Γέροντα Γαβριήλ, πο το επε: ‘‘ Ἂπελθε ταχέως εἰς την Μονήν, ἀνάγγειλον εἰς τους Μοναχούς και τον Καθηγούμενον ὃτι οἱ ἐχθροί ἐμοῦ και τοῦ Υἱοῦ μου ἐπλησίασαν. Ὃστις ἀσθενεῖ τῶ πνεύματι και φοβηθῆ ἂς κρυφθῆ ἒως ἂν παρέλθῃ ὁ πειρασμός. Οἱ δε ἐπιθυ-μοῦντες τους μαρτυρικούς στεφάνους ἂς παραμείνουν ἐν τῆ Ἱ.Μονῆ’’. Ο χθρο σαν ο στρατιτες τν λατινοφρό-νων ατοκράτορος Κων/πόλεως κα το αρετικο ψευδοπατριάρχου .Βέκκου, ( ποος μπρς στος σημερινος οκουμενιστάς εναι μαθητούδι). 
(2) Φιλοκαλία, γ. Θεοδώρου Στουδίτου Βιβλ.Α’πιστολ 39η .
(3) ‘‘Ατος πο προσποιονται τι κρατον κα μολογον τν ρθόδοξη πίστη, μως γίνονται συγκοινωνο μ τος τερόφρονες αρετικούς, ἐὰν δεχθον παραγγελία ν πομακρυνθον κα δν τ κάνουν, (ατούς), χι μόνο ν μ τος δεχόμαστε στ Θεία Κοινωνία, λλ οτε δελφος ν τος νομά-ζουμε’’ Ν.Βασιλειάδη, γ.Μάρκος Εγενικς κα νωσις τν κκλησιν.κδ.« Σωτρ»θναι 1972 σέλ.95.  
(4) γ.θανασίου, Τος τν μονήρη βίον σκούσι PG 26,1188 BC.
(5) Φιλοκαλία, γ.Θεοδώρου Στουδίτου Βιβλ.Α’ πιστολ 39η.
(6) π.χ. α) Ἡ ἄλλωση Κν/πόλεως, λόγω το συλλείτουργου μ τος παπικος στν γ.Σοφία στς 12/12/1452 τοι 6 μνες πρ τς λώσεως (πως μολογε γιασμένος μακαριστς Γέροντας π.φραμ Κατουνακιώτης). β) μικρασιατικ καταστροφή, λόγω τς παναιρετικς οκουμενιστικς Πατριαρχικς γκυκλίου το 1920 (εχαν δη προηγηθε λλες δύο παρόμοιες αρετικς γκύκλιοι το 1902 κα 1904κα τς λώσεως το Πατριαρχείου π τος οἰκουμενιστάς (π τς ρχς δη το 20ο αώνα). Τότε μ τν πόλεμο, Κύριος βγαλε π τν δικαιοδοσία τν αρετικν Πατριαρχικν, λον τν λα τς Μικρς σίας μ τν θάνατο κα τν προσφυγιά, σώζοντάς τους π τν αρεση. γ)  Τ λεγόμενα Σεπτεμβριανά: εχαν μείνει 150.000 λληνορθόδοξοι στν Κν/πόλη, ταν μασόνος Πατριάρχης θηναγόρας τ 1955, ρχισε τος ναγγαλισμος μ τν αρεσιάρχη πάπα Ρώμης κα Κοινωνοσε τος παπικος στν Κων/πολη κα προέτρεπε τος ρθοδόξους τῆς ταλίας, ν πηγαίνουν ν Κοινωνον στν ‘‘καλ’’ (λύκο) πάπα. Τότε, π Μεντερς πρωθυπουργο τς Τουρκίας, ο μιάγριοι Λαζο φανατικο μωαμεθανο (φο τος μετέφεραν μ πούλμαν μισθωμένα π τν κυβέρνηση τν Τούρκων) σπασαν κα κατέστρεψαν τ πάντα τν λλήνων, καταστήματα, σπίτια, κκλησίες, φόνευσαν τος περισσοτέρους ερες κα πολ λα κα βίασαν τς γυνακες τν ρθοδόξων, ναγκάζοντάς τους ν φύγουν πρόσφυγες κα ατο π τν Πόλη. τσι σώθηκαν κα ατο π τν αρεση τν λατινοφρόνων κα τόν οκουμενισμό πού ρχισε ν καλπάζει στν Κων/πολη.   Κα δ) σημερινς πόλεμος στν Συρία, λόγω τς νώσεως πο πέγραψε τότε «ρθόδοξος» οκουμενιστς Πατριάρχης ντιοχείας μ τος αρετικος μονοφυσίτες τς Συρίας, πρ λίγων τν. Τ 2 κατομμύρια λληνορθοδόξων τς Συρίας κδιώχθηκαν, μαρτύρησαν φυγαν πρόσφυγες στν λλάδα, κα λλο, σωζόμενοι π τν ψευδένωση μ τος αρετικος μονοφυσίτες.
 [Βλέπουμε λοιπόν, τι Θες πεμβαίνει στς περιπτώσεις πο κινδυνεύει πίστη τν ρθοδόξωνπιτρέ- ποντας ναν πόλεμο, κα τος μετατοπίζει μ τν προσφυγιάγι ν μν πέσουν ο ρθόδ. Χριστιανο στν λέθρια αρεση κα χαθονΚατότε σαν στ προσκήνιο ο αρέσεις κα εδαμε τί μεγάλες καταστροφς πέτρεψε Θες ν γίνουν. Τώρα πού ναπτσσεται κα πεκτείνεται ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ποία ψηφίσθηκε μάλιστα μ σύνοδο, καταλαβανουμε (πως προφητεύουν κα ο γιοι τς κκλησίας μας, παλαιο κα νεώτεροι), τί καταστροφ θ ρθη;  Κα ατ πολ μεγάλη  καταστροφ θ προέλθει ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΟΒΕΡΕΣ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ, τν ρχιερέων, το ερατείου κα τν Μοναχν κατ πρτο λόγο, πού δν ντιδρον πως πρέπει γι ν ποτρέψουν τν πνευματικ λλοίωση τν πιστν κα ν ντισταθον στν παναίρεση, λλ ΣΑΝ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣ, ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ, καθς κα τς ΑΜΕΤΑΝΟΗΣΙΑΣ  κλήρου κα λαο]. 

  
[Σήμερα, ποιος δν εναι ποτειχισμένος, π τος οκουμενιστέςεναι ποτυχημένος  στν  πίστη].




Επιστολή 2η 
προς τον μητροπολίτη Αιτωλίας Κοσμά


π.Νεκτάριος  Μοναχς
  (μέλλουσα  κα  εθε ν γίνει μ τς εχές σας)
  ερ  Μον  γίας Παρασκευς Μάνδρας
    Τ.Κ. : 300 08  Θέρμο Ατωλοακαρνανίας
…….    .       τηλ.κιν. : 6975607150
                                                                                                  ‘Εν  ερ Μον  τ 17η ‘Ιουλίου 2017
                                                                                                                        Πρς
                                                                                                            τν Σεβασμιώτατον
                                                                                           Μητροπολίτην Ατωλίας κα καρνανίας
                                                                                           π.Κοσμ.   Ες  ερν πόλιν Μεσολογγίου
                                                                                     

Β’ Ἐπιστολή


Σεβασμιώτατε
στὶς 07/07/2017 ἐνῶ εἶχε ἤδη γραφεῖ ἡ α’ἐπισυναπτόμενη ἐπιστολή μου, ἔγινε ἡ πρώτη Πανηγυρικὴ ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου Βλασίου τοῦ ἐν Σκλαβένοις. Γιὰ τὸν ἑορτασμὸ προσκαλέσατε, ἐκτὸς τῶν ἄλλων καὶ τοὺς Μητροπολ. Ἀδριανουπόλεως Ἀμφιλόχιο καὶ Πρεβέζης Χρυσόστομο, σκανδαλίζοντας τὸν κλῆρο καὶ τὸν λαὸ τοῦ Θεοῦ, οἱ ὁποῖοι ἔλαβαν μέρος στὴν ληστρικὴ σύνοδο τοῦ Κολυμβαρίου καὶ ὑπέγραψαν προδίδοντες τὸν Χριστό, τοὺς ὁποίους προσφωνήσατε, εὐχαριστήσατε καὶ συλλειτουργήσατε μαζί τους, ἀνταλλάσσοντας τὸν Λειτουργικὸ ἀσπασμό, σὰν νὰ μὴν ἔκαναν τίποτε τὸ ἐπιλήψιμο. 


Ἐπίσης εὐχαριστήσατε ἰδιαιτέρως τὸν ‘‘Παναγιώτατον οἰκουμενικὸν Πατριάρχην κ.κ.Βαρθολομαῖον καὶ τὴν Πατριαρχικὴν Σύνοδον’’, γιὰ τὴν ἁγιοκατάταξη τοῦ Ἁγίου μας, καθὼς καὶ ‘‘τὸν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν κ.κ. Ἱερώνυμον καὶ τὴν Δ.Ι.Σ. γιὰ ὅλες τὶς ἀπαιτούμενες ἐνέργειες’’ ὅπως ἀναφέρετε στὸ ἐπίσημο Ἰστολόγιό της. Ι.Μητροπόλεως. 


Καὶ τὸ περασμένο ἔτος, στὴν Πανήγυρη τοῦ Ἄγ.Κοσμᾶ προσκαλέσατε τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Κρήτης Εἰρηναῖο πρωτεργάτη καὶ διοργανωτὴ τῆς ψευδοσυνόδου τοῦ Κολυμπαρίου  καὶ δεινὸν ἐπαινετὴ τῶν αἱρετικῶν ἀποφάσεών της, οἰκουμενιστῆ, ὁ ὁποῖος δέχεται τὸν πάπα ὡς κανονικὸν ἐπίσκοπον, ἐνῶ ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ἔλεγε ‘‘τὸν πάπα νὰ καταράσθε γιατί αὐτὸς θὰ εἶναι ἡ αἰτία’’. Αὐτὸν λοιπὸν φέρατε τάχα νὰ λαμπρύνει τὴν Πανήγυρη τοῦ Ἄγ.Κοσμᾶ; 
η φωτογραφία (αμέσως μετά την ψευδοΣύνοδο της Κρήτης) από περσινή ανάρτηση μας, εδώ.

Καὶ μήπως ὁ Ἅγιος νουθετώντας σας, ἐπέτρεψε ἐκεῖνες τὶς ἡμέρες νὰ παταχθεῖ ὁ αὐχένας σας καὶ νὰ μὴν μπορεῖτε νὰ σηκώσετε τὸ κεφάλι σας, (παρὰ μόνο μὲ τὸ χέρι σας), θέλοντας νὰ σᾶς κάνει νὰ καταλάβετε μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο ὅτι σὰν κεφαλὴ τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας Αἰτολοακαρνανίας, πέσατε, λόγω τῆς συμμείξεώς σας μὲ τοὺς αἱρετικοὺς προδότες τῆς πίστεως  οἰκουμενιστᾶς, τοὺς ὁποίους προσκαλέσατε ὡς μὴ ὀφείλατε στὴν Πανήγυρη τοῦ Ἁγίου, ἀμαυρώνοντας τὴν; Συντάσεσθε λοιπὸν μὲ τοὺς προδότες τῆς Ἀμωμήτου Πίστεώς μας Σὲβ/τατε; Ἐφ’ ὅσον τοὺς προσφωνεῖτε, τοὺς ἀσπάζεσθε, τοὺς εὐχαριστεῖτε, ταυτίζεσθε μὲ αὐτοὺς τοὺς βαρεῖς λύκους (δὲν εἶναι δικός μου ὁ χαρακτηρισμὸς ἀλλὰ τοῦ Ἀποστόλου Παύλου
(Πράξ.Κ’29) καὶ τοὺς προβάλλετε στὸν λαό, δὲν προωθεῖτε καὶ σεῖς τὴν παναίρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ; Ἀλλά ἡ ἀληθινὴ Ἐκκλησία τῶν Ὀρθοδόξων δὲν θὰ καταστραφεῖ, ‘‘οὐδὲ πύλαι ἅδου κατισχύσουσιν αὐτῆς’’. Τὸ ποίμνιο κινδυνεύει σήμερα ὂχι κυρίως ἀπό ἐξωτερικούς ἐχθρούς, ἀλλά δυστυχῶς ἀπὸ τοὺς αἱρετίζοντας ἰδίους  ποιμένας του.


Ὑπάρχουν εὐτυχῶς καὶ μερικοὶ ἀληθινοὶ Χριστιανοὶ στὶς ‘‘προδοτικὲς’’(ὅπως ὁ ἴδιος εἴπατε στὴν Πανήγυρη τοῦ Ἄγ.Βλασίου)  μέρες μας, ποὺ ἀντιστέκονται μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ καὶ δὲν θὰ προδώσουν τὴν Ὀρθόδοξη πίστη τους, οὔτε  θὰ  τὴν  παραδώσουν στοὺς ἀνόμους αἱρετικούς. Θὰ πολεμή-σουν μέχρις ρανίδος αἵματός τους, ἑπόμενοι τοῖς Ἁγίοις Πατράσι  καὶ μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ θὰ νικήσουν (γιατί ‘‘ἐξῆλθε νικῶν καὶ ἴνα νικήση’’). Ἀλίμονο σ’αὐτοὺς ποὺ θὰ βρεθοῦν ἀπέναντί Του. Θὰ τοὺς λικμήσει σὰν τὸ ἄχυρο καὶ θὰ τοὺς ἐξαφανίσει. Καὶ σεῖς Σὲβ/τατε μετὰ τὴν ψευδοσύνοδο τοῦ Κολυμ-βαρίου δὲν στραφήκατε ἐναντίον Του, ἐφόσον συντάσεσθε μὲ τοὺς ἐχθρούς Του;
Μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ, δὲν θὰ σᾶς ἀκολουθήσω στὸν κατήφορο ποῦ πήρατε καὶ σᾶς δηλώνω ὅτι ἀπὸ σήμερα 17/7/2017 ἀνήμερα τῆς Ἄγ.Μεγαλομ.Μαρίνης, 

ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΙ ἀπό σας 

καὶ δὲν θέλω νὰ ἔχω καμμία κοινωνία μαζί σας βάσει τῶν Ἱ.Κανόνων ποὺ ἀναφέρθησαν στὴν α’ ἐπισυναπτόμενη, διότι: 

Α) Δὲν καταγγείλατε δημοσίως τὴν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης παρ’ὅλο ὅτι ἔχει περάσει ἕνας ὁλόκλη-ρος χρόνος ἀπὸ τὴν σύγκλησή της, 
Β) Ἀποδεχθήκατε στὴν πράξη τὴν ψευδοσύνοδο, μὲ τὸ νὰ ἐπιτρέψετε τὴν διανομὴ τῆς ψευδοανακοινώσεως πρὸς τὸν λαό, τῆς Ι.Σ.Ε.Ε. στοὺς Ι.Ναοὺς τῆς  Μητροπόλεως καὶ ἔτσι κηρύξατε αἵρεση γυμνῆ τῆ κεφαλῆ. 
Γ) Προσκαλεῖτε καὶ προβάλλετε τοὺς οἰκουμενιστᾶς (ἤτοι κακῶς συναναστρέφεσθε*) στὸ ποίμνιό σας, ἀντὶ νὰ τοὺς πολεμᾶτε μὲ τὰ ὄπλα τῆς Πατερικῆς Ἀληθείας καὶ νὰ τοὺς ἀπομακρύνετε ἀπὸ τὸ ποίμνιο.  
Δ) Δεν καταγγείλατε τον Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν και τους Μητροπολίτες που ἐκάλεσαν τους αἱρετικούς και ἀλλοθρήσκους σε συμπροσευχή ἐντός τῶν Ἱ.Ὀρθοδόξων Ναῶν, με ἀποτέλεσμα να μολύνεται το ποίμνιο και να εἶναι συνάμει ἀφορισμένο ἀπο τους Ἱ.Κανόνες. 
Ε) Δικαιολογεῖτε τὶς συμπροσευχὲς Ἀρχιμανδρίτου τῆς Μητροπόλεως μὲ τοὺς αἱρετικοὺς χωρὶς κἂν νὰ τὸν ἐπιτιμεῖτε παρὰ τοὺς Ἱ.Κανόνες τῆς  Ἐκκλησίας μας, καθὼς καὶ τὴν αἳρεση, ὅτι ‘‘τὸ Πηδάλιο σήμερα δὲν ἐφαρμόζεται’’. 
ΣΤ) Κοινωνεῖτε μὲ τοὺς συμμετέχοντες στὴν ψευδοσύνοδο, οἱ ὁποῖοι συμπροσευχήθηκαν Συνοδικῶς μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καρδινάλιους καὶ πρωτεστάντες ἐντός του Ἱ.Ναοῦ τοῦ Ἄγ.Μηνᾶ Ἡρακλείου Κρήτης, κατὰ τὴν περίοδο διεξαγωγῆς τῆς ψευδοσυνόδου καὶ σύμφωνα μὲ τὸν β’ Ἀντιοχείας εἶναι ἀκοινώνητοι.

Δια τῆς παρούσης δηλώνω ὃτι ἀνήκω στην μίαν Ἁγίαν καθολικήν και Ἀποστολικήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, χωρίς να ἐχω προσχωρήσει σε ὁποιαδήποτε παράταξη παλαιοημερολογητῶν ἢ ἂλλων ὀμάδων ἐκτός Ἐκκλησίας. Περιμένω  και σᾶς Σεβ/τατε και ὃσους ἐξέπεσαν της Ὀρθοδόξου πίστεως, συντασσόμενοι με τους παναιρετικούς οἱκουμενιστάς, να ἐπιστρέψετε στην  Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ἡ ὁποία ὑπάρχει ἐκεῖ, ὃπου εἶναι και ἡ ἀλήθεια τῆς πίστεως (1) και τότε θα με βρῆτε ἐκεῖ και θα ἀσπασθοῦμε ἀλλήλοις. Ἀμήν γένοιτο.
               
                                                                                                Με ἀγάπη Χριστοῦ  και μετά  
                                                                                                         το προσήκοντος σεβασμο
                                                                                                              π.Νεκτάριος Μοναχς








--------------
(1) Ὁ Ἃγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς λέγει ὃτι οἱ αἱρετικοί ‘‘οὐδέ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἰσί, ὡς μη τῆς ἀληθείας ὁντες’’ (Γρηγορίου Παλαμᾶ Ἃπαντα β’627.Ἀναίρεσις γράμματος Ἰγνατίου 2-4) 
  

Μερικά ἀποφθέγματα Ἁγίων Πατέρων περί τῶν αἱρέσεων-αἱρετικῶν:
1) Ὁ Εὐγγελιστής Ἰωάννης : ‘‘εἲ τις ἒρχεται προς ἡμᾶς και ταύτην την διδαχήν μη φέρει, χαίρειν αὐτῶ μη λέγετε και εἰς οἰκίαν μη λαμβάνητε’’ (β’Ἰωάννου 10) 
2) Ὁ Μέγας Ἀθανάσιος: ‘‘ἐάν ὁ ἐπίσκοπος ἢ ὁ πρεσβύτερος οἱ ὂντες ὀφθαλμοί τῆς  Ἐκκλησίας, κακῶς ἀναστρέφονται και σκανδαλίζωσι τον λαόν, χρῆ αὐτούς ἐκβάλλετε. Συμφέρον γάρ ἂνευ αὐτῶν συναθροίζεσθε εἰς εὐκτήριον οἲκον, ἢ μετ’αὐτῶν ἐμβληθῆναι ὡς μετά Ἂννα και Καϊάφα εἰς την γέεννα τοῦ πυρός (ΒΕΠΕΣ 33, 199).
 3) Ὁ Ἃγιος Συμεών ὁ νέος Θεολόγος : ‘‘κάθε κληρικό τοῦ ὁποίου ἡ πίστις, οἱ λόγοι και τα ἒργα, δεν συμφω-νοῦν με τις διδασκαλίες τῶν Ἁγίων Πατέρων, να τον ἀποστρεφόμεθα και να τον μισοῦμε ὡς δαίμονα, ἒστω κι ἂν ἀνασταίνει νεκρούς και κάνει ἂλλα μύρια θαύματα’’.    
4) Οἱ Ἃγιοι Ἀπόστολοι: ‘‘πειθαρχεῖν δεῖ Θεῶ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις’’ (Πράξ.5,39)
5) Ὁ Μέγας Φώτιος: ‘‘αἱρετικός ἐστιν ὁ ποιμήν; Λύκος ἐστί. Φεῦγε την κοινωνίαν αὐτοῦ ὡς ἰόν ὃφεως’’.
6) Ἐπίσης: ‘‘Ἐν τοῖς περί πίστεως και το παρεκκλῖναι μικρόν, ἁμαρτεῖν ἐστιν ἁμαρτίαν την πρός θάνατον’’  (Μ.Φώτιος P.G. 102, 604C)  
7) Ὁ Ἃγιος Μάρκος ὁ Εὐγενικός: ‘‘ὁ λατινοφρονῶν, μετά τῶν λατίνων κριθήσεται και ὡς παραβάτης τῆς πἰστεως λογισθήσεται’’ (Μάρκου Εὐγενικοῦ, Ἐπιστολή προς Θεοφάνην, P.G. 160, 1097D, 1100A).        
8) Ὁ Ἃγιος Γερμανός Πατριάρχης Κων/πόλεως:  ‘‘Ὃσοι τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας ἐστέ τέκνα γνήσια, φεύγειν ὃλῳ ποδί τῆ λατινικῆ ὑποταγῆ και μηδέ εὐλογίαν ἐκ τῶν χειρῶν αὐτῶν λαμβάνειν την τυχοῦσαν.Κρεῖσσον γαρ ἐστιν ἐν τοῖς οἲκοις ὑμῶν τῶ Θεῶ προσεύχεσθε κατά μόνας, ἢ ἐπ’ἐκκλησίαις συνάγεσθε μετά λατινοφρόνων’’.     

8 σχόλια:

The Cave Dweller είπε...


Εξαιρετικές και απολύτως ξεκάθαρες και οι δύο επιστολές.

Ανώνυμος είπε...

Παναγια μου τα παιδια σου!....

Ανώνυμος είπε...

Ειναι πραγματι κριμα να γινωνται αποτειχισεις απο Ορθοδοξοτατους Ιεραρχες, για ασημαντες αιτιες.
Επισκοποι σαν τον κ. Κοσμα, τον Μητροπολιτη Πειραιως, τον Μητροπολιτη Κυθηρων, τον Μητροπολιτη Γλυφαδας, κλπ., θα επρεπε να υποστηριζωνται και να επαινουνται απο τους αντιοικουμενιστες, οχι να υποσκαπτωνται και να πολεμουνται.
Αποτειχισεις απο τετοιους Επισκοπους δινουν χαρα και αγαλλιαση στους οικουμενιστες.
Δυστυχως μερικοι αποτειχιζομενοι παιρνουν μαλλον βιαστικες και επιπολαιες αποφασεις, χωρις να σκεπτωνται εις βαθος τις συνεπειες.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Είναι κρίμα οι "Ορθοδοξοτατοι Ιεραρχες" να μην τολμούν να ομολογήσουν την ορθόδοξη αλήθεια.

"ασημαντες αιτιες"!!!
ασήμαντη αιτία να αποδέχονται -έστω και δια της σιωπής τους- την ψευδοσύνοδο και να μην την καταδικάζουν ευθαρσώς ως ληστρική;
Να αλλοιώνουν το Σύμβολο της Πίστεως αναγνωρίζοντας πολλές εκκλησίες και μυστήρια στους αιρετικούς;
Να συλλειτουργούν μαζί με τους συμμετέχοντες στην ψευδοσύνοδο σαν να μην συμβαίνει τίποτε;

Αυτοί ΔΕΝ είναι ορθόδοξοι ποιμένες.

sotirio είπε...

"ασημαντες αιτιες"!!!
Στην ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΥ, ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΕΥΡΙΠΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗ διαβάζουμε : Φεύγετε και σείς, αδελφοί, την κοινωνία με τους ακοινώνητους, και την μνημόνευσι των αμνημόνευτων
Να, εγώ ο Μάρκος ο αμαρτωλός σας λέγω ότι εκείνος που μνημονεύει τον Πάπα ως ορθόδοξο αρχιερέα, είναι υποχρεωμένος να εφαρμόση στο σύνολό του όλον τον παπισμό μέχρι και αυτό το ξύρισμα της γενειάδος. Και όποιος έχει φρόνημα λατινικό, θα κριθή με τους Λατίνους και θα θεωρείται παραβάτης της πίστεως. Οι άγιες σου ευχές να μας συνοδεύουν. Στον ευλογημένο άρχοντα κύριο Κωνσταντίνο Κοντοπετρή και στους λοιπούς άρχοντες που μας φιλοξένησαν την μετάνοιά μου και ευλογία από τον Θεό.

Ε λοιπόν Να, εγώ ο Σωτήριος ο αμαρτωλός σας λέγω ότι εκείνος που μνημονεύει τον Βαρθολομαίο ως ορθόδοξο αρχιερέα, είναι υποχρεωμένος να εφαρμόση στο σύνολό του όλον την σύνοδο του Κοχλιαρίου και του ΠΣΕ μέχρι τρίχας . Και όποιος έχει φρόνημα οικουμενιστικό και αποδέχεται όλες τις αιρεσεις , θα κριθή με τους αιρετικούς και θα θεωρείται παραβάτης της πίστεως.

Το δόγμα των οικουμενιστών , αντί να καθιερωθή με την ψευδοσύνοδο, κάτι που πολύ το επεδίωκαν, ακόμη περισσότερο ανατράπηκε και ελέγχθηκε και παντού καταγγέλλεται ως βλάσφημο και δυσσεβές.
Και αυτοί οι ίδιοι οι οποίοι το επικύρωσαν, δεν τολμούν να ανοίξουν το στόμα τους και να το υποστηρίξουν.

Φεύγετε και σείς, αδελφοί, την κοινωνία με τους ακοινώνητους, και την μνημόνευσι των αμνημόνευτων

The Cave Dweller είπε...


Προς Ανώνυμο
16 Σεπτεμβρίου 2017 - 9:46 π.μ.

Ευτυχώς για άλλη μια φορά που υπάρχουν φωτογραφίες.

Ας καμαρώσουμε όλοι μαζί τον Ορθοδοξότατο Ιεράρχη :

https://paterikiparadosi.blogspot.gr/2017/07/blog-post_59.html?m=1

Το έχω πει πολλές φορές και θα το ξαναπώ :

Να αγιάσει το χεράκι του φωτογράφου που έβγαλε φωτογραφία τον "ορθοδοξότατο" Σεραφείμ να βάζει μετάνοια στον Αιρετικότατο Βαρθολομαίο.

Ανώνυμος είπε...


Ο παλιοημερολογήτις Κυριάκος έχει φθάσει μέχρι βλασφημίας και αστήρικτης ιεροκατηγορίας, εναντίων αξίων επισκόπων. Ο άξιος ΅Επίσκοπος σέβεται την ιερωσύνη ανάξιων επισκόπων και έχει το θάρρος να τους ελέγχει στα ατοπήματά τους. άλλο είναι η συμπροσευχή και άλλο η μετάνοια προς την ιερωσύνη και αρχιερωσύνη κάποιου.

τί σχέση έχει εδώ ο άγιος Πειραιώς; Ουδεμία αντιπαραβολή μπορεί να γίνει μεταξύ του πατρός Επισκόπου Πειραιώς και του Αιτωλίας, που διώκει ΑΔΙΚΑ αξίους κληρικούς.
Η αδικία είναι γνώρισμα των παλαιοημερολογιτών

Γεράσιμος

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Γεράσιμε ο κ.Βαρβέρης ΔΕΝ γεννήθηκε "παλαιοημερολογίτης".
Έγινε. Πριν 2-3 χρόνια.
Και ξέρεις σε μια μητρόπολη ήταν και με αυτά που έβλεπε κατέληξε στο παλαιό; Στην μητρόπολη Πειραιώς ήταν. Και ήξερε πολύ καλά τι έβλεπε με τα ίδια του τα μάτια.

Εσύ θεωρείς "δεδομένο" ότι κάποιοι μητροπολίτες είναι "αλάθητοι". Εμείς όχι.
Και φυσικά όταν πρόκειται περί της πίστεως, δεν υφίσταται θέμα απλού ανθρώπινου λάθους. Όποιος -ένα χρόνο μετά- δεν ομολογεί δημόσια ότι η Σύνοδος της Κρήτης δεν είναι "Αγία" αλλά ληστρική και ψευδοσύνοδος, δεν είναι ποιμένας αλλά ψευδοεπίσκοπος. Όσοι θέλουν να το παίζουν δίπορτο, τη μια να αφήνουν το γραφείο να βγάζει ανακοινώσεις και την άλλη να στέλνουν πορτρέτα στον Βαρθολομαίο και να συλλειτουργούν με οικουμενιστές, είναι ΠΡΟΔΟΤΕΣ και δεν ελπίζουμε και δεν περιμένουμε τίποτε από αυτούς.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.