Τρίτη 25/4/2017, βράδυ (11:30 μμ) αποκαλύψαμε:
ΕΚΤΑΚΤΟ : Ραγδαίες εξελίξεις και πρωτοφανείς διώξεις σε μοναχούς της Μονής Κουτλουμουσίου. ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.
Τετάρτη βράδυ (11:30 μμ) προβάλαμε έγγραφο ντοκουμέντο ΚΑΤΑΣΧΕΣΗΣ αυτοκινήτου:
Διέρρηξαν κλειδαριές, απείλησαν, εκβίασαν, κατέσχεσαν αυτοκίνητα (αυτοκίνητα που είχαν αγοραστεί εξ ολοκλήρου από κελιώτες μοναχούς).
Σήμερα, Παρασκευή 28/4/2917 διαβάζουμε ότι προχώρησαν και σε ΚΑΤΑΛΗΨΗ (μετά από ΔΙΑΡΡΗΞΗ) του κελιού του π.Μακαρίου!
Διαβάζουμε στην επίσημη ανακοίνωση του π.Μακαρίου (εδώ):
Ενώ υπάρχουν κατατεθημένες διά Δικαστικού Επιμελητού δύο νόμιμες Εφέσεις
(σχόλιο: δείτε τες στις φωτογραφίες που παραθέτουμε)
|
Έφεση 9/3/2017 (4 σελίδες) |
ΚΑΤΑ τών δύο ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ και άκυρων αποφάσεων τής Γεροντικής Συνάξεως τής Μονής Κουτλουμουσίου, ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ και ΕΚΔΙΩΞΗΣ ΜΟΥ, από την Μονή της Μετανοίας μου,
Επίδοση Δικαστικού Επιμελητή (31/3/2017) |
Έφεση 29/3/2017 (6 σελίδες) |
και ενώ βρισκόμουν για προσωπικές μου υποθέσεις εκτός Αγίου Όρους,
πληροφορήθηκα τηλεφωνικώς από Μοναχούς μέσα από το Άγιον Όρος, ότι
τις πρωινές ώρες της Πέμπτης 14/27-3,
κάποιοι Πατέρες της Κουτλουμουσίου με πολλή "αγάπ"η καί "ταπείνωση" όπως οι ίδιοι ευθαρσώς ομολογούν ότι έχουν,
παρουσία του Αστυνόμου Π. Δ. του τμήματος τών Καρυών,
διέρρηξαν την κλειδαριά της πόρτας του Καθίσματος τού Αγίου Νικολάου καί το κατέλαβαν βεβηλώνοντας το!
Όσο για εμάς συν Θεό, κάναμε το κατά δύναμην και φυλάξαμε τον κανόνα των Αγίων της Εκκλησίας.
Δέν παραδώσαμε οικειοθελώς τό Κάθισμα του Αγίου Νικολάου, κάνοντας κάποιο συμβιβασμό μέ την Αίρεση και τους Αιρετικούς· εν ώρα Κρίσεως δεν θα μας το ζητήσει αυτό ο Χριστός.
Ο ΟΣΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΙΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ :
" ΑΝ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΟΙ,
ΝΑ ΜΗ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΘΥΡΑ.
ΑΝ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΛΗΣΤΡΙΚΟ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΗ ΜΟΝΗ, ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ, ΑΘΩΟΙ ΕΙΣΤΕ,
ΜΗΝ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ
ΜΕΧΡΙΣ ΟΤΟΥ ΣΑΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΑ.
ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΔΕ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΝΑΟ
ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΛΕΤΕ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΤΕ,
ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΑΥΤΟΣ ΒΕΒΗΛΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ
(ΔΙΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΨΕΥΔΟΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ),
ΔΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΚΗΣ ΤΩΝ ΒΔΕΛΥΡΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ".
(σχόλιο: σήμερα : ΒΑΡΘΟΛΛΟΜΑΙΟΥ-ΙΕΡΟΝΥΜΟΥ)
ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΟΛΕΜΑ ΤΗΝ ΕΥΣΕΒΗ ΠΟΙΜΝΗ
ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ << ΦΟΝΕΥΣΕΙ>> ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ.
ΓΝΩΡΙΖΕ,
ΟΤΙ ΕΓΩ ΚΑΤΑΦΡΟΝΩ ΚΑΘΕ ΚΙΝΔΥΝΟ
ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΥΣΩ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟ ΜΟΥ,
ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΠΛΗΤΤΩ ΕΚΕΙΝΟΝ ΜΕ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ".
ΟΣΙΟΣ ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΠΗΛΟΥΣΙΩΤΗΣ .
Χριστός Ανέστη
Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός.
Σχόλιο (ο Παιδαγωγός):
Αυτό είναι το "ήθος" και η "αγάπη" των Οικουμενιστών.
Κάποιοι μοναχοί κυριολεκτικά ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ τον ΘΕΟ τους.
Άξια επαίνου η παρρησία των ευλαβών Αγιορειτών, που αν και βλέπουν να χάνουν τα κελιά και τα αυτοκίνητα τους, και να κατάσχονται τα προσωπικά τους αντικείμενα,
ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΝΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ υποτάσσονται στους Αιρετικούς Οικουμενιστές.
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
11 σχόλια:
+ΙΓΖ
Εκει που οργώνει ο διάβολος, εκεί ακριβώς σπέρνει ο Θεός.
Η ορθοδοξία λάμπει μόνο στον διωγμό.
Το να διώξουν τους Πατέρες και να βγούν στον κόσμο, αυτό έχει και ενα θετικό: πόσες χιλιάδες ψυχές θα βοηθήσουν;;
Το σχέδιο του Θεού πάντα σε μας φαίνεται αδικία... προφανώς επειδή μας κάλεσε να ανεβούμε στον Σταυρό.
Εκπληρώνεται ο λόγος του Κυρίου «….δόξη λατρείαν προσφέρειν τω Θεώ» (Ιω. 16,2), δηλ. αυτοί που θα σας διώκουν θα νομίζουν ότι προσφέρουν λατρεία στον Θεό, ενώ στην πραγματικότητα θα εξυπηρετούν το έργο του διαβόλου και θα γίνονται συνεργοί του.
Να τους ελεήσει ο Θεός
Θα διώξουν δηλαδή και τον Γέροντα Γαβριήλ όπου να΄ναι;
Ας τους διώχνουν, εμείς ανοίξαμε την καρδιά μας και νοερά την αγκαλιά μας και τους βάλαμε όλους μέσα, θα γίνει και πρακτικά αυτό, θα ανοίξουμε τα ταπεινά μας σπίτια και θα φροντίσουμε αυτούς που διώκονται για την πίστη τους, κρίμα...αναρωτιέμαι αν είναι ζήτημα χρόνου να δούμε παπικούς και λουθηρανούς και άλλους μέσα στις αγιορείτικες μονές να συμβιώνουν μαζί τους,όταν στηρίζονταν και στηρίζονται πρωτίστως από την Μητέρα του Θεού και από τους πιστούς προσκυνητές και δωρητές αιώνες τώρα, θα αγνοήσουν όλους αυτούς με πρώτη την Παναγία μας; Εχει πει πουθενά ο Κύριος για δικαστήρια και διώξεις μεταξύ των πιστών στο Ευαγγέλιο; Τί πράγματα είναι αυτά; Ποιό είναι το έγκλημα των διωγμένων; Εχουμε κατασκανδαλιστεί όλοι μας να μας πουν πού ακριβώς εγκληματούν κατά την γνώμη τους οι διωκόμενοι μοναχοί με επιχειρήματα πάνω στο Ευαγγέλιο και στην Πατερική Θεολογία, αν κάποιοι θέλουν να αλλάξουν τα πράγματα στην ορθόδοξη πίστη μας μάλλον δεν έλαβαν σοβαρά υπ όψη ότι σχεδόν κάθε ελληνική ορθόδοξη οικογένεια έχει θύματα πολέμου και προσφυγιάς και μάρτυρες κάθε μορφής για την πίστη, οι οποίοι όσο κι αν εμείς είμαστε ανάξιοι απόγονοι τους, δέονται από κει που είναι, και είναι απολύτως βέβαιο ότι ο Κύριος ακούει τους μάρτυρες Του και τους Αγίους Του πολύ περισσότερο από τους επισκόπους και ηγούμενους και πατριάρχες για τους οποίους ακόμα δεν είδαμε ορατά σημάδια αγιότητας... Κρίμα αισθανόμαστε ντροπή...
Αν έχουν λίγο φιλότιμο οι γεμάτοι "αγάπη" και "ταπείνωση" διώκτες των ομολογητών πατέρων ας δούνε το παρακάτω video :
http://attikanea.blogspot.gr/2014/07/blog-post_7479.html?m=1
Προς ανώνυμο :29 Απριλίου 2017 - 2:27 π.μ.
Άγνωστο πως το σχόλιο σας βρέθηκε στα "ανεπιθύμητα" χωρίς ποτέ κανείς μας να το έχει διαβάσει.
Το επαναφέραμε.
Τακτική των οικουμενιστών είναι να χτυπάνε ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ.
Άρχισαν από τους Σέρβους, τους έδιωξαν (9 μοναχούς) από το Χιλανδάρι
μετά στους πατέρες της Μεγίστης Λαύρας
τώρα τους Κουτλουμουσιανούς
τα ίδια κ με τους ιερωμένους στον κόσμο
αρχίσαν από την Άνδρο
μετά στην Βέροια (αναγκάστηκε να φύγει για την μητρόπολη Πειραιώς ο ρουμάνος π.Ματθαίος Βουλκανέσκου)
μετά π.Νικόλαο Μανώλη
μετά π.Θεόδωρο -π.Φώτιο (εκεί τους ζόρισε η μαζικότητα οπότε προσπαθούν να τους αντιμετωπίσουν διαφορετικά τον καθένα τους: τον π.Νικόλαο θα προσπαθήσουν να τον καθαιρέσουν αφού αποφορτιστεί λίγο και ξεχαστεί-μόνον αυτόν όμως για να το έχουν ως δικαιολογία στα "πρόβατα", ότι δεν καθαίρεσαν τους άλλους, άρα θα πούνε στα "πρόβατα" ότι αυτός έφταιγε,
τον π.Θεόδωρο θα βρουν έναν ενδιάμεσο τρόπο,
τον π.Φώτιο θα τον διώξουν σε άλλη μητρόπολη για να μην χαλάει το προφίλ του φιλόδοξου μητροπολίτη Λαγκαδά που ονειρεύεται την Νύμφη του Θερμαϊκού).
Έναν έναν
έτσι κάποτε ξεφορτώθηκαν τον κ.Ν.Σωτηρόπουλο. Έναν άλλο θεολόγο (Παναγιώτη Σημάτη κλπ).
Σατανικά μυαλά ...
Δεν τα ξέρετε και τόσο καλά για τον Σημάτη. Στον Σημάτη επέβαλαν μόνο τον μικρό αφορισμό και αυτόν τον πήραν πίσω εδώ και πολλά χρόνια. Εδώ και πολλά χρόνια ξε-αφόρισαν τον Σημάτη και είναι προς τιμή του Καλαβρύτων Αμβροσίου.
Λάβαμε απάντηση από τον θεολόγο κ.Παναγιώτη Σημάτη και μας επισημαίνει ότι
1) ο αφορισμός ήταν μεγάλος αφορισμός (αφού πέρα από την ακοινωνησία του απαγόρευε και την τέλεση λοιπών αγιαστικών πράξεων.
2) μας παραθέτει όλες τις σχετικές γνωματεύσεις που αποδεικνύουν ότι ο αφορισμός που παρανόμως του επιβλήθηκε ήταν μεγάλος.
Μεγάλος αφορισμός επιβάλλεται μόνον από την Ιερά Σύνοδο σύμφωνα με τον Καταστατικό χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Θα ακολουθήσει σε σχόλιο η απάντηση του κ.Σημάτη.
(Α ΜΕΡΟΣ)
Για το σχόλιο αυτό που μου κοινοποιήθηκε σχετικά με τον αφορισμό που μου επέβαλε ο μητροπολίτης Καλαβρύτων το 2006, έχω να σας πώ τα εξής:
Ο Καλαβρύτων μου επέβαλε χωρίς τις προβλεπόμενες από τους Ι. Κανόνες ενέργειες -και χωρις να έχει τέτοια αρμοδιότητα- Μεγάλο Αφορισμό επειδή τον ήλεγξα
α) για την φιλοπαπική πολιτική του,
β) για το ότι διεκήρυξε ότι ο Παπισμός δεν είναι αίρεση και το Filioque δεν αποτελεί αίρεση, και
γ) κυρίως για το ότι προσπαθήσαμε από κοινού και με την καθοδήγηση του πνευματικού μου, αείμνηστου π. Κωνσταντίνου Παλαιολογόπουλου, να αποτρέψουμε την παραχώρηση ορθόδοξου ναού σε μετανάστες Παπικούς (όπως και ο π. Κων/νος κατέθεσε).
Δεν έχει νόημα να ξαναθυμηθώ τους οδυνηρούς εκείνους μήνες. Το κάνω, επειδή μου απεστάλη το σχετικό σχόλιο που αναρτήσατε, και το οποίο μάλλον κρύβει κάποια σκοπιμότητα. Είναι, βέβαια, ανώνυμο και μόνο υπόθεση μπορεί να γίνει για το ποιός το έγραψε. Πιθανόν να το έγραψε κάποιος φίλος του Δεσπότη του Αιγίου για να ελαφρύνει τον Καλαβρύτων Αμβρόσιο ή ο ίδιος ο Καλαβρύτων. Ό,τι κι αν συμβαίνει σημειώνω για την ιστορία τα εξής.
Ο Καλαβρύτων πράγματι δεν ντράπηκε να υποστηρίξει ψευδώς ότι επέβαλε μικρό αφορισμό. Ο αφορισμός, όμως, ήταν μεγάλος, καθότι απαγόρευε την τέλεση σε μένα από τους Ιερείς ΟΛΩΝ των τοπικών Εκκλησιών ΟΛΩΝ των μυστηρίων, και τον οποίον αφορισμό, κατόπιν ισχυρών πιέσεων από πολλές πλευρές, αναγκάστηκε να άρη το 2008. Έλεγε ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος στον ΑΦΟΡΙΣΜΟ και στην ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΥΠ΄ΑΡΙΘ. 882, της 19ης Απριλίου 2006:
«ΜΙΚΡΟΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΗΜΑΤΗ
Με σημερινή απόφασή του, η οποία κατέστη αναπόφευκτη και συγχρόνως αναγκαία, ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κ.κ. Αμβρόσιος επέβαλε στον Θεολόγο καθηγητή κ. Παναγιώτη Σημάτη το επιτίμιο του μικρού αφορισμού η της ακοινωνησίας, δηλ. απαγόρευσε τη μετάδοση των Αχράντων Μυστηρίων και την τέλεση των λοιπών αγιαστικών πράξεων της Ορθοδόξου Εκκλησίας μέχρι νεωτέρας. Με άλλα λόγια ο κ. Σημάτης από σήμερα δεν μπορεί πλέον να μεταλαμβάνει των Αχράντων Μυστηρίων, είτε στο Αίγιο, είτε οπουδήποτε αλλού... Ο κ. Σημάτης έθεσε τον εαυτό του εκτός Εκκλησίας! Η Απόφαση του Σεβ. Μητροπολίτου μας γνωστοποιείται ήδη προς τους Αιδεσιμωτάτους Εφημερίους με την υπ’ αριθμ. 882/245/19.04.06 Εγκύκλιό του, η οποία έχει άμεση εφαρμογή…».
Και στην ΕΓΚΥΚΛΙΟ:
«Απαγορεύομεν την μετάδοσιν των Αχράντων Μυστηρίων καθώς επίσης και την υπέρ αυτού τέλεσιν των λοιπών ιερών Μυστηρίων της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας.
Ουδείς έτερος των εκκλησιαστικών δύναται να ακυρώσει το επιβαλλόμενον επιτίμιον του».
Β ΜΕΡΟΣ
Την παρανομία και το ψεύδος του κ. Αμβρόσιου διεπίστωσαν με επίσημες καταθέσεις τους Ιεράρχες και καθηγητές πανεπιστημίου.
Συγκεκριμένα οι Μητροπολίτες Ηλείας Γερμανός, Φιλίππων Προκόπιος, η καθηγήτρια Πανεπιστημίου Αθήνας κ. Ειρήνη Χριστινάκη-Γλάρου, ο καθηγητής εκκλησιαστικού Δικαίου της Νομικής Σχολής Αθηνών κ. Τρωϊάνος και ο γραμματέας -τότε- της Νομοκανονικής επιτροπής της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος π. Γεώργιος Φραγκιαδάκης, «διέγνωσαν ότι ο αφορισμός ήταν “Μεγάλος”».
Τούτο φαίνεται από την «”Ένορκη Εξέταση Μάρτυρος” Φραγκιαδάκη Γεώργιου» και τή δημοσίευση του κειμένου «Άτυπη συζήτηση στη Νομοκανονική Επιτροπή» της Ι. Συνόδου.
Στην ετυμηγορία του, επίσης, ο αρμόδιος -τότε- καθηγητής του Κανονικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας Παν. Χριστινάκης, ως μέλος της Συνοδικής Επιτροπής των Νομοκανονικών Ζητημάτων και κατ’ εντολήν της, γνωμάτευσε ότι αντικανονικά ο κ. Αμβρόσιος μου είχε επιβάλει το μεγάλο αφορισμό:
Γνωματεύει ο καθηγητής: «Πράγματι το επιβληθέν επιτίμιο δεν περιορίζεται μόνο σε αποχή από τη Θεία Ευχαριστία, …αλλά περιέχει και στοιχεία που προσιδιάζουν μόνο στο Μεγάλο αφορισμό… Αυτό όμως ισχύει για τους αιρετικούς, τους σχισματικούς, και τους αποστάτες»!!!
Το ευρύτερο μέρος της Γνωμάτευσης είναι το εξής:
Πράγματι ενώ το επιτίμιο χαρακτηρίζεται με μεγάλο τίτλο στο επίσημο όργανο της μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, ως «Μικρός αφορισμός», στη συνέχεια και εντός κειμένου περιγράφεται και εξειδικεύεται ως μεγάλος αφορισμός η ανάθεμα. Πράγματι το επιβληθέν επιτίμιο δεν περιορίζεται μόνο σε αποχή από τη Θεία Ευχαριστία…, αλλά περιέχει και στοιχεία που προσιδιάζουν μόνο στο Μεγάλο αφορισμό. Έτσι διαπιστώνεται στην απόφαση του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτου ότι ο κ. Σημάτης με τη συμπεριφορά του έθεσε εαυτόν εκτός Εκκλησίας, δηλαδή αυτοαποκόπηκε από την Ορθόδοξη Εκκλησία, και γι' αυτό η απόφαση του Σεβασμιοτάτου έχει απλώς διαπιστωτικό χαρακτήρα. Αυτό όμως ισχύει για τους αιρετικούς, τους σχισματικούς, τους αποστάτες, οι οποίοι πράγματι έχουν αυτοαποκοπεί από το σώμα της Εκκλησίας και η επιβολή κατ' αυτών της ποινής του Μεγάλου αφορισμού, αποτελεί απλή διαπιστωτική πράξη, ακριβώς επειδή αυτοί ήδη έχουν αυτοαποκοπεί από την Εκκλησία και έχουν προσχωρήσει στην αίρεση, ή το σχίσμα ή σε άλλη θρησκεία (ή και καμία). Δεν ισχύει όμως για περιπτώσεις τελέσεως άλλων αμαρτημάτων. Από τα στη διάθεσή μας στοιχεία κρίνουμε ότι ο κ. Σημάτης, πουθενά δεν δήλωσε πρόθεση ή απόφαση ή άλλα στοιχεία από τα οποία να προκύπτει ότι αυτοαποκόπηκε, ή είχε πρόθεση να αυτοαποκοπεί από το Σώμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Αλλά και με την υπόθεση ότι υπάρχουν τέτοια στοιχεία, τα οποία εμείς αγνοούμε, και πάλι η διαπιστωτική πράξη της αυτοαποκοπής του κ. Σημάτη από την Εκκλησία, ή άλλως της πλήρους ακοινωνησίας αυτού μετ' αυτής, που συνιστά το περιεχόμενο του Μεγάλου αφορισμού, θα έπρεπε να επιβληθεί όχι από τον οικείο Ιεράρχη, αλλά από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, στην αποκλειστική αρμοδιότητα της οποίας υπάγεται κατά τις διατάξεις του άρθρου 6 σε συνδυασμό προς το άρθρο 9 του Ν. 590/1977 (=Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας της Ελλάδος).
13. Τέλος, πρέπει να επισημανθεί ότι και ο Μικρός αφορισμός δεν πρέπει να επιβάλλεται αορίστως με κίνδυνο να μετατραπεί σε ισόβιο, παρά μόνο σε περιπτώσεις διαρκούς εκκλησιαστικού εγκλήματος… (Γνωμάτευση καθηγητών Χριστινάκη Παναγιώτη και Ειρήνης Χριστινάκη-Γλάρου, 7 Δεκεμβρίου 2007).
Σημάτης Π.
Όχι, δεν είμαι ούτε ο Καλαβρύτων, ούτε φίλος του Καλαβρύτων. Σας παρακαλώ μην λέτε ό,τι θέλετε.
Για μικρό αφορισμό γράψανε τα εκκλησιαστικά έντυπα όπως θυμάμαι και δεν πιστεύω ότι έπεσαν έξω. Εσείς μπορείτε όπως έχετε δικαίωμα να το βλέπετε σαν μεγάλο.
Ο 29-4, 3:48 μ.μ.
΄Καλησπέρα παιδαγωγέ.
Ποιός είναι ο πνευματικός σου?
Ο Παιδαγωγός είναι ομάδα εκπαιδευτικών. Δεν λειτουργούμε ούτε ως κοπάδι ούτε ως αδελφότητα. Ο καθένας έχει τον πνευματικό του.
Πιο ενδιαφέρον θα ήταν να μάθουμε γιατί ρωτάτε.
Για να τους πιέσετε; Ή για να τους τιμωρήσετε;
Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.