" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

2016: το κύκνειο άσμα της Ευρώπης.

Σοκάρει το βίντεο που ακολουθεί. 
Όλα όσα επιμελώς μας κρύβουν τα ελληνικά κανάλια που ψάχνουν απεγνωσμένα συγκινητικές ιστοριούλες με "πρόσφυγες", μητέρες και παιδάκια.

Ζούμε το κύκνειο άσμα της Ευρώπης. Δεν το ακούτε; Και πολύ φοβόμαστε ότι η πορεία είναι μη αναστρέψιμη.

Πιστεύετε ότι υπερβάλουμε έτσι;;
Δείτε τι φώναζαν πριν μόλις λίγες μέρες στην Κρήτη, στον Άγιο Νικόλαο (Λασίθι). Ακούστε το "Αλλάχ Ακμπάαρ":

Αναλογίζεστε τι θα γινόταν αν αντί για τις πράσινες σημαίες του Ισλάμ, κάθε Πακιστανός κρατούσε από ένα μαχαίρι; Θα μπορούσαν να τους σταματήσουν; Τι λέτε;;


Δείτε (διαβάζετε και τους υπότιτλους με γκρι χρώμα, στο κάτω μέρος του βίντεο) :
https://www.youtube.com/watch?v=44vzMNG2fZc
το 2ο βίντεο ειδαμε εδώ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το αντέγραψα απο κάπου που το διάβασα-Ιδού η Ρόδος ιδού και το Πήδημα,να δούμε ποιός θα !@#ξει ποιόν τελικά;;

Προς κάθε εχθρό της ΠΑΤΡΙΔΑΣ μου!!!

Άκου ανθρωπάκο θλιβερέ Σιωνιστή,
γέννημα έχιδνας, του Σατανά κλωνάρι,
βάλτο καλά στον νού σου Ναζιστή,
πως κι αν ακόμα μας στερήσεις την ζωή,
ετούτη εδώ τη γή την ιερή
κανείς δεν θα την πάρει!!!

ΠΡΟΣ τον απανταχού ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ!!!
Αδέρφια Ελληνίδες, Έλληνες, διώξτε τον φόβο από την ψυχή σας! Μην φοβάστε τους προδότες, τους φαύλους, τους διεφθαρμένους ταγούς. Μην σας τρομοκρατούν οι πληρωμένοι υπάλληλοι των εχθρών μας. Σταθείτε ορθοί και δώστε το «παρών» στο προσκλητήριο του Έθνους!!! Τρομοκρατείστε τους τρομοκράτες. Σταθείτε ορθοί στις επάλξεις!!! ΌΡΘΙΟΙ ΜΩΡΕ!!! Η Ελλάς είναι το φώς, είναι το άλας της οικουμένης!!! Η Ελλάς ηγείσθω εν πάσι!!!
Οδυσσέας Τηλιγάδας
Ευριπίδου 57
10554 Αθήνα
Τηλ: 210 3250220

Καταραμένε Έλληνα!!!
Όπου και να γυρίσω την σκέψη μου…. Όπου και να στρέψω την ψυχή μου….
Μπροστά μου σε βρίσκω...
Τέχνη λαχταρώ, Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική..;
-'"
Εσύ μπροστά μου...Πρώτος, Πρώτος και Αξεπέραστος!
Επιστήμη ζητώ, Μαθηματικά, Φιλοσοφία; Ιατρική...;
Εσύ μπροστά μου...Πρώτος, Πρώτος και Αξεπέραστος!
Δημοκρατία, Ισονομία, Ισοπολιτεία ζητώ…;
Εσύ μπροστά μου...Πρώτος, Πρώτος και Αξεπέραστος!
Αθλητισμό γυρεύω; Το γιατρικό του κορμιού μου…;
Εσύ μπροστά μου...Πρώτος, Πρώτος και Αξεπέραστος!
Καταραμένε Έλληνα...Καταραμένη Γνώση...
11
Γιατί να καταλάβω πόσο μικρός είμαι; Πόσο ασήμαντος και μηδαμινός;
Γιατί; γιατί δεν μ’ αφήνεις στην ησυχία μου και στην ξεγνοιασιά μου;
Καταραμένε Έλληνα, Καταραμένη Γνώση...
Γιατί να σ’ αγγίξω; Γιατί;
Φρειδερίκος Σίλερ (1759-1805)

Ανώνυμος είπε...

Απο 25 με 30 εκατοστά είναι το Μικρότερο Μήκος της Λάμας που έχουν τα Τζιχάντια Αδέρφια μας..μετά πάμε στο πατροπαράδοτο Γιαταγάνι και ύστερα οποιοσδήποτε Αυτοσχέδιος Εξοπλισμός..Τσεκουράκια,Τόξα-Βέλη,Σπάθες..ουάου όπως θα έλεγε και ο Βαρουφάκης..Αλήθεια που χάθηκε αυτή η ψυχή βρε;; τον Μπαγάσα..και μετά πάμε στα Κανονικά όπλα..Ναι-Ναι ξέρουμε πια..Φασίστες-Μισαλλόδοξοι-Ξενοφοβικοί-Ομοφοβικοί-Ρατσιστές..μπλα-μπλά-μπλά..Μήπως είστε έσεις Ελληνοφοβικοί Κατευθυνόμενοι Ανθέλληνες Εθνορατσιστές Κατά Των Ελλήνων;; Λέω Μήπως ρε παιδί μου;; να με διορθώσετε αν κάνω λάθος..

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.