Παραθέσαμε ήδη ένα πρώτο κείμενο, σήμερα, εδώ.
Ακολουθεί η ΑΠΑΝΤΗΣΗ του κ.Ιωάννη Ρίζου, με 6 ερωτήσεις στην "3άδα"
και στην ευρύτερη σύναξη της Γατζέας.
Αύριο η δική μας απάντηση (Ομάδας εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός")
και στην ευρύτερη σύναξη της Γατζέας.
Αύριο η δική μας απάντηση (Ομάδας εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός")
Ο αριστοκρατικός Πρεσβυτεριανισμός (της Γατζέας) .
Του Ιωάννου Ρίζου
Στις πρόσφατες επεξηγηματικές- ιντερνετικές- του δηλώσεις του, ο π. Θεόδωρος Ζήσης, αφού μας εντυπωσίασε με την υπερυψωμένη του καρέκλα η οποία επέπλεε επιτυχώς στο μέλαν πέλαγος των κολακειών και της οίησης, μας εντυπωσίασε και με τις αλλοπρόσαλλες επεξηγήσεις του.
Από την γαλέρα της Γατζέας κατέβηκε στην βαρκούλα της αποτείχισης, και νόμισε πως μιλά σε πλακατζίδες φοιτητές στο αμφιθέατρο, που περιμένουν τον πολυπόθητο βαθμό του.
Αν και έπρεπε να απολογηθεί ο ίδιος και οι συν αυτώ για τα έργα του στα δέκα οκτώ χρόνια της Γατζέας με την οποία εγκλώβισε και εξουδετέρωσε τις πιο αγνές και φλογερές δυνάμεις της Ορθόδοξίας, ακόρεστα μας ανακοίνωνε πόσο εκτιμάται και υπολήπτεται (από τους ομοίους του) εντός και εκτός Ελλάδος!
Και μάλιστα σε μια πρωτόγνωρη αντιπαράσταση με την ευτέλεια του ήθους των αγιορειτών και την ένδεια τους σε ποίμνιο!
Άλλα ας πάμε στην ουσία των πραγμάτων.
Ερώτημα 1ο.
Δήλωσε ο π. Θεόδωρος ότι :«Υπάρχουν κι επίσκοποι Ορθόδοξοι στο φρόνημα αν και δεν έχουν καταδικάσει την σύνοδο της Κρήτης».
Επί πολλά χρόνια μας ξεγελούσαν με την δήθεν ύπαρξη έξι «Ορθόδοξων» επισκόπων προεξάρχοντος του Σεραφείμ Πειραιώς ο οποίος από τους αναθεματισμούς του Οικουμενισμού, τώρα δωρίζει στον Βαρθολομαίο ψηφιδωτό με την προσωπογραφία του και συλλειτουργεί με όλους τους αρχι-οικουμενιστές επισκόπους, που άλλοτε καταδίκαζε. Το καινούριο λοιπόν παραμύθι είναι ότι : «Υπάρχουν κι επίσκοποι Ορθόδοξοι στο φρόνημα αν και δεν έχουν καταδικάσει την σύνοδο της Κρήτης». Γιατί αν δεν είναι παραμύθι, γιατί δεν μας ονόμασε έναν από αυτούς τους επισκόπους να τρέξουμε κι εμείς να του φιλήσουμε τα πόδια;
Κι έπειτα, υπάρχει κάποιο παράδειγμα στην Εκκλησιαστική ιστορία ή την Διδασκαλία της Εκκλησίας σύμφωνα με το οποίο ένας επίσκοπος θεωρείται ότι έχει Ορθόδοξο φρόνημα όταν δεν καταδικάζει μια αιρετική σύνοδο π. Θεόδωρε Ζήση ;
Ερώτημα 2ο.
Ο Μητροπολίτης Φλωρίνης κ. Θεόκλητος έχει δηλώσει δημοσίως ότι οι παπικοί δεν είναι εκκλησία. Ο κ. Θεόκλητος δεν πήγε συνειδητά στη σύνοδο του Κολυμπαρίου και το δήλωσε στο ποίμνιο του το καλοκαίρι του 2016.
Βεβαίως μνημονεύει και υπερασπίζεται τον Βαρθολομαίο με άφθονους τεμενάδες και εγκώμια, και φυσικά δεν έχει καταδικάσει την σύνοδο του Κολυμπαρίου.
Σύμφωνα όμως με την δήλωση του π.Θεοδώρου, (του ερωτήματος 1.) ο κ. Θεόκλητος είναι «Ορθόδοξος στο φρόνημα».
Αφού λοιπόν είναι έτσι γιατί ο Ηγούμενος Γέρων Μάξιμος και ο Αρχιμανδρίτης Ιγνάτιος της Ι.Μ.Αγ.Παρασκευής Μηλοχωρίου - στενοί συνεργάτες και υποστηρικτές του π.Θεοδώρου-διέκοψαν το μνημόσυνο του κ.Θεόκλητου ; Δέν έκαναν ένα τραγικό λάθος που δικαίως τους οδηγεί στην ποινή της καθαίρεσης βάση τον ΙΓ΄ Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου;
Και τότε ο π. Θεόδωρος ως αυθεντία στην πατρολογία γιατί δεν προστάτεψε από τον θανάσιμο κίνδυνο τους στενούς του συνεργάτες;
Ερώτημα 3ο.
Λέει ο π. Θεόδωρος ότι αφού δεν καταδικάστηκε συνοδικά η αίρεση, οι οικουμενιστές τελούν έγκυρα Μυστήρια και έχουν την Θεία Χάρη, όπως και πράγματι έτσι είναι.
Με την προτροπή αυτή λοιπόν στέλνει τα ποίμνια να εκκλησιάζονται στους ναούς που λειτουργούν οι τάχα ευσεβείς ιερείς που όμως παράλληλα υπερασπίζονται και μνημονεύουν τους δεσποτάδες τους, που είναι
πιστοί πραιτοριανοί του Βαρθολομαίου και της αίρεσης.
Άλλα και πριν το Κολυμπάρι εκεί δεν εκκλησιάζονταν αυτοί οι άνθρωποι; Τίποτα δεν άλλαξε μετά το Κολυμπάρι; Κι αν δεν άλλαξε τίποτα, ο π. Θεόδωρος γιατί αποτειχίστηκε; Το έκανε λόγω της πνευματικής βλάβης της μνημόνευσης ενός αιρετικού επισκόπου ή για άλλους προσωπικούς του λόγους; Αν δε, αυτός αποτειχίστηκε για να αποφύγει την αμαρτία και πνευματική βλάβη, πώς λέει στον κόσμο να πάει εκεί που αυτός αρνείται να πάει;
Ερώτημα 4ο.
Αν δεν βλάπτεται ο κόσμος συμμετέχοντας σε ακολουθίες και Μυστήρια που μνημονεύονται επίσκοποι που δεν καταδίκασαν την ψευδοσύνοδο του Κολυμβαρίου γιατι ο όσιος Αντίοχος ο Πανδέκτης λέει: «Ούτε για λίγη ώρα δεν δεχόμαστε σχέση με αυτοὺς που κουτσαίνουν στην πίστη» … «ακόμα κι άν αυτοί μας φαίνονται πολὺ γνήσιοι καὶ επίσημοι, εμείς πρέπει να τους σιχαινόμαστε όσοι αγαπάμε τον Κύριο»; Πόσο μάλλον αν πρόκειται για ιερείς και επισκόπους;
Γιατί ο ὁ ἅγιος Συμεὼν ο Νέος θεολόγος λέει:
«Κάθε κληρικό –– του οποίου η πίστις, οι λόγοι και τα έργα δεν συμφωνούν με τις διδασκαλίες των αγίων πατέρων να μην τον δεχόμαστε στὴν οικία μας. Αλλὰ να τον αποστρεφόμεθα και να τον μισούμε ώς δαίμονα, έστω κι άν ανασταίνει νεκροὺς και κάνει άλλα μύρια θαύματα»;
Γιατί ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης αναρωτιέται:
«Πώς είναι φίλοι του Θεού αυτοί που κοινωνούν με τους ετερόδοξους;
Και αλλού γιατί λέει: «Οι μέν αιρετικοὶ τελείως περι την πίστη εναυάγησαν, οι δε άλλοι, ενώ στην σκέψη ήταν Ορθόδοξοι καταποντίστηκαν και χάθηκαν δια της κοινωνίας με την αίρεση»;
Γιατί αλλού ο άγιος δηλώνει ότι είναι «προδοσία τῆς Ορθοδόξου Ομολογίας» τὸ νὰ παραμένει κάποιος εν κοινωνίᾳ μὲ τὸν κακοδοξούντα επίσκοπόν του»;
Γιατί ο ιερὸς Χρυσόστομος διδάσκει: «Όχι μόνο άν κάποιοι λένε συνολικὰ αντίθετα πράγματα που ανατρέπουν τα πάντα, αλλὰ καὶ τὸ παραμικρὸ αντίθετο νὰ διδάξουν να είναι αναθεματισμένοι»;
Γιατί ο Μ. Αθανάσιος διδάσκει: «Άν κάποιος προσποιούμενος ομολογεί την ορθὴ πίστι, αλλὰ κοινωνεί με τους αιρετικούς αυτόν να τον προτρέπετε να απέχει από κάτι τέτοιο · καὶ εὰν σας υποσχεθεί ότι θα διακόψει την κοινωνία με τους αιρετικούς –και το πράξει– νὰ τὸν έχετε ώς αδελφό σας] εὰν δὲ φιλονίκως επιμένῃ τὸν τοιούτον παραιτήσθε [ξεκόψτε ἀπὸ αὐτόν]»;
Γιατί οι Απόστολοι και οι μαθητές τους απόφευγαν να συνομιλούν με αυτοὺς που νόθευαν την αλήθεια της πίστεως, όπως αναφέρει ο άγιος Ειρηναίος;
Γιατί ο άγιος Ιὼβ Ιασίτης ο Ομολογητὴς έλεγε:
«Νὰ μὴν τοὺς συναναστρεφό-μαστε λοιπόν [τοὺς Λατινόφρονες] …Θὰ προσπαθήσουμε μὲ όλες μας τις δυνάμεις να μη μολυνθούμε με την εκκλησιαστικὴ κοινωνία μαζί τους καὶ να μη μετέχουμε στὴν ψώρα, ή τὴν ολέθρια ασθένειά τους. Θὰ προφυλάξουμε επίσης τοὺς εαυτούς μας μὲ κάθε τρόπο καὶ θα απέχουμε τελείως απὸ τὴν φατρία τους»;
Γιατί ο άγιος Μελέτιος Γαλησιώτης λέει:
«Αιρετικοί εισιν οι λατίνοι καὶ οι συγκοινωνούντες αυτοίς απόλλυνται…»;
Γιατί ο άγιος Γρηγόριος Παλαμάς λέει:
«Είναι αδύνατο κάποιος νὰ επικοινωνεί εκκλησιαστικώς με τον Πατριάρχη (Καλέκα) και να είναι Ορθόδοξος…ενώ αυτὸς ποὺ είναι αποτειχισμένος είναι ενωμένος με την ευσεβή πίστη»;
Γιατί λέει o άγιος Μάρκος:
« Νὰ συμβουλεύσεις δὲ τοὺς Ιερείς του Θεού να απόφεύγουν με κάθε τρόπο την εκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τὸν λατινόφρονα μητροπολίτη τους καὶ ούτε νὰ συλλειτουργούν μαζί του, ούτε να τον μνημονεύουν καθόλου, ούτε νὰ τὸν θεωροῦν αρχιερέα, αλλὰ ώς μισθωτὸ λύκο! …
Νὰ αποφεύγετε λοιπὸν και εσείς αδελφοί, τὴν εκκλησιαστικὴ κοινωνία με τοὺς ακοινωνήτους καὶ τὸ μνημόσυνο των αμνημονεύτων.…. «Φεύγετε ούν αυτοὺς αδελφοί, και την πρὸς αυτοὺς κοινωνίαν. Οι γὰρ τοιούτοι ψευδαπόστολοι, εργάται δόλιοι, μετασχηματιζόμενοι εις αποστόλους Χριστού».
Γιατί ο άγιος Γερμανός γράφει πρὸς τοὺς Κυπρίους λαϊκοὺς γιὰ τὴν αποτείχιση απὸ τοὺς κληρικούς των: «...Όσοι της καθολικής Εκκλησίας εστὲ τέκνα γνήσια, φεύγειν όλῳ ποδὶ απὸ των υποπεσόντων ιερέων τη λατινική υποταγή, καὶ μηδὲ εις εκκλησίαν τούτοις συνάγεσθαι, μηδὲ ευλογίαν εκ των χειρών αυτών λαμβάνειν τὴν τυχούσαν· κρείσσον γάρ έστιν εν τοίς οίκοις υμών τω θεώ προσεύχεσθαι κατὰ μόνας, ή επ’ εκκλησίαις συνάγεσθαι μετὰ των λατινοφρόνων· εί δ’ ούν, τὴν αὐτὴν αυτοίς υφέξετε κόλασιν»;
Και για να συντομεύω, γιατι η Ζ΄Οἰκουμενική Σύνοδους επιτάσσει: «Ὅποιος δικαιώνει αίρεση ΄άς είναι αναθεματισμένος»;
Ερώτημα 5ο.
Λέει ο π. Θεόδωρος ότι η συμμετοχή του πιστού σε ιερές ακολουθίες και Μυστήρια που τα εκτελούν όχι οι πρωταγωνιστές της αίρεσης άλλα ίσως σιωπηλοί κρυφοαιρετικοί ή αγνώστου πίστεως ιερείς και επίσκοποι ή και κρυφοί υποστηρικτές, μιας μη καταδικασμένης αίρεσης (όπως λέει ότι είναι ο Οικουμενισμός, πράγμα ψευδές) δεν βλάπτει πνευματικά τον συμμετέχοντα.
Προφανώς όμως έτσι, δεν έχει και ο ιερέας καμία ευθύνη, άλλα ούτε και ο επίσκοπος που υποστηρίζει κάτι μεν αιρετικό άλλα μη ακόμα καταδικασμένο.
Άλλα τότε ούτε και ο πατριάρχης έχει ευθύνη για τις αιρετικές του θέσεις αφού αυτές δεν έχουν καταδικαστεί συνοδικά. Τότε αφού κανείς εμπλεκόμενος δεν βλάπτεται πνευματικά και δεν ευθύνεται για την διάδοση κακοδοξιών γιατί να γίνει σύνοδος που να καταδικάζει την κακοδοξία; Αν η εισχώρηση της κακοδιδασκαλίας στις εκκλησίες δεν βλάπτει, γιατί να καταδικαστεί;
Και τότε πάλι γιατί ο π. Θεόδωρος διέκοψε κοινωνία από τον κ. Άνθιμο;
Ερώτημα 6ο.
Ο π. Θεόδωρος «ισχυρίζεται ότι η υποχρεωτικότητα της αποτείχισης δεν προκύπτει μέσα από τον Κανόνα». [σημ. εννοεί τον ΙΕ΄Κανόνα της ΑΒ Συνόδου].
Στα Προλεγόμενα περί των ιερών Κανόνων του Πηδαλίου ο άγιος Νικόδημος, ο κατεξοχήν Κανονολόγος της Εκκλησίας μας γράφει στην παράγραφο ιε) ότι : « οι θείοι κανόνες πρέπει να τηρούνται από όλους χωρίς αλλαγές. Όσοι δεν τους τηρούν υποβάλλονται σε φριχτά επιτίμια».
Είναι όλοι υποχρεωτικοί λοιπόν. Τελεία και παύλα.
Συνεπώς το κουβεντολόι και απέραντη περί του δυνητικού του ΙΕ΄Κανόνα φλυαρία είναι μια απάτη. Δεν διαβάσε ο π.Θεόδωρος τα Προλεγόμενα; Ή τα διάβασε και δεν του άρεσαν;
*
Αγαπητοί αναγνώστες, «βλέπουν τον όφιν ερπόμενον, αφήνουν αυτόν και στρέφονται επι των ιχνών της πορείας αυτού δια να εύρουν τι το ερπόμενον»!
Ο Θεός είναι φανερό ότι μας στερεί σιγά-σιγά από τα ορατά και απτά στηρίγματα του πνευματικού αγώνα (ιερείς, επισκόπους, ναούς, Μυστήρια) για να δοκιμάσει και να φανερώσει ποιοι από εμάς ακολουθούμε τυφλά ανθρώπους και ποιοι Αυτόν.
Ποιοι εφαρμόζουν εντάλματα ανθρώπων και ποιοι ακολουθούν την σωτηριώδη οδό των αγίων Πατέρων.
Ποιοι τρέφουν την ψυχή τους με την αληθή διδασκαλία και Πίστη που ο Κύριος παρέδωσε, για την οποία σταυρώθηκε, και για την οποία οι άγιοι μαρτύρησαν
και ποιοι πιστεύουν στις κακοδοξίες των ψευδοποιμένων, επισκόπων, των πνευματικών, του συνωστισμού των γεροντάδων και των μισθωτών ιερέων που τα πρόσφατα χρόνια ο αριστοκρατικός Πρεσβυτεριανισμός της Γατζέας εγκαθίδρυσε.
Ο π. Θεόδωρος, κατά κόρον αναρωτήθηκε, προσπαθώντας να αποδείξει το τάχα παράλογο του πράγματος που αφορά την ακρίβεια της στάσης των Αγιορειτών: «Μα καλά, δεν υπάρχουν Μυστήρια; Από παντού έφυγε η Θεία Χάρις; Και από την Βουλγαρία και από την Ρωσία και από την Μολδαβία και από τη Γεωργία; Μόνο στους Αγιορείτες έμεινε η Χάρις και έφυγε από την Εκκλησία;»
Στο Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας πάτερ Θεόδωρε, το οποίο φανέρωσε ο Κύριος στον Μυστικό Δείπνο συμμετείχε και η Θεία Χάρις και ο Ιούδας.
Το Μυστήριο ήταν Άγιο και αμόλυντο άλλα για τον Ιούδα ήταν η πύλη της κόλασης λόγω της δικής του κακότητας. Άρα μη ζαλίζετε τους απλοϊκούς λέγοντας ότι τα Μυστήρια που επιτελούν οι Οικουμενιστές έχουν Χάρη για να τους ωθήσετε στα δικά σας συμπεράσματα. Φυσικά και έχουν Χάρη. Μόνο που δεν ξέρετε ή αποκρύβετε να πείτε ότι αυτά τα Μυστήρια γίνονται καταδίκη και κατάκριμα σε αυτούς που τα επιτελούν ή τα λαμβάνουν ταυτιζόμενοι με μια Πίστη και αποδεχόμενοι μια Πίστη –αυτή του επισκόπου το όνομα του οποίου εκφωνείται κατά την μνημόνευση του στη Θ. Λειτουργία- μολυσμένη από διδασκαλίες που ο Κύριος δεν δίδαξε, και που κανείς δεν παράλαβε από τους αγίους Πατέρες.
«Τοις κοινωνούσιν εν γνώσει [τοις αιρετικοίς] ανάθεμα».
(Πρακτικά Ζ΄Οικουμενικής Συνόδου.)
«Ο καθένας ας καταλαβαίνει με το δικό του μυαλό».
(Ρωμ.ιε΄5)
8 σχόλια:
Δυστυχώς το εν λόγω βίντεο των τριών πρεσβυτέρων ήτο λίαν θλιβερό ως γεγονός. Το φρασεολόγιο δε, περί περισκελίδων και τα αστεία γύρω από τον ανδρισμό τινών, απάδουν της ιερατικής ιδιότητος.
Τα εγκώμια που έπλεξαν οι πρεσβύτεροι εις τον αρχηγόν των και ο αυτοεγκωμιασμός του υψηλοτέρα καθισμένου πρεσβυτέρου, έδωσαν μίαν επώδυνη εντύπωση δια την ποιότητα την ενεστώσαν και την ποιότητα των αγίων που έφευγαν από κολακείες και δόξες παραχρήμα.
Ευχόμεθα και οι δύο πλευρές να ωριμάσουν και να αναλάβουν τις ιστορικές ευθύνες που τους αναλογούν εφόσον επέλεξαν να εξέλθουν εις την ομολογιακήν αποτείχισην. Χριστός Ανέστη!
Ο Ιουδας ηταν ένας αλλά κοινωνησε από τον Χριστό και την αληθεια, και κατά δεύτερον δεν κήρυξε σωτηρία στον Οικουμενισμό. Δεν είπε θα σωθούμε μαζί με τους Βουδιστές και τους ινδιάνους, ούτε είπε θα σωθούμε με τις αιρέσεις της εποχής.
Ο Οικουμενισμός όμως εχει το 100% της αποστασίας όλων των Πατριαρχείων αρχιεπισκοπών και επισκόπων - δεν είναι ένας Ιούδας - κατά δεύτερον ο οικουμενισμός έχει ανατρέψει το ευαγγέλιο ολοκληρωτικά.
Δεν χρειάζεται καμία καινούργια οικουμενική να μας επικυρώσει ότι ο Χριστός είναι ο Μοναδικός Θεός και η Μοναδική αλήθεια και σωτηρία.
Αυτοί που κηρύττουν το αντίθετο είναι ηδη αναθεματισμένοι.
Η Εκκλησια χτίστηκε με κανόνες, και ο πρωτος είναι: Μια Αγία Εκκλησία που μόνο αυτή παρέχει σωτηριολογικά μυστήρια.
Ο Μ. Αθανάσιος λέγει καλύτερα στο σπίτι σου και στον παράδεισο παρά στην «εκκλησία» των αιρετικών και κατόπιν μαζί με τον Καιάφα. Δεν έγραψε για σωτηριολογικά μυστήρια στους αιρετικούς
Για να μην πλατειάζουμε, μετά το Κολυμπάρι οι υπογεγραμμένες αιρέσεις και η θεσμοθέτηση του ΠΣΕ δεν δίνουν κανένα περαιτέρω άλλοθι. Οποιος δεν αναθεματίζει τους αιρεσιάρχες του Κολυμπαρίου και τις αιρέσεις που υπέγραψαν, είναι ο ίδιος αναθεματισμένος, παρά τις επιταγές της 7ης οικουμενικής, αλλά και των προηγούμενων οικουμενικών αποφάσεων όπως με τους Μονοφυσίτες. Στο Σαμπεζύ ακύρωσαν την απόφαση της 4ης οικουμενικής, επιφέροντας στο κεφάλι τους το Ανάθεμα κοκ
Δυστυχώς για τις μάζες η Εκκλησία του Χριστού είναι τα ντουβάρια που τα ελεγχει ο Οικουμενισμός και ψάχνουν την σωτηρία μέσα από τον διάβολο.
Οποιος καταλάβει την διαφορά σώθηκε
Αρχίζει σιγά - σιγά να γίνεται φανερό ότι, τα προβλήματα που έχουν οι Παλαιοημερολογητικές ομάδες (ασυνεννοησία, διαφωνίες, διαιρέσεις, αλληλοκαταγγελίες, αλληλοκατηγορίες, κλπ.) θα εμφανιστούν και στις τάξεις των αποτειχισμένων, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο αλλη μία απόδειξη ότι, η απομάκρυνση από την Εκκλησιαστική Κοινωνία δημιουργεί ταραχή και διένεξη, όχι ηρεμία και ομόνοια.
Η διαπίστωση σου είναι σωστή, η αιτιολόγηση της πλήρως λανθασμένη,
Συμπληρώνουμε την διαπίστωση σου:
στους 90 δεσποτάδες μας, δεν θα δεις ΚΑΝΕΝΑΝ πραγματικά να τσακώνεται με τον άλλον (άλλο αν για λόγους εντυπωσιασμού κάποιοι παριστάνουν τάχα τον ομολογητή).
Καλό θα ήταν να προβληματιστείς λοιπόν. Τι "δένει" τους 90 δεσποτάδες τόσο καλά;
Τι είναι λογικό; να υπάρχουν διαφωνίες όπως υπήρχαν και στους πρώτους αποστόλους ή όχι;
Ποιος να τους έκανε δεσποτάδες; Μην μας πεις το Άγιο Πνεύμα! Οι ίντριγκες στις δεσποτικές εκλογές ξεπερνούν κάθε φαντασία.
Ποιος λοιπόν τους ανεβάζει και πως διασφαλίζει την σιωπή τους στο εξής;
Αν θεωρείς "ηρεμία και ομόνοια", να παίρνουν δώρα από τους Ρόταρυ και οι ίδιοι να το διαφημίζουν και να δέχονται τους αιρετικούς το Πάσχα και να τους δίνουν και θρόνους να καθίσουν, τότε χίλιες φορές απλοί αυθόρμητοι και ειλικρινείς, παρά ηθοποιοί.
όπως βλέπεις εμείς δεν έχουμε τίποτε να κρύψουμε, ούτε τις διαφωνίες μας.
Αυτοί; Έχουν;;;
Οι Νεοημερολογίτες με το που ενώθηκαν με τον παπισμό 1965 έπαυσαν να είναι μέλη της Ορθόδοξης Εκκλησίας! Κατέστησαν σχισματικοί αιρετικοί και μετά απο το 1986 στην Ασσίζι φανερά οικουμενιστές
Οι άγιοι Πατέρες διδάσκουν ότι οι αιρετικοί και σχισματικοί δεν αποτελούν την Εκκλησία του Χριστού - φαντάσου να βλέπαν σήμερα τον οικουμενισμό τι θα έλεγαν
Η διδασκαλία αυτή των αγίων Πατέρων βασανίζει τη σκέψη τους, και γι αυτό Θέλουν να διαψεύσουν τους Πατέρες, με νέες «θεολογίες» σύγχρονες και διεστραμένες οι οποίες καταλήγουν σε μια συνεργασία Χριστού και Διαβόλου στην ίδια εκκλησία.
«Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι μόνον μία, ἀλλὰ καὶ μοναδική. Ἐν τῷ Κυρίῳ Ἰησοῦ δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ὑπάρξουν πολλὰ σώματα κατὰ τὸν ἴδιον τρόπον δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ὑπάρχουν ἐν αὐτῷ πολλὲς Ἐκκλησίες.
Ἐν τῷ θεανθρωπίνῳ αὐτοῦ σώματι ἡ Ἐκκλησία εἶναι μία καὶ μοναδική, ὅπως ὁ Θεάνθρωπος, ὁ Χριστός, εἶναι ἕνας καὶ μοναδικός. Διʼ αὐτὸν τὸν λόγον διαίρεσις, σχίσμα τῆς Ἐκκλησίας εἶναι πρωτίστως ἕνα πράγμα ὀντολογικῶς ἀδύνατον.
Δὲν ὑπῆρξε ποτὲ διαίρεσις τῆς Ἐκκλησίας, καὶ δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ὑπάρξη, πλὴν ὑπῆρξε καὶ θὰ ὑπάρξη ἔκπτωσις ἐκ τῆς Ἐκκλησίας, κατὰ τὸν τρόπον, ποὺ πίπτουν τὰ ξερὰ καὶ ἄγονα κλήματα ἀπὸ τὴν θεανθρωπίνην καὶ αἰωνίως ζῶσαν ἄμπελον, ποὺ εἶναι ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς (Ἰω. 13,16). Κατὰ καιροὺς ἀπεσπάσθησαν καὶ ἐξεβλήθησαν ἀπὸ τὴν μοναδικὴν ἀδιαίρετον Ἐκκλησίαν οἱ αἱρετικοὶ καὶ σχισματικοί, οἱ ὁποῖοι ἔκτοτε ἔπαψαν νὰ ἀποτελοῦν μέλη τῆς Ἐκκλησίας καὶ μέρη τοῦ θεανθρωπίνου σώματός της.
Ἔτσι ἔχουν κατ’ ἀρχὴν ἀποκοπῆ οἱ Γνωστικοί, κατόπιν οἱ Ἀρειανοί, κατόπιν οἱ Πνευματομάχοι, κατόπιν οἱ Μονοφυσῖται, κατόπιν οἱ Εἰκονομάχοι, κατόπιν οἱ Ρωμαιοκαθολικοί, κατόπιν οἱ Προτεστάνται, κατόπιν οἱ Οὐνῖται καὶ ἐν συνεχείᾳ ὅλα τὰ ἄλλα μέλη τῶν αἱρετικῶν καὶ σχισματικῶν λεγεώνων.»
Ἰουστίνου Πόποβιτς, «Δογματική τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας»
(Γαλλικὴ μετάφραση) Τόμος 4ος, σελ. 181, Lausanne 1995 – Ἀναδημοσιεύτηκε στὸν «Ὀρθόδοξο Τύπο» στὶς 29/6/2007
Συμπέρασμα:έτσι έπαψαν να αποτελούν Σωμα της Εκκλησίας και οι Νεοημερολογίτες οικουμενιστες.
Η εκκλησιαστική κοινωνία (η διεστραμμένη αντίληψή της) να είμαστε ...πολλοί δηλαδή, να μην ξεκοπούμε από το κοπάδι κι απ' τις χρυσοποίκιλτες μαγκούρες γιατί ...βαράνε, αυτή θα μας σώσει! Με την "λογική" αυτή λοιπόν οι ορθόδοξοι που διαφύλαξαν την Εκκλησία από τις αιρέσεις εκείνων των πρώτων αιώνων όταν οι αιρετικοί κυριαρχούσαν επειδή τους αβαντάριζαν οι κοσμικοί δυνάστες με την κρατική εξουσία (κάπου το 'χω ξαναδεί αυτό!), οι ορθόδοξοι λοιπόν να ...ηρεμήσουν για να μην δινουν την εικόνα ασυννενοησίας όπως οι ...Παλαιοημερολογίτες. Θαυμάστε λογική. Αχ!... αυτός ο μισθός!
Αγαπητέ 11:24 επειδή ουτε στον παπισμό υπάρχουν διαφωνίες αυτο που φαίνεται σιγά σιγά είναι πως από κει το πάτε από κει το φέρνετε ζηλεψατε τη χάρη του . ( ; ) Αδελφή εκκλησία έτσι;
Ωραία κριτήρια έχετε περί ορθότητας. Δεν υπάρχουν διαφωνίες ΑΡΑ χαρη!!!!!! Τι Λοζάνη , τι Κοζάνη , τι λαζάνι.....
Κιχ να κάνουμε;;;
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.